• Home
  • /Archive by category ' оптимизация '

Archive For: оптимизация

SEO автоматизация: всичко, което трябва да знаете

SEO автоматизация: всичко, което трябва да знаете

Оптимизацията за търсачки съществува, още откакто хората използват интернет, за да търсят различни неща. През годините SEO постоянно еволюира и качественото прилагане на оптимизационни стратегии си е цяла наука.

Много хора, които тепърва навлизат в SEO, донякъде се отчайват, като …

Read more →

Как SEO & UX работят заедно, за да движат бизнеса Ви

Как SEO & UX работят заедно, за да движат бизнеса Ви

Поведението и очакванията на клиентите онлайн се е променило значително от началото на Интернет до днешни дни. Когато Интернет прохождаше никой нямаше представа какво точно търсят клиентите онлайн и какво очакват. Днес те прекарват дълго време онлайн и знаят какво …

Read more →

6 SEO проблема, които пречат на вашия сайт в Google

6 SEO проблема, които пречат на вашия сайт в Google

Не е рядко явление в ежедневието на един SEO оптимизатор да му пишат клиенти, които до момента не са спечелили нищо от възможността да ги откриват в търсачките. Причините са повече от тривиални, но все пак не може човек да …

Read more →

Google SEO трендове – поглед в бъдещето

Google SEO трендове – поглед в бъдещето

SEO трендове

Бъдещето на SEO оптимизацията и търсенето е в нашите ръце. Да можете да научите за seo трендовете и промените, много преди медиите да раздухат случая е точно толкова странно, колкото и вълнуващо. Ние ще ви предоставим тази възможност и ще …

Read more →

Интевю с Евгени Йорданов преди SEO Конференция 2015

Кои фактори ще променят онлайн присъствието на брандовете за 2015?

Повечето големи брандове отдавна работят по най-иновативните модели за позициониране, както офлайн, така и онлайн. Затова нека не говорим за най-големите брандове, а да поговорим за по-малките такива. Истината е, …

Read more →

SearchLove 2014

SearchLove 2014

Правила за създаване на ефективни лендинг страници

На 27 октомври 2014 г. в Лондон започна конференцията SearchLove 2014 г. Събитието бе посветено на SEO, вътрешния анализ на сайтове, SEM, разработване на стратегии за оптимизация и промоция чрез връзки и маркетингови кампании.

На първия ден на конференцията …

Read more →

Семантичното търсене, графът на знанието и промените в Google SERP

Семантичното търсене, графът на знанието и промените в Google SERP

Ключови изводи от Pubcon 2014

В рамките на юбилейната 15-та конференция Pubcon Las Vegas 2014 се състоя секция, наречена “Семантично търсене, Граф на знанието и други промени в SERP” (Semantic Web, Knowledge Graph, and Other Changes to SERPS).

Маркирането на действия, телевизия и радио, маркирането …

Read more →

Уеб страниците ви като тематични центрове

Уеб страниците ви като тематични центрове

За да оптимизирате сайта си за новия вид семантично разбиране, което Google има за заявките за търсене, е необходимо да мислите в рамките на същностни понятия, а не в рамките на ключови думи.

Преди дни Джанлука Фиорели направи видео за MOZ, в което засегна много интересна и важна тема за съдържанието в контекста на промените, които Google правят в алгоритмите и начина на работа на търсачката си.

Представяме ви текста от видеото на …

Read more →

Търсенето в страната на семантичните чудеса

Търсенето в страната на семантичните чудеса

Търсенето става все по-широко понятие, благодарение на технологиите, които го задвижват. Стъпка по стъпка става възможно откриването нe просто на информация, а на знания и готови отговори.

Google продължава стремглаво да се доближава до мечтата на създателите си –  Стар Трек устройство, способно да отговори на въпроса “Как Алфред Нобел е направил парите си?” (вж. Промяната в търсенето и текста). И въпреки, че засега Google Now …

Read more →

Приоритизиране на SEO задачите

Приоритизиране на SEO задачите

Как да приоритизирате дейностите си по оптимизацията и да разпределите ефективно ресурсите, с които разполагате.

Не сте сигурни откъде да започнете с вашата SEO стратегия? Следвайте тези стъпки, за да идентифицирате и подредите по приоритет SEO задачите си.

Да си го кажем направо: има много различни стратегии, които можете да използвате за подобряване на стратегията …

Read more →

Авторството на Google е мъртво, но не и Author Rank

Авторството на Google е мъртво, но не и Author Rank

Google Authorship и Author Rank не са едно и също нещо. Ето защо Google Authorship може да умре, а Author Rank да остане да живее.

Google приключиха своя тригодишен експеримент с Google Authorship на 28 август 2014 г., но използването на Author Rank за подобряване на резултатите от търсенето ще продължи. Чакайте малко! Можете да имате Author Rank без наличието на Google Authorship? И какво …

Read more →

Колибри, 10 месеца по-късно

Колибри, 10 месеца по-късно

Ерик Енге оценява въздействието на Колибри върху търсенето.

На 26 септември 2013 г., Google се изпусна, че се е състоял ъпдейт на цялата платформа за търсене, наречен от тях Колибри (Hummingbird). В тази публикацията ще обърна поглед назад към изминалата година, за да видя какво е било въздействието …

Read more →