Колко е голям дигиталният ви отпечатък? Част I

Колко е голям дигиталният ви отпечатък? Част I

Дигиталният ви отпечатък е огромен. Е, добре, в действителност, нямам представа какъв е размерът му, но знам едно със сигурност: дигиталният отпечатък има наистина голям ефект върху онлайн маркетинга ви.

Digital Footprint

Когато става дума за фактори, които можете да контролирате, за да подобрите трафика на уебсайта си, дигиталният ви отпечатък е г-н Голямата работа. Искате да подобрите трафика на уебсайта си, нали? Да видим как се прави това.

[…]

Тук и сега ще ви предложа най-добрият списък от лесни и ефективни начини, с които да увеличите дигиталния си отпечатък, да се възползвате в по-голяма степен от фактора откриваемост  (с други думи от резултатите при търсене) и да си докарате трафик към сайта.
Започваме  с лесните неща

Идеите, които следват, а и идеите в самите идеи, са абсолютно задължителни.

Коментирайте в релевантни блогове

Това не може да бъде по -лесно. Четете такива, нали? Сега започнете и да пишете по нещо. В процеса на коментиране ще трябва сложите URL. Повтаряйте след мен: Най-лесният начин за линк в света. Направете тази практика навик. И, разбира се, предложете полезна идея или полезна уеб страница.

Направете си акаунт в about.me

В about.me ще намерите най-лесния в света генератор на уеб страници. Към това, голямата колекция от графично приятни темплейти отхвърля всякаква възможност страницата, която направите, да не бъде елегантна. “Упражнението” се състои в попълване на празни полета. Създавате набор от връзки, които сочат към вашия сайт, блог и социални мрежи. Ако нямате акаунт в about.me по същото време утре, ще ми е трудно да ме убедите искрено, че искате да развиете своя дигитален отпечатък. Ето и моята about.me страница.

Маниакално микроблогване

Вероятно има хиляда и една причини да бъдете активни в социалните мрежи, но дори и дълбоко в себе си да сте антисоциални, заемете се със създаване на допълнителни акаунти и ще видите как дигиталният ви отпечатък се увеличава. Нито един списък със социални мрежи не може да бъде всеобхватен, но определено се нуждаете от  Великата четворка:

  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google+
  • Facebook

Публикувайте снимки

Имате смартфон и го използвате, за да правите снимки. Сега ги публикувайте. Разбира се, по ваша внимателна преценка. Единствено снимките, които правите, релевантни на бизнеса или личния ви бранд, са тези, които ще послужат на дигиталния ви отпечатък. Възползвайте се от:

  • Pinterest
  • Instagram
  • Google+/ Picassa
  • Tumblr.
  • Flickr

Области за средно-напреднали

Следващите стратегии предполагат, че сте човек, който вече под една или друга форма се занимава с маркетинг чрез съдържание, или такъв, на когото това предстои.

Направете видео

Не ви харесва физиономията ви да стои онлайн? Преживейте го. Не се чувствате комфортно да се конкурирате с най-добрите автори на документални филми и телевизионни продуценти в света?  Преживейте го. Направете едно видео и давайте:

  • YouTube
  • Vimeo
  • Социални мрежи, които хостват видео

Показвайте изображения

Удивително е колко много хора, с които говоря, не използват SlideShare (или никога не са чували за него). Това е безшумният гигант на маркетинга чрез съдържание, където биват генерирани 60 милиона посещения на месец.

С огромна дигитална библиотека (над 100 милиона файла), възможности за печелене на потенциални клиенти и сериозен потенциал за търсене,  SlideShare трябва да се превърне в дом за вашите презентация, инфографики, видео и документи. Вземете платформата  на сериозно и ще отчетете сериозен ръст на видимостта и трафика си.

Squidoo

Големият Сет Годин създаде място в киберпространството, където съдържание ви придобива форма на  уебсайт, в нещо, което Squidoo провъзгласи като обектив. Публикациите там са лесни за създаване, изграждат страхотно и ви служат добре. Там създадох и 21 Pointers to Sharpen Your Website.

List.ly

Както подсказва името му, List.ly е място за списъци, жокер в тестето на почти всеки, който се занимава с маркетинг чрез съдържание. Публикациите ви в List.ly са интерактивни, оптимизирани и лесни за вграждане, където и да изберете да ги сложите. Ето едно перфектен пример.

