• Home
  • /Archive by category ' оптимизация '
  • /Page 7

Archive For: оптимизация

Защо въобще да се занимаваме с outreach?

Защо въобще да се занимаваме с outreach?

В този урок ще говорим за:

Ползи от установяването и поддържането на връзки с други сайтове

Причини за провал при изграждането на връзки и контакти

Няма да преувеличим ако кажем, че създаването и поддържането на контакти (т.нар. outreach) е трудоемък …

Read more →

Outreach vs. PR

Outreach vs. PR

В този урок ще разгледаме две теми:

С какво изграждането на контакти е различно от PR дейността?
Как възниква и в каква посока се развива създаването на връзки (англ. outreach)?

С какво изграждането на контакти е различно от PR дейността?

Read more →

Създаване на стойностно съдържание

Създаване на стойностно съдържание

Списък с действията за създаване на стойностно съдържание – стъпка по стъпка.

Съдържанието е:Creating-Valuable-Content-Checklist

Откриваемо

Може ли потребителят да намери лесно съдържанието?

Съдържанието включва:

– h1 таг
– поне два h2 тага
– мета данни, вкл.
– заглавие, описание, ключови …

Read more →

Създаване на контакти (Outreach)

Създаване на контакти (Outreach)

Въведение

В този модул ще научите как ефективно да общувате с блогъри, собственици на сайтове и журналисти. Ще разберете как да откривате сайтове и потенциални партньори, чрез които впоследствие да представяте своя собствен уеб сайт или бранд.

В допълнение ще …

Read more →

Анализ на растежа на връзките

Анализ на растежа на връзките

В този урок ще говорим за:

Измерване на растежа на връзките
Какво можем да научим от растежа

След като се запознахте с основните процеси, свързани с анализа на връзките на конкуренцията и научихте как да проследявате линкбилдинга на конкурентните си …

Read more →

Анализ на връзките на конкуренцията

Анализ на връзките на конкуренцията

В този урок ще говорим за:

Анализ на връзките (backlinks) на конкурентите ви
Анализ на показателите на конкуренцията

Анализът на връзките на конкуренцията е много важна част от цялостното проучване на конкурентите ви. Този анализ може да ви помогне да …

Read more →

Анализ на бизнеса и сайта на конкурентите

Анализ на бизнеса и сайта на конкурентите

В този SEO урок ще говорим за:

Анализ на потребителското преживяване (user experience)
Анализ на социалните мрежи и как те ангажират потребители
Анализ на стратегията за съдържание
On-site анализ (техническо SEO)

Един от елементите на проучването на конкуренцията е анализът …

Read more →

Анализ на конкуренцията

Анализ на конкуренцията

Анализът на конкуренцията, като част от SEO стратегията за един сайт, представлява цялостна оценка (както на силните, така и на слабите страни) на конкурентите на компанията в определена индустрия или на конкретен пазар. Стойността, която анализът на конкуренцията има, се …

Read more →

Сигнали за бранд

Сигнали за бранд

В този SEO урок ще разберете:

Защо от Google смятат, че брандовете са важни за потребителите

Кои са факторите, които Google използва, за да определи дали даден уеб сайт е бранд

Защо от Google смятат, че брандовете са важни за

Read more →

Социални сигнали

Социални сигнали

В този урок ще научите:

Как социалните сигнали постепенно се развиха в потенциален фактор за класиране

Какво можете да направите, за да увеличите споделянето на вашето съдържание в Мрежата

Как социалните сигнали постепенно се развиха в потенциален фактор за класиране

Read more →

Linking root domains

Linking root domains

В този SEO урок ще научите:

За какво става дума, когато се каже връзки от root домейни
Защо връзките от такива домейни са добър сигнал при класирането на сайта
Ролята на IP адресите от клас C (англ. c-class IP addresses)…

Read more →

Алгоритъм за актуално съдържание или какво е QDF?

Алгоритъм за актуално съдържание или какво е QDF?

В този SEO урок ще разберете:

Какво е QDF?
Какво може да предизвика свеж резултат от търсенето?

Какво е QDF?

QDF e абревиатура от query deserves freshness, което може дословно да се преведе като заявката заслужава свежест.

В …

Read more →