Negative Ranking Factors
Фактори оказващи негативно влияние при позициониране : Negative Ranking Factors
1. Наличие на вредоносен код на сайта
68% много високо значение
2. Връзки придобити от известни брокери Link Brokers
56% високо значение
3. Връзки от страницата към СПАМ сайтове или страници
51% средно значение
4. Cloaking с използване на User Agent
51% средно значение
5. Честа недостъпност на сайта или сървъра
51% средно значение
6. Наличие на скрит текст с цвета на фона
49% средно значение
7. Връзки от домейна към СПАМ сайтове или страници
48% средно значение
8. Прекомерно използване на един и същ Anchor Text във входящите връзки към сайта
46% средно значение
9.Cloaking по IP адрес
46% средно значение
10. Наличие на скрит текст с използване на CSS извън видимата зона
44% ниско значение
11. Прекомерен брой динамични параметри в URL
43% ниско значение
12. Прекомерно количество връзки от сайтове със същия IP адрес или C-Block
41% ниско значение
13. Използване на редиректи
41% ниско значение
14. Препълване с ключови думи (Keyword Stuffing) в текст на страница
41% ниско значение
15. Наличие на скрит текст с използване на display:none в CSS
40% ниско значение
16. Препълване с ключови думи (Keyword Stuffing) на Title Tag
39% ниско значение
17. Препълване с ключови думи (Keyword Stuffing) в URL
37% ниско значение
18. Връзки получени от манипулативни уиджети или баджове
37% ниско значение
19. Cloaking с използване на JavaScript или Rich Media
37% ниско значение
20. Cloaking с използване на Cookies (Cookie Detection)
36% ниско значение
21. Връзки от нискокачествени платени директории
36% ниско значение
22. Прекомерно използване на връзки от сайтове принадлежащи на един и същ регистрант на домейни
36% ниско значение
23. Връзки към страница от СПАМ сайтове или страници
36% ниско значение
24. Връзки към домейна от СПАМ сайтове или страници
34% минимално значение
25. Връзки получени от манипулативни вирусни кампании
33% минимално значение
26. Cloaking с позитивни потребителски намерения
33% минимално значение
27. Свръх оптимизация на Anchor Text на вътрешните връзки
32% минимално значение
28. Използване на Poison ключови думи в Anchor Text на изходящите връзки
32% минимално значение
29. Пренасочване на връзки от купени на стари домейни
32% минимално значение
30. Прекомерно дълги URL
30% минимално значение
31. Използване на много ключови думи в Anchor Text на вътрешните връзки във footer
27% минимално значение
32. Прекомерна употреба на ключови думи (Keyword Stuffing) в Meta Description Tag
26% минимално значение
33. Добавени връзки от купени стари димейни
24% твърде минимално значение
34. Прекомерна употреба на Nofollow във вътрешните връзки с цел разпределение на PageRank
24% твърде минимално значение
35. Голям брой връзки от форуми
22% твърде минимално значение
36. Прекомерно дълъг Title Tag
21% твърде минимално значение
37. Прекомерна употреба на ключови думи (Keyword Stuffing) в Meta Keywords Tag
15% твърде минимално значение
Фактори оказващи негативно влияние на позиционирането свързани с входящи връзки към сайта : Factors Negatively Affecting the Value of an External Link
1. Връзки от домейн, който е изключен от индекса на Google
70% много високо значение
2. Връзки от домейн, който е наказан или филтриран от Google
65% много високо значение
3. Връзката е оценена като платена (Paid link)
63% високо значение
4. Връзки от домейн съдържащ значителен брой връзки към СПАМ сайтове
52% средно значение
5. Връзки от домейн, който няма Trusted Links
41% ниско значение
Тези фактори оказващи негативно влияние при позициониране в Google са били оценени от група от 72 SEO експерти в проучване на SEOMoz през 2009 година. Пълното изследване е публикувано на адрес : http://www.seomoz.org/article/search-ranking-factors