• Home
  • /оптимизация
  • /Социалните сигнали от Facebook и Twitter не участват в алгоритъма за позициониране на Google
Социалните сигнали от Facebook и Twitter не участват в алгоритъма за позициониране на Google

Социалните сигнали от Facebook и Twitter не участват в алгоритъма за позициониране на Google

Алгоритмите на Google не вземат под внимание социалните сигнали от Twitter и Facebook при класирането. Това бе официално обявено от Мат Кътс (Matt Cutts) в ново образователно видео за собствениците на сайтове, уебмастъри и оптимизатори.

Въпросът от потребител от щата Мичиган (САЩ) беше: “Вярно ли е, че социалните сигнали, идващи от Facebook и Twitter, са интегрирани в алгоритъма на класиране? Доколко важни са те?”

„Страниците Twitter и Facebook са включени в индекса ни и се обработват по същия начин, както всяка друга уеб страница. Ние сканираме цялото съдържание от социалните мрежи и го показваме в резултатите от търсенето. Въпреки това, нямаме специални сигнали, които да класират по-високо Facebook страница с много харесвания (лайкове) или Twitter страница с много последователи” – отговори Кътс .

„Нашите алгоритми трябва непрекъснато да сканират интернет, за да намират постоянно растящ брой страници с ресурси от данни. Въпреки това, вече имаме тъжен опит, когато за половин месец беше прекъснат достъпът на Google до потока от публични съобщения в реално време. В момента се опитваме да извършим сложна инженерна работа, за да създадем функционалност, която ще ни позволи самостоятелно да извличаме данни от тези уеб страници и да ги показваме в резултатите”, обясни шефът на антиспам екипа на Google.

„Когато индексираме страница от социалните мрежи, показваме съдържанието в даден момент от време. Въпреки това, съдържанието на страниците в социалните мрежи постоянно се променя. Потребителят може да промени статуса си, да блокира нежелан абонат, да публикува коментари и т.н. Като същевременно на нас ни е достатъчно трудно да създадем функция за извличане на информация от Facebook, Twitter и други социални медии.“

Постоянните промени в страниците карат инженерите на Гугъл да се отнасят предпазливо към извличането на данни от страници на тези ресурси. Днес не виждаме основателна причина да гледаме за социалните сигнали от Фейсбук и Туитър при класирането на страниците, обобщава Мат Кътс.

Google+ коментари

Коментари