Как SEO & UX работят заедно, за да движат бизнеса Ви

Как SEO & UX работят заедно, за да движат бизнеса Ви

Поведението и очакванията на клиентите онлайн се е променило значително от началото на Интернет до днешни дни. Когато Интернет прохождаше никой нямаше представа какво точно търсят клиентите онлайн и какво очакват. Днес те прекарват дълго време онлайн и знаят какво …

Read more →

6 SEO проблема, които пречат на вашия сайт в Google

6 SEO проблема, които пречат на вашия сайт в Google

Не е рядко явление в ежедневието на един SEO оптимизатор да му пишат клиенти, които до момента не са спечелили нищо от възможността да ги откриват в търсачките. Причините са повече от тривиални, но все пак не може човек да …

Read more →

Google SEO трендове – поглед в бъдещето

Google SEO трендове – поглед в бъдещето

SEO трендове

Бъдещето на SEO оптимизацията и търсенето е в нашите ръце. Да можете да научите за seo трендовете и промените, много преди медиите да раздухат случая е точно толкова странно, колкото и вълнуващо. Ние ще ви предоставим тази възможност и ще …

Read more →

Провали ли се google+ и сега на къде?

Провали ли се google+ и сега на къде?

provali-li-se-google+

G+ стана на 4 години.

Каква беше идеята на гугъл за да пуснат г+

Голямата идея на гугъл е въобще да не излизате от тяхната мрежа – всичките сайтове, услуги и продукти, но гонейки идеята, няма как да не са …

Read more →

Интевю с Евгени Йорданов преди SEO Конференция 2015

Кои фактори ще променят онлайн присъствието на брандовете за 2015?

Повечето големи брандове отдавна работят по най-иновативните модели за позициониране, както офлайн, така и онлайн. Затова нека не говорим за най-големите брандове, а да поговорим за по-малките такива. Истината е, …

Read more →

Опростен анализ на съдържание (Част 2)

Опростен анализ на съдържание (Част 2)

Показатели, които измерват споделянето, ангажираността, потенциалните клиенти и продажбите

В публикацията Опростен анализ на съдържание, който всеки може да направи  (Част 1), Бари Фелдман представи опростени метрики за това как да бъде измервана консумацията на съдържание и споделянето му. Следва опростено представяне на още няколко метрики, свързани със споделянето, …

Read more →

Опростен анализ на съдържание, с който всеки може да се справи

Опростен анализ на съдържание, с който всеки може да се справи

Бари Фелдман за лесния начин, по който да използвате данните от посещенията на сайта ви, за да измервате ефективност на съдържание

Някои хора пируват с анализ на съдържание. Повечето не го правят. Ако сте от втория тип, тази публикация е за вас. Истината е, че анализът на съдържание не получава дължимото внимание.

Когато лидерите в онлайн маркетинга ни предоставят своите изводи …

Read more →

Структурираните данни, представени на SMX 2014

Структурираните данни, представени на SMX 2014

Най-добрите примери за структурирани данни и тяхното използване

На годишната конференция SMX East 2014 бяха представени “25 от най-добрите примери за структурирани данни” (Smart Examples Of Structured Data You Can Use Now).

В рамките на раздела участниците обсъдиха как  SEO експертите имплементират Schema.org и релевантните микроданни, като например …

Read more →

SearchLove 2014

SearchLove 2014

Правила за създаване на ефективни лендинг страници

На 27 октомври 2014 г. в Лондон започна конференцията SearchLove 2014 г. Събитието бе посветено на SEO, вътрешния анализ на сайтове, SEM, разработване на стратегии за оптимизация и промоция чрез връзки и маркетингови кампании.

На първия ден на конференцията …

Read more →

SMX East 2014: Алгоритъмът Колибри и революцията в света на търсенето

SMX East 2014: Алгоритъмът Колибри и революцията в света на търсенето

Бъдещето е в диалогичното търсене

На годишната конференция SMX East 2014 в раздела «What Is Hummingbird & The Entity Search Revolution?» Маркъс Тобер (Marcus Tober), основател и главен технологичен директор Searchmetrics Inc, Лий Уорън (Lee Warren), вицепрезидент на Lee и Бил Славски, директор …

Read more →

Семантичното търсене, графът на знанието и промените в Google SERP

Семантичното търсене, графът на знанието и промените в Google SERP

Ключови изводи от Pubcon 2014

В рамките на юбилейната 15-та конференция Pubcon Las Vegas 2014 се състоя секция, наречена “Семантично търсене, Граф на знанието и други промени в SERP” (Semantic Web, Knowledge Graph, and Other Changes to SERPS).

Маркирането на действия, телевизия и радио, маркирането …

Read more →

SearchLove 2014: Как да преуспеем в дигиталния бизнес?

SearchLove 2014: Как да преуспеем в дигиталния бизнес?

Съвети за дигитални герои

В рамките на два дни, от 27 до 28 октомври 2014 г., в Лондон се проведе ежегодната конференция SearchLove.

Организатор на събитието е агенцията Distilled. Традиционно SearchLove London е посветена на оптимизацията за търсачки, вътрешните анализи на сайтовете и оптимизацията …

Read more →