• Home
  • /Archive by category ' content marketing '

Archive For: content marketing

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Опростен анализ на съдържание (Част 2)" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/05/Barry-Feldman-author-pic.jpg" ]

Опростен анализ на съдържание (Част 2)

Показатели, които измерват споделянето, ангажираността, потенциалните клиенти и продажбите

В публикацията Опростен анализ на съдържание, който всеки може да направи  (Част 1), Бари Фелдман представи опростени метрики за това как да бъде измервана консумацията на съдържание и споделянето му. Следва опростено представяне на още няколко метрики, свързани със споделянето, …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Съвети за писане: 50 идеи за 30 минути" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/08/Neil-Patel-HR-Ray-Spaddy-4.jpg" ]

Съвети за писане: 50 идеи за 30 минути

Колкото повече поемате, толкова повече страхотни идеи за теми ще имате. Попивайте, четете, събирайте информация. Винаги.

Основният въпрос за много специалисти по маркетинг чрез съдържание е следният: Как да измислям теми за статии? Без теми нямате никакви статии, нямате съдържание и, следователно, нямате маркетинг чрез съдържание. Очевидно е, че трябва да разберем как да направим така,

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Съвети за вирусно съдържание [Проучване]" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/07/Kelsey-Libert1.jpg" ]

Съвети за вирусно съдържание [Проучване]

Отговорите на над 500 водещи издатели на дигитални издания, за това какво искат и какво не искат от създателите на съдържание и от хората, които разпространяват това съдържание.

43 съвета за създаване на вирусни кампании за съдържание

В миналото, повечето от нас правеха предположения на базата на опита и знанията си относно това “Как да създадат вирусно съдържание”, както и за “Най-добрите практики за публикуване.”

Но кое е

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Добре ли храните аудиторията си със съдържание?" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/05/Barry-Feldman-author-pic.jpg" ]

Добре ли храните аудиторията си със съдържание?

Бари Фелдман за рока, вкусната храна и съставките на балансираното съдържание.

Храните ли читателите си със здравословно съчетание от качествено съдържание?

Представяме ви една история на Бари Фелдман, експерт в създаването на стратегии за съдържание, в която се преплитат рок, вкусна храна и съставките на балансираната порция съдържание.

Представете си, че …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Социалният фактор и търсенето: императивът на интеграцията" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/06/Lee-Odden.jpg" ]

Социалният фактор и търсенето: императивът на интеграцията

Правилното разбиране може да бъде разликата между механичните тактики и смислените резултати

Оптимизираното и социализирано съдържание е съществена част от достигането до жадните за информация, заети с множество дейности едновременно аудитории, които всеки ден биват бомбардирани с нови съобщения.

За да бъдат брандовете видими за клиентите си при търсене и в социалната …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Джо Пулици за SEО, създаването на търсене и маркетинга чрез съдържание" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/02/Brad-Miller-Author.jpg" ]

Джо Пулици за SEО, създаването на търсене и маркетинга чрез съдържание

“От времето на пещерните хора, които рисували по стените, брандовете съчиняват истории, за да продават продукта си и да изграждат свързаност.”

joe-pulizzi

 

 

Източник: SEO, Demand Generation & Content Marketing: 5 Takeaways From Joe Pulizzi

Автор: Brad Miller

Това смята …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Как гледат хората на онлайн съдържанието ви?" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/02/Content-Consumers.jpg" ]

Как гледат хората на онлайн съдържанието ви?

 

Какво мисли средностатистическият  потребител за онлайн съдържанието [проучване]

Източник: Sky Rocket SEO

Автор: James Agate

Проведохме изследване сред 500 души в САЩ, за да успеем да вникнем по-дълбоко в това как потребителите гледат на съдържанието, което всички ние

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Проучване на Moz от 2014" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/01/Moz-Featured-Industry-Survey-2014.png" ]

Проучване на Moz от 2014

От разсейващото пърхане на Колибри до оглушаващата тишина на (not provided), изминалата година беше пълна със събития за бранша на онлайн маркетинга. За пореден път се отправихме към откриване на това как промените през годината повлияха на работите, клиентите и …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="100 инструмента за маркетинг чрез съдържание" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/01/liliana-dumitru-steffens.png" ]

100 инструмента за маркетинг чрез съдържание

Превод на статията на Liliana Dumitru-Steffens – 100 инструмента за маркетинг чрез съдържание за ПР специалисти: от софтуер за маркетинг чрез съдържание до подбор и подредба на съдържание (100 Content Marketing Tools for PRs: From Content Marketing Software to

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Изводи от Content Marketing World 2013" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/01/Mike-Kaput.jpg" ]

Изводи от Content Marketing World 2013

5 извода от първите  редове  на Content Marketing World 2013

Превод на статията 5 Takeaways from the Front Lines at Content Marketing World 2013 от Mike Kaput

Революцията ще бъде оранжева. И ще носи обувки с цвета на сигналните конуси …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Стратегия за съдържание: Автоматизирането не бива да се подценява" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/01/google-and-demand-media-race-to-patent-automated-content-300x225.jpg" ]

Стратегия за съдържание: Автоматизирането не бива да се подценява

Интернет е само средство, казва Сет Годин. Средство, което не може да замени същински важното – хората1

Вярно е, когато маркетинг специалистите започнат да бъркат средствата с цели, стратегиите им се провалят.

От друга страна обаче технологиите, използвани правилно …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="SEO и маркетинг чрез съдържание: Световният пейзаж" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/01/Jim-Yu.jpg" ]

SEO и маркетинг чрез съдържание: Световният пейзаж

Превод на статията на Джим Юй  (Jim Yu) The Global SEO & Content Marketing Landscape – The Global SEO & Content Marketing Landscape

За автора

Джим Юй  e основател и главен изпълнителен директор на водещата професионална платформа за

Read more →