Подбирайте съдържание като издател

Днес сте истински издател. Време е да включите и произведения от други експерти в микса си. опитайте с тези приятни за използване и силни инструменти за публикуване:

  • RebelMouse
  • Scoop.It
  • Twylah
  • Paper.li 

 

Станете графични

Може да наемете професионалист, който да превърне съдържанието ви в добри инфографики, но можете и да пробвате сами да го направите. Опитайте с тези инструменти:

  • Piktochart
  • Easel.ly.
  • Infogra.m
  • Visual.ly

За онези, които се стремят към високи постижения

В този втори раздел ще се спрем на някои стратегии, които експертите в онлайн маркетинга ползват, за да увеличат осезаемо дигиталния си отпечатък.

Не пропускайте тези тактики просто защото нямате достатъчно умения или време. Помислите за това да наемете професионалист, който да ви отведе към по-високи върхове.

Тези техники налагат необходимостта в екипа ви да има известен талант. Затова и не може да се каже, че са безплатни. Въпреки всичко имат огромно значение и смисъл.

Гост публикации

Както и при бейзбола в нещата с гост публикациите имате големи и малки лиги. Нереалистично е да си мислите, че не можете да публикувате едно-две неща, а след това да бъдете публикувани на страниците на New York Times.

Въпреки това, ако обръщате достатъчно внимание на индустрия си (моля ви, кажете ми, че го правите) и знаете кои издатели имат най-силните гласове, трябва мислите мащабно.

Препоръчвам ви да мислите за пътя до върха като една стълба, която да изкачите по следния начин:

Пишете блестящо за блога си

Установете супер високи стандарти и ги спазвайте. Публикувайте минимум 10 статии преди да започнете да подавате материалите си към сайтове с висок трафик.

Отидете там, където няма врати

Днес, всеки умен собственик на уебсайт осъзнава необходимостта да се публикува редовно. Затова мнозина приемат публикации от външни лица без или с много ниски стандарти. Разбира се, не бива да снишавате стандартите си, но можете да публикувате в някой такъв сайт, за да се възползвате от възможността, без да прекалявате.

Позиционирайте се

Следващото стъпало от изкачването ви е да кандидатствате на места, където можете да публикувате работите си и да отговорите на основни въпроси за квалификациите си. Към това, задължително се пригответе и за отхвърляне.

Публикувайте и се молете

Естествено, че не можете да оставите онлайн маркетинга си на съдбата, но все пак има и такъв елемент. Важното е да публикувате добрите си статии, независимо от това, че не са на кой знае колко известни сайтове. За да стигнат до добрите сайтове, е възможно писанията ви да бъдат открити в точния момент от точните хора на места, които най-малко сте очаквали.

Уебкаст

Използвам думата като призив за действие и влизане в информационно-развлекателния бизнес. Не е нужно да сте Опра Уинфри, но можете и трябва да ползвате Мрежата като платформа за:

Уебинари
Всякакъв вид бизнес може да си позволи това, особено с инструментите на разположение днес.

Подкаст излъчвания
Добре дошли в радиото, онлайн радиото. Лесно е. Търсенето е огромно. Опитайте да направите аудио интервю или уроци.

Видео
Пробвайте с канали в YouTube или с Vimeo. Няма причина да не се възползвате при толкова ниска бариера на участие.

Давайте интервюта

Мен ме интервюират доста често и това ми помага да насоча вниманието към уебсайта си, към услугите, които предлагам и към себе си. И трябва да ви кажа нещо, не е нужно да чакате покана. Хората имат нужда да чуят експертно мнение, затова предложете своето.

Говорете – наречете се лектор и публикувайте информация за темите, по които изнасяте лекции
Питайте – търсете възможности за изява и говорене пред публика и посочете възможността да дадете интервю
Промотирайте се – покажете, че сте на разположение за експертно мнение, нещата в дигиталния свят стават изключително бързо и в голям мащаб. Използвайте това.

Пишете книги

Бъдещите ви клиенти ще харесат книгите, издайте няколко и ги дайте безплатно и/или ги продавайте.

Безплатни електронни книги
Лесни за създаване и изключително ефективни. Направете колекция от кратки издания с полезна информация и ги предлагайте за безплатно сваляне навсякъде из сайта си.

eМоята такава eBook е тук.

Платени  електронни  книги
Следващата стъпка е една напред и влизане в Amazon, Barnes & Noble, както и в още други онлайн дистрибутори на електронни книги.В този случай трябва да играем по правилата на тези дистрибутори. Но те не са толкова обвързващи и ви позволяват да експериментирате с цени, стратегии за продажби.

По този начин можете да стигнете до нови аудитории, пазари и вероятно нови потоци от приходи.

Статията е превод, публикуван със съкращения, на излязлата за първи път на английски език публикация на Бари Фелдман Enlarge Your Digital Footprint for More Effective Online Marketing

Следва Голямата стъпка: колко е голям дигиталният ви отпечатък II

Google+ коментари

Коментари