• Home
  • /Archive by category ' оптимизация '
  • /Page 14

Archive For: оптимизация

Panda и Penguin update

Panda и Penguin update

Кратка история на досегашните Panda и Penguin ъпдейти на Google.

1. Panda Update 1.0 – 24 февруари 2011 г. (засяга 11,8% от англоезичните търсения в САЩ).

2. Panda Update 2.0 – 11 април 2011 г. (засяга 2% от англоезичните търсения …

Read more →

Link building ресурси

Link building ресурси

Над 100 от най-важните Link building ресурси, като в това число са включени онлайн SEO курсове, ресурси от блогове, инструменти за link building и много други полезни неща.

Обучение по Link Building

Безплатни курсове, уеб семинари (уебинари) и презентации, …

Read more →

SEO Starter Guide updated

SEO Starter Guide updated

Осъвременено ръководство по SEO за начинаещи от Google (SEO Starter Guide updated)

Преди около две години Google публикуваха първото си Ръководство по SEO за начинаещи (на български), което успяха да преведат на 40 езика.

На 28.09.2010 се появи …

Read more →

Оптимизация за търсачки

Оптимизация за търсачки или SEO (search engine optimization) представлява оптимизация на структурата, HTML-кода и текстовете на даден сайт и осигуряване на връзки от други авторитетни и релевантни уеб страници с цел подобряване позицията му в резултатите при търсене.

Защо SEO

Read more →

Onsite оптимизация

Стъпки за onsite оптимизация :

Избор на ключови думи и съставяне на семантично ядро.

Това е първата и изключително важна стъпка в оптимизацията за търсачки. Най-често срещаната грешка е изборът на само една ключова дума, която най-често описва бизнеса, …

Read more →

Link Building

Offsite оптимизация или Link Building

Най-важнят фактор за добро позициониране в Google и другите търсачки са връзките към страниците в сайта или “какво другите пишат за нас”. За огромно съжаление много малко хора ще напишат нещо добро за вашата компания, …

Read more →

SEO услуги

Според публикуваното в State of Search Engine Marketing Report 2010 изследване, 90 % от фирмите респонденти използват SEO услуги. Над половината от тези компании разполагат със собствен отдел или поне специалист, който се занимава с оптимизацията и маркетинга за …

Read more →

Trust Rank

Google получи патент за Trust Rank. В патента се разглеждат възможни връзки на Trust Rank (ниво на доверие) с потребителите даващи оценка на уеб страници с помощта на анотации (рейтинги и ревюта). Използването на анотации