• Home
  • /Archive by category ' оптимизация '
  • /Page 2

Archive For: оптимизация

Колибри, 10 месеца по-късно

Колибри, 10 месеца по-късно

Ерик Енге оценява въздействието на Колибри върху търсенето.

На 26 септември 2013 г., Google се изпусна, че се е състоял ъпдейт на цялата платформа за търсене, наречен от тях Колибри (Hummingbird). В тази публикацията ще обърна поглед назад към изминалата година, за да видя какво е било въздействието …

Read more →

Линкбилдингът през 2014

Линкбилдингът през 2014

Резултати от новото изследване на Moz за изграждането на връзки

Мнозина от вас са виждали резултатите от изследването на Skyrocket SEO’s ( Link Building Survey results), публикувани в Moz по същото това време миналата година. Те бяха приети фантастично и затова решихме да продължим, превръщайки начинанието в годишна поредица, …

Read more →

Колко по-добри?

Колко по-добри?

(Новите препоръки на Google за оценка на качеството на страниците)

Напътствия за оценяване на качеството на резултатите от търсене

За да оценяват качеството и ефективността на промените, които инженерите на Google правят в алгоритмите на търсачката, от компанията използват помощта на хора, които тестват ефекта на новите хипотези и отраженията …

Read more →

Бил Славски: Все още си струва да си направите авторство

Бил Славски: Все още си струва да си направите авторство

Чрез концепцията Agent Rank Google изчислява репутацията на различни агенти, свързвайки ги със съдържанието им чрез дигитален подпис.

 

Препоръчваме на клиентите си да си правят профили в Google+ сами и да участват активно в социалната мрежа заедно с други социални канали, които могат да им помогнат да разширят видимостта си в Мрежата.

Това е нещо, в което …

Read more →

53 грешки на фрийлансърите, които ви струват клиенти, пари и доверие

53 грешки на фрийлансърите, които ви струват клиенти, пари и доверие

Не бъдете фрийлансър, който чака неговите грешки да навредят на бизнеса му. Бъдете фрийлансър, който ги открива и поправя, преди това да стане!

Не знам за вас, но когато аз започнах да работя на свободна практика като писател, правех един тон грешки.

И под „един тон“ имам предвид, че всичко, което правех, беше голяма катастрофа.
Слава Богу, можете да поправяте грешките. И обратно …

Read more →

Съставяне на семантично ядро

Съставяне на семантично ядро

Семантичното ядро представлява списък с основните заявки, по които един сайт се оптимизира и извежда на по-предни позиции в търсачките.

Такъв един списък трябва да съдържа фрази, които възможно най-добре подхождат на смисъла и основното съдържание на сайта ви. Правилно …

Read more →

Рей Кърцвейл вдъхва интелект в търсенето на Google

Рей Кърцвейл вдъхва интелект в търсенето на Google

Изобретателят и футурист Ray Kurzweil говори за превръщането на настоящата технология на Google в остаряла

Изобретателят и футурист Рей Кърцвейл споделя, че в момента в Google се работи по прилагане на теорията му за интелекта в разбирането на онлайн информацията. 

Големите новини от събитието Google I/O, състояло се в Сан Франциско тази сряда, не споменаха …

Read more →

С какво да храним Колибри?

С какво да храним Колибри?

Накратко: със смисъл.

Колибри e най-голямата и мащабна промяна в Google за последните 12 години. След като пускането на Hummingbird бе обявено, в Мрежата се появиха най-различни статии за това какви трябва да бъдат новите дигитални стратегии, кои са новите начини за справяне …

Read more →

Колко е голям дигиталният ви отпечатък Част II

Колко е голям дигиталният ви отпечатък Част II

В първата част на статията стана дума за увеличаване на дигиталното ви присъствие чрез инструментите, които Мрежата ви предоставя. Една такава стратегия накратко включва:

  • Коментиране в релевантни блогове
  • Акаунти в големите социални мрежи
  • Маниакално микроблогване
  • Публикуване на снимки
  • Създаване на

Read more →

Колко е голям дигиталният ви отпечатък? Част I

Колко е голям дигиталният ви отпечатък? Част I

Дигиталният ви отпечатък е огромен. Е, добре, в действителност, нямам представа какъв е размерът му, но знам едно със сигурност: дигиталният отпечатък има наистина голям ефект върху онлайн маркетинга ви.

Digital Footprint

Когато става дума за фактори, които можете да контролирате, за да подобрите трафика на уебсайта си, дигиталният ви отпечатък е г-н Голямата работа. Искате да подобрите трафика на уебсайта си, нали? Да видим как се прави това.

[…]

Тук и …

Read more →

Слуша ли бизнесът ви?

Слуша ли бизнесът ви?

Чрез наблюдаването на социалните мрежи и платформи си осигурявате възможност да превърнете Интернет шумотевицата в сигнал – сигнал за действие, за промяна, за подобрения в бизнеса ви.

Какво представлява слушането в социалните мрежи?big-ears social listening tuti

Слушането в социалните мрежи накратко се свежда до това бизнесът да следи и участва в онези разговори в Мрежата, които засягат дейността и услугите му. Към това основно определение може да се добави и …

Read more →

Как да оцелеем в ерата на замиращия линкбилдинг?

Как да оцелеем в ерата на замиращия линкбилдинг?

Репортаж от Search Marketing Expo London 2014

На 13 и 14 май май в Лондон в конферентния център на ФК “Челси” се проведе една от ключовите конференции от серията SMX – Search Marketing Expo London 2014.

През втория ден на събитието се състоя секцията  (Как да

Read more →