Author Rank Checklist

Author Rank Checklist

Превод на “The Author Rank Preparation Checklist” от книгата Семантичното търсене на Google™ [Google™ Semantic Search, David Amerland, Copyright © 2014 by Pearson Education, Inc.]

Позиционирането на уеб сайтове въз основа на асоциирането им с хората, които създават съдържание, както и с начина, по който те, от своя страна, взаимодействат с уеб страниците, е коренно различно от всичко познато ни досега.

author rank Успешната подготовка за семантичната мрежа изисква определени стъпки, свързани пряко с Author Rank (понятие още известно като мярка за репутация и доверие, която Google отнася към даден личен профил).

Търсенето на Google като начин за промотиране бранда ви в качеството му на източник на съдържание не е просто логично, то е и умно. Използването на служителите на компанията за увеличаване на дигиталното ви присъствие е напълно в рамките на здравия делови разум и добавя ценен, допълнителен пласт към всичките ви досегашни платени усилия.

Списъкът за подготовка за Author Rank включва следните стъпки:

• Открийте служители на компанията, които имат ключово онлайн присъствие

• Решете как можете като цяло да се възползвате от онлайн присъствието на служителите на компанията, за да подпомогнете промотирането на уеб сайта си, както и усилията, които полагате за дигитален маркетинг.

• Решете как можете да координирате всички, които са въвлечени в дейностите, свързани с дигитален маркетинг, така, че да “говорят” в един глас.

• Уточнете как ще образовате всеки един от хората във вашата фирма относно ценността на авторството и това да свързват своите профили в Google+ към уеб сайта на компанията.

• Уточнете как усилването на дигиталния сигнал на компанията чрез общите усилията на всички във фирмата ще бъде правилно управлявано.

• Преценете дали има области в създаването на съдържание от страна на бизнеса ви, които в дадения момент биват пропускани и които биха могли да се използват по-добре, ако членовете на екипа ви пишеха в блогове или бяха част от усилията в тази посока.

• Решете как ще насърчите служителите си да споделят съдържанието, което силно харесвате, и намерете начини, по които да включите съдържанието на компанията си в част от това споделяне.

• Опишете подробно какви показатели ще използвате, за да помогнете на хората, които са част от увеличаването на обхвата на дигиталния маркетинг на компанията, да измерват ефективността на своя принос.

• Обсъдете как можете да обвържете по-тясно репутацията на вашата компания с тези, които работят в нея.

• Избройте всички различни места, където е представено съдържанието на бизнеса ви, или в които компанията ви има дигитално присъствие и опишете как предлагате усилията по увеличаване на обхвата на съдържанието да бъдат използвани.

Още по темата :

How to Prepare for Author Rank and Get the Jump on Google

GOOGLE+ SEO

Search Engine Optimization (SEO), using Google Plus

Свържете съдържанието си с профила в Google+ чрез rel=”author”

Често задавани въпроси (за напреднали), свързани с rel=author

Обновена информация относно авторството на Google: Накъде отива Google с “rel=author”?

Виж всички списъци от книгата :
Списък за подготовка за маркетинг на влиянието
Списък за подготовка за първа страница в Google
Social Media Marketing Preparation Checklist
Списък за подготовка за създаване на съдържание
Trust Rank Checklist
Author Rank Checklist
Knowledge Graph : Списък за подготовка за Графа на знанието
Списък за подготовка за семантичното търсене
Подготовка за новото SEO
Search Query Intent Preparation Checklist
Semantic Search Checklist
Volume, velocity, variety, veracity

Google+ коментари

3 thoughts on “Author Rank Checklist

Коментари