Как работим в SEOM по оптимизацията на сайтове за търсачки?
Всеки клиент заслужава специален подход, затова в началото на SEO проектите, по които работим, обсъждаме с вас най-добрите тактики за това, което искате да постигнете, когато търсите оптимизация на сайта си за търсачки.

Елементи за оптимизация на сайта
Ключовият стратегически подход към оптималното представяне в резултатите от търсенето на първо място включва разбиране на бизнеса ви и целите, които сте си поставили.
Ако имате нужда от:
- Оптимизация за търсачки
- Интернет маркетинг
- Технически SEO одит
- Кампания за изграждане на авторитет
или просто ви е необходима консултация, ще се радваме да помогнем на бизнеса ви с най-подходящата SEO стратегия.
В повечето случаи ефикасното SEO решение започва с подробна стратегия.
Всичко се свежда до това да разберете как се представя компанията ви в момента, каква е конкуренцията ви и на базата на тази информация да изградите една цялостна, реалистична стратегия за действията, които ще ви помогнат в постигането на целите ви.
Ясното, аналитично разбиране за онлайн присъствието ви включва разглеждане и оценка на:
- подбора на ключовите ви думи
- on-site аспектите на сайта ви (техническо SEO)
- стратегия за съдържание
- други външни фактори, включително социални мрежи
Опитът на специалистите в SEOM с годините е доказал, че единната онлайн стратегия, съсредоточена главно върху дейностите по оптимизация за търсачки, има потенциала да увеличава трафика на уебсайта, класирането му и ангажираността на потребителите му.
Работата с нас предполага дългосрочно и безопасно придобиване на изброените ползи, направено в съответствие с всички изисквания на търсещите машини.
Постигането на по-добро позициониране включва следните компоненти, без да се изчерпва единствено с тях:
- Стратегия
- Анализ на ключови думи и фрази
- Анализ на конкуренцията
- Изготвяне на план за действия
Техническо SEO
On-Site преглед
- URL адреси
- Навигационни и canonical настройки
- Анализ на съдържанието
- Настройване и конфигуриране на Google Webmaster Tools
Off-Site оптимизация
- Определяне на предимства, с които можете да печелите връзки
- Анализ на неработещи връзки
- Входящи връзки
Грижи за продължаващата оптимизация за търсачки на сайта ви
- Изпълнение на подходящи от SEO гледна точка маркетингови политики
- Кампания по изграждане на авторитет
- Дългосрочна стратегия за съдържание
- Оценка на риска и мониторинг
- Обучение н екипи от компанията Ви
Цени за изграждане на стратегия за оптимизация за търсачки
Всеки бизнес е различен и оперира в различни ниши, някои повече, други по-малко конкурентни. Ето защо цените в SEOM се определят в зависимост от мащаба на бизнеса ви. Цената на SEO услугите се формира в зависимост от ресурсите и работата, необходими за постигане и поддържане на най-добрите резултати за вашия бизнес. Това колко ще ви струва оптимизацията на сайта зависи пряко от предварително изготвената за вас стратегия, представена по-горе, която задължително включва анализ на ключови думи и анализ на конкуренцията.
В SEOM искаме да помогнем на бизнеса ви не просто да направи на сайта си отлична оптимизация за търсачки, но и да получи дългосрочни решения и визия за индивидуален подход към целите си.
Гарантираме реалистични и прозрачни решения, с дългосрочен ефект.
Базова оптимизация на сайт:
Услугата е предназначена за клиенти, избрали за позициониране една главна ключова дума (без ключови фрази)
Извършва се общ анализ на сайта за проблеми с търсачките : пълнота на индексация на сайта, използване на забранени методи, наличие на потенциално опасни елементи, проверка за присъствие на сайта в черни списъци, наличие на огледални сайтове, кеширане на сайта в търсачките и т.н.
Извършва се оптимизация на начална страница за една ключова дума , включително създаване на съдържание за избраната ключова дума
Ключовата дума за позициониране се предоставя от клиента.
Цена на услугата – 600 лева
Стандартна оптимизация на сайт :
Услугата е предназначена за клиенти избрали за позициониране повече от една ключова дума. Извършва се на малки и средни по големина сайтове. Изпълненията на SEO изискванията се явяват необходимо условие по изпълнение на гаранцията за позициониране на сайта в избраната търсачка
Стандартната оптимизация на сайт се състои от :
- базова част ( минимален неделим обем от работа ) и
- ключови думи (цената зависи от количеството избрани ключови думи или ключови фрази)
В базовата част се включват :
- технически одит на уеб сайт ;
- анализ на сайта за наличие на проблеми с машините за търсене ;
- общи препоръки по структура на сайта ;
- общи препоръки за еднотипни елементи и страници в сайт ;
В част ключови думи се включват :
- разработване на заглавия за TITLE и H1 тагове за всяка избрана ключова дума ;
- оптимизиране на структурата на сайта ;
- създаване на съдържание за всяка избрана ключова дума , отчитайки изискванията за оптимална плътност ;
- пълна детайлна оптимизация на страниците включващи всяка избрана ключова дума ;
В процеса на оптимизация се изготвят следните документи :
- структура на уеб сайт – съдържа препоръки за оптимизиране на структурата на сайта, разпределянето на избраните ключови думи по страници, създаването на TITLE и H1 тагове за всяка страница , определяне на шаблони за създаване на заглавия
- препоръки за уеб сайт – съдържа технически одит , анализ на сайта за наличие на проблеми с машините за търсене , необходимите изменения по елементи : структура на сайта , заглавия , препоръки за промяна на текста
Препоръките се разделят на 2 блока :
- задължителна част – с включването на тази част започват да действат гаранции за минимална позиция в избраната търсачка ;
- незадължителна част – изброените в нея изисквания са насочени към увеличаване на трафика към сайта и подобряване на позиционирането по неконкурентни ключови думи и фрази
Цена на услугата 900 лева за базова част + 100 лева за всяка ключова дума
Оптимизация на големи електронни магазини, портали и новинарски сайтове
Услугата е предназначена за големи сайтове , портали и големи интернет магазини с над 10 000 индексирани страници. За такива интернет ресурси е по-ефективно за повишаване на продажбите да се позиционират и по по-рядко срещани и слабоконкурентни фрази.
Слабоконкурентните фрази , без оглед на малкото количество като брой търсения за всяка от тях допринасят за максимално доброто превръщане на посетителите в клиенти. За сметка на голямото им количество те съдействат за значителното увеличение на обема на целевия трафик към сайта. Ефективното позициониране по слабоконкурентни ключови фрази е възможно само благодарение на много добра оптимизация на HTML кода , META таговете и структурата на сайта .
Услугата се състои от :
- подбор на неконкурентни ключови думи с “продаващи” фрази ;
- технически одит на уеб сайт ;
- анализ на сайта за наличие на проблеми с машините за търсене ;
- анализ на структурата на сайта ;
- анализ на разпределението на тежестта на вътрешните връзки и препоръки за промяна ;
- общи препоръки за еднотипни елементи и страници в уеб сайт ;
- увеличаване на количеството индексирани страници на сайта ;
- препоръки за развитие и поддръжка на сайта
Цени за услугата от 2500 лева
За въпроси, цени и допълнителна информация, моля свържете се с отдел SEO оптимизация за търсачки на SEOM на телефон 0878-289-289 :