[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Какво е Важно за да изберем добър хостинг през 2022." link="" lightbox="yes" url="https://seom.bg/wp-content/uploads/2021/11/Web-hosting.jpg" ]

Какво е Важно за да изберем добър хостинг през 2022.

Какво е Важно за да изберем добър хостинг през 2022.

Избора на хостинг за Вашият сайт е много Важен, защото той е основата, на която ще изградите Вашият онлайн бизнес. С добър хостинг партньор, можете да изградите Вашето онлайн присъствие …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Minter 2 Testnet (TacoNet) на Минтер 2" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2021/02/index-assets.png" ]

Minter 2 Testnet (TacoNet) на Минтер 2

Minter 2 – всички дигитални активи на едно място

Minter 2 e вашият единствен гейтуей към основните дигитални валути и активи: купувате, продавате, изпращате и харчите BTC, ETH, BIP, USDC, злато, петрол, акции и хиляди други.

Какво е Minter ?

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Как бизнесите използват Онлайн Рекламата през 2018-та година" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2018/11/Как-бизнесите-използват-онлайн-рекламата-през-2018-та-година_html_m37e48dc7.jpg" ]

Как бизнесите използват Онлайн Рекламата през 2018-та година

Две трети от бизнесите инвестират в онлайн реклама неоспоримо, това показва проучване направено сред над 500 търгуващи в мрежата компании. Повечето бизнеси използват разнообразен сбор от рекламни канали в интернет, за да рекламират дейността си, продукти/услуги и да повлияят потребителите …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Какво е новото в Google My Business през 2018 година?" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2018/10/kvadrat-gmb-logo.jpg" ]

Какво е новото в Google My Business през 2018 година?

Ако се занимавате с дигитален маркетинг няма как да не сте чували за Google My Business. Но през изминалите години настъпиха много промени в тази система. За тях днес ни разказва Борислав Арапчев, SEO Strategist в SEO агенция Serpact

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="SEO автоматизация: всичко, което трябва да знаете" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2017/07/avtomatizacia-pri-seo-1024x652.jpg" ]

SEO автоматизация: всичко, което трябва да знаете

Оптимизацията за търсачки съществува, още откакто хората използват интернет, за да търсят различни неща. През годините SEO постоянно еволюира и качественото прилагане на оптимизационни стратегии си е цяла наука.

Много хора, които тепърва навлизат в SEO, донякъде се отчайват, като …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Как SEO & UX работят заедно, за да движат бизнеса Ви" link="" lightbox="yes" url="https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2017/05/sej-chris-giarratana-seo-ux1.jpg" ]

Как SEO & UX работят заедно, за да движат бизнеса Ви

Поведението и очакванията на клиентите онлайн се е променило значително от началото на Интернет до днешни дни. Когато Интернет прохождаше никой нямаше представа какво точно търсят клиентите онлайн и какво очакват. Днес те прекарват дълго време онлайн и знаят какво …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="6 SEO проблема, които пречат на вашия сайт в Google" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2016/11/Dimitar-Georgiev-SEO-Ideamax.jpg" ]

6 SEO проблема, които пречат на вашия сайт в Google

Не е рядко явление в ежедневието на един SEO оптимизатор да му пишат клиенти, които до момента не са спечелили нищо от възможността да ги откриват в търсачките. Причините са повече от тривиални, но все пак не може човек да …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Google SEO трендове – поглед в бъдещето" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2015/08/Slavcho-Panov-Author.jpg" ]

Google SEO трендове – поглед в бъдещето

SEO трендове

Бъдещето на SEO оптимизацията и търсенето е в нашите ръце. Да можете да научите за seo трендовете и промените, много преди медиите да раздухат случая е точно толкова странно, колкото и вълнуващо. Ние ще ви предоставим тази възможност и ще …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Провали ли се google+ и сега на къде?" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2015/08/Slavcho-Panov-Author.jpg" ]

Провали ли се google+ и сега на къде?

provali-li-se-google+

G+ стана на 4 години.

Каква беше идеята на гугъл за да пуснат г+

Голямата идея на гугъл е въобще да не излизате от тяхната мрежа – всичките сайтове, услуги и продукти, но гонейки идеята, няма как да не са …

Read more →

Интевю с Евгени Йорданов преди SEO Конференция 2015

Кои фактори ще променят онлайн присъствието на брандовете за 2015?

Повечето големи брандове отдавна работят по най-иновативните модели за позициониране, както офлайн, така и онлайн. Затова нека не говорим за най-големите брандове, а да поговорим за по-малките такива. Истината е, …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Опростен анализ на съдържание (Част 2)" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/05/Barry-Feldman-author-pic.jpg" ]

Опростен анализ на съдържание (Част 2)

Показатели, които измерват споделянето, ангажираността, потенциалните клиенти и продажбите

В публикацията Опростен анализ на съдържание, който всеки може да направи  (Част 1), Бари Фелдман представи опростени метрики за това как да бъде измервана консумацията на съдържание и споделянето му. Следва опростено представяне на още няколко метрики, свързани със споделянето, …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Опростен анализ на съдържание, с който всеки може да се справи" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/05/Barry-Feldman-author-pic.jpg" ]

Опростен анализ на съдържание, с който всеки може да се справи

Бари Фелдман за лесния начин, по който да използвате данните от посещенията на сайта ви, за да измервате ефективност на съдържание

Някои хора пируват с анализ на съдържание. Повечето не го правят. Ако сте от втория тип, тази публикация е за вас. Истината е, че анализът на съдържание не получава дължимото внимание.

Когато лидерите в онлайн маркетинга ни предоставят своите изводи …

Read more →