• Home
  • /Archive by category ' оптимизация '

Archive For: оптимизация

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Какво е Важно за да изберем добър хостинг през 2022." link="" lightbox="yes" url="https://seom.bg/wp-content/uploads/2021/11/Web-hosting.jpg" ]

Какво е Важно за да изберем добър хостинг през 2022.

Какво е Важно за да изберем добър хостинг през 2022.

Избора на хостинг за Вашият сайт е много Важен, защото той е основата, на която ще изградите Вашият онлайн бизнес. С добър хостинг партньор, можете да изградите Вашето онлайн присъствие …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Какво е новото в Google My Business през 2018 година?" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2018/10/kvadrat-gmb-logo.jpg" ]

Какво е новото в Google My Business през 2018 година?

Ако се занимавате с дигитален маркетинг няма как да не сте чували за Google My Business. Но през изминалите години настъпиха много промени в тази система. За тях днес ни разказва Борислав Арапчев, SEO Strategist в SEO агенция Serpact

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="SEO автоматизация: всичко, което трябва да знаете" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2017/07/avtomatizacia-pri-seo-1024x652.jpg" ]

SEO автоматизация: всичко, което трябва да знаете

Оптимизацията за търсачки съществува, още откакто хората използват интернет, за да търсят различни неща. През годините SEO постоянно еволюира и качественото прилагане на оптимизационни стратегии си е цяла наука.

Много хора, които тепърва навлизат в SEO, донякъде се отчайват, като …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Как SEO & UX работят заедно, за да движат бизнеса Ви" link="" lightbox="yes" url="https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2017/05/sej-chris-giarratana-seo-ux1.jpg" ]

Как SEO & UX работят заедно, за да движат бизнеса Ви

Поведението и очакванията на клиентите онлайн се е променило значително от началото на Интернет до днешни дни. Когато Интернет прохождаше никой нямаше представа какво точно търсят клиентите онлайн и какво очакват. Днес те прекарват дълго време онлайн и знаят какво …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="6 SEO проблема, които пречат на вашия сайт в Google" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2016/11/Dimitar-Georgiev-SEO-Ideamax.jpg" ]

6 SEO проблема, които пречат на вашия сайт в Google

Не е рядко явление в ежедневието на един SEO оптимизатор да му пишат клиенти, които до момента не са спечелили нищо от възможността да ги откриват в търсачките. Причините са повече от тривиални, но все пак не може човек да …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Google SEO трендове – поглед в бъдещето" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2015/08/Slavcho-Panov-Author.jpg" ]

Google SEO трендове – поглед в бъдещето

SEO трендове

Бъдещето на SEO оптимизацията и търсенето е в нашите ръце. Да можете да научите за seo трендовете и промените, много преди медиите да раздухат случая е точно толкова странно, колкото и вълнуващо. Ние ще ви предоставим тази възможност и ще …

Read more →

Интевю с Евгени Йорданов преди SEO Конференция 2015

Кои фактори ще променят онлайн присъствието на брандовете за 2015?

Повечето големи брандове отдавна работят по най-иновативните модели за позициониране, както офлайн, така и онлайн. Затова нека не говорим за най-големите брандове, а да поговорим за по-малките такива. Истината е, …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="SearchLove 2014" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/11/searchlove.london.jpg" ]

SearchLove 2014

Правила за създаване на ефективни лендинг страници

На 27 октомври 2014 г. в Лондон започна конференцията SearchLove 2014 г. Събитието бе посветено на SEO, вътрешния анализ на сайтове, SEM, разработване на стратегии за оптимизация и промоция чрез връзки и маркетингови кампании.

На първия ден на конференцията …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Семантичното търсене, графът на знанието и промените в Google SERP" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/11/Pubcon-.jpg" ]

Семантичното търсене, графът на знанието и промените в Google SERP

Ключови изводи от Pubcon 2014

В рамките на юбилейната 15-та конференция Pubcon Las Vegas 2014 се състоя секция, наречена “Семантично търсене, Граф на знанието и други промени в SERP” (Semantic Web, Knowledge Graph, and Other Changes to SERPS).

Маркирането на действия, телевизия и радио, маркирането …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Уеб страниците ви като тематични центрове" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/09/Gianluca-Fiorelli.jpg" ]

Уеб страниците ви като тематични центрове

За да оптимизирате сайта си за новия вид семантично разбиране, което Google има за заявките за търсене, е необходимо да мислите в рамките на същностни понятия, а не в рамките на ключови думи.

Преди дни Джанлука Фиорели направи видео за MOZ, в което засегна много интересна и важна тема за съдържанието в контекста на промените, които Google правят в алгоритмите и начина на работа на търсачката си.

Представяме ви текста от видеото на …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Търсенето в страната на семантичните чудеса" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2013/10/Teodora-Petkova.jpg" ]

Търсенето в страната на семантичните чудеса

Търсенето става все по-широко понятие, благодарение на технологиите, които го задвижват. Стъпка по стъпка става възможно откриването нe просто на информация, а на знания и готови отговори.

Google продължава стремглаво да се доближава до мечтата на създателите си –  Стар Трек устройство, способно да отговори на въпроса “Как Алфред Нобел е направил парите си?” (вж. Промяната в търсенето и текста). И въпреки, че засега Google Now …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Приоритизиране на SEO задачите" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/09/amanda-disilvestro.jpg" ]

Приоритизиране на SEO задачите

Как да приоритизирате дейностите си по оптимизацията и да разпределите ефективно ресурсите, с които разполагате.

Не сте сигурни откъде да започнете с вашата SEO стратегия? Следвайте тези стъпки, за да идентифицирате и подредите по приоритет SEO задачите си.

Да си го кажем направо: има много различни стратегии, които можете да използвате за подобряване на стратегията …

Read more →