• Home
  • /Archive by category ' оптимизация '
  • /Page 4

Archive For: оптимизация

Проучване на Moz от 2014

Проучване на Moz от 2014

От разсейващото пърхане на Колибри до оглушаващата тишина на (not provided), изминалата година беше пълна със събития за бранша на онлайн маркетинга. За пореден път се отправихме към откриване на това как промените през годината повлияха на работите, клиентите и …

Read more →

6 SEO прогнози за 2014

6 SEO прогнози за 2014

SEO in 2014 Predictions

Автор: Ерик Енг (Eric Enge)

Източник: 6 SEO Predictions for 2014

Онези, които смятаха, че пейзажът на дигиталния маркетинг ще претърпи драматични промени през 2013 г., не бяха разочаровани през годината. Миналата година направих 6 прогнози и сега …

Read more →

50 Google+ Tips от Rick Eliason

50 Google+ Tips от Rick Eliason

50 Google+ съвета от Rick Eliason

1. Направете си убийствена визитка [“Hovercard”това е нещо подобно на мини визитна картичка, която изскача, когато преминете през нечие име с мишката): http://goo.gl/ifDhJW
2. Споделяне с кръгове vs. публично споделяне: http://goo.gl/1qr0YO
3. Google+ общности …

Read more →

Google + най-добри практики

Google + най-добри практики

Ако сте като повечето хора в интернет, вероятно сте отложили инвестицията си в Google+, в очакване на знак, че е време да направите своя ход. Можете да считате това за вашия знак.

Превод на публикацията на MOZ: Beginners Guide to

Read more →

Социалните сигнали от Facebook и Twitter не участват в алгоритъма за позициониране на Google

Социалните сигнали от Facebook и Twitter не участват в алгоритъма за позициониране на Google

Алгоритмите на Google не вземат под внимание социалните сигнали от Twitter и Facebook при класирането. Това бе официално обявено от Мат Кътс (Matt Cutts) в ново образователно видео за собствениците на сайтове, уебмастъри и оптимизатори.

Въпросът от потребител от щата …

Read more →

Семантичното търсене: въпроси и отговори

Семантичното търсене: въпроси и отговори

Във второто издание на Digital Marketing Answers Show, водено от +Eric Enge и +Mark Traphagen, гост бе авторът на книгата Google Semantic Search – +David Amerland. Основната тема на срещата бе семантичното търсене и това …

Read more →

Стратегия за съдържание: Автоматизирането не бива да се подценява

Стратегия за съдържание: Автоматизирането не бива да се подценява

Интернет е само средство, казва Сет Годин. Средство, което не може да замени същински важното – хората1

Вярно е, когато маркетинг специалистите започнат да бъркат средствата с цели, стратегиите им се провалят.

От друга страна обаче технологиите, използвани правилно …

Read more →

Прогноза за маркетинга чрез съдържание:  10 предсказания за 2014 г.

Прогноза за маркетинга чрез съдържание: 10 предсказания за 2014 г.

Прогноза за маркетинга чрез съдържание: 10 предсказания за 2014 г. – превод на The Content Marketing Forecast: 10 Predictions for 2014 от SHAFQAT ISLAM публикувана в Mashable

2013-а беше годината на Red Bull. Нито един панел на маркетинговите конференции не …

Read more →

Прогнозите на Ранд Фишкин за маркетинга през 2014 г.

Прогнозите на Ранд Фишкин за маркетинга през 2014 г.

Прогнозите на Ранд Фишкин за маркетинга през 2014 г. – Превод на публикацията на Rand Fishkin 6 Predictions for the Marketing World in 2014

6 прогнози за света на маркетинга през 2014 г. – I част

Време е, за пореден …

Read more →

Pinterest и семантичното търсене

Pinterest и семантичното търсене

С какво допринася Pinterest за семантичния уеб ? – превод на What Pinterest brings to the shemantic web от Stephan Hovnanian

През юли 2013 г. се изумих от количеството трафик от препратки [referral traffic], което уебсайтът за фитнес и рецепти

Read more →

Видео маркетингът – мода или необходимост?

Видео маркетингът – мода или необходимост?

Преди няколко години беше забавно да си направите сами видео. Беше и твърде скъпо да направят видео специално за вас. Днес обаче не е нещо извънредно да имате канал в Youtube и редовно да ползвате видео съдържание в комуникациите си. …

Read more →

Аз, редакторът

Аз, редакторът

Съвременният човек е сложно същество, за което купуването не е просто задоволяване на нужда. Придобиването на продукт или услуга е и захранване със смисъл на възможно най-много сетива и аспекти от същността ни.

Времето днес е на брандовете визионери и …

Read more →