• Home
  • /Archive by category ' оптимизация '
  • /Page 15

Archive For: оптимизация

Onsite Ranking Factors

Onsite фактори за класиране свързани с входящи връзки : Site-Wide Link-Based Ranking Factors

1. Входящи връзки от авторитетни домейни (Trusted Domains с TrustRank )
66% много високо значение

2. Google PageRank
64% високо значение

3. Разнообразие на входящите връзки (…

Read more →

OnPage Ranking Factors

OnPage фактори за класиране свързани с ключови думи : On-Page (Keyword-Specific) Ranking Factors

1. Използване на ключова дума в Title Tag
66% много висока важност

2. Използване на ключова дума в началото на Title Tag
63% висока важност

3. Използване …

Read more →

Безплатни инструменти за SEO

Сред тези SEO tools има уеб базирани SEO инструменти, инсталационен софтуер и разширения за Firefox

Ranking SEO tools – инструменти за проверка на позиции по ключова дума

Read more →

SEO техники

Бяла и черна оптимизация : white hat срещу black hat

SEO техниките могат да бъдат класифицирани в две основни категории: техники, препоръчвани от търсачките като част от добрия дизайн (white hat) и такива техники, които търсачките не одобряват (black hat). …

Read more →

Индексиране в търсачки

Водещите търсачки на Google, Yahoo! и Microsoft използват паяци (spider, bot) за намиране на страници за алгоритъма, изчисляващ резултатите от търсенето. Страници, към които има връзки в индекса на другите търсачки нямат нужда от представяне, защото биват откривани автоматично.

Google …

Read more →

Разработване на интернет стратегия

Интернет Агенция SEOM разглежда популяризирането в мрежата като органичен елемент от общата бизнес стратегия на своите Kлиенти и разработва максимално ефективни, комплексни решения, позволяващи постигането на максимални конкурентни предимства за компанията-възложител.

Според нас интернет стратегията е решение, позволяващо изпълнението не …

Read more →

Industry PreView

Обзор на бранша – Industry PreView – отраслов обзор

Нито една компания не работи във вакуум. Освен съществуващите и потенциалните клиенти в Интернет можете да срещнете и различни организации, пряко или косвено свързани с Вашия бизнес, проекти, предвидени за една …

Read more →

Целева аудитория

Целева аудитория в Интернет – анализ и препоръки по привличането

Днес много компании все по-активно популяризират услугите си чрез Интернет. Други компании едва сега започват да развиват това направление от маркетинговата политика и се нуждаят от оценка на потенциалните възможности …

Read more →

Комуникационно поле

Комуникационно поле на компанията в Интернет

Активното присъствие в Интернет е необходимо условие за успешното развитие на съвременната компания, работеща на сложни динамични пазари. Това е особено важно за фирмите, произвеждащи и популяризиращи стоки и услуги за крайни потребители, а …

Read more →

Мониторинг

Отрасловият интернет мониторинг е логическо продължение на услугата Industry PreView – Отраслов обзор. Той не претендира за същата пълнота и формиране на обща картина за отрасъла, но се провежда за възложителя редовно (обикновено 1-2 пъти месечно).
Това позволява да …

Read more →

Одит на уеб сайт

Сайтът или системата сайтове е база и един от основните елементи, реализиращи интернет стратегията на всяка компания.
От това, колко адекватно сайтът решава поставените задачи, зависи целия успех на използването на мрежата. След подробно реализиране на целия успешен световен опит …

Read more →

Търсачки и директории

Търсещи машини и каталози [директории]

Регистрацията на сайта в търсещите машини и каталози е необходимо условие за постигане на ефективно взаимодействие с целевите аудитории. Търсещите системи, рейтингите и каталозите са основен канал, по който новите посетители попадат на сайта; за …

Read more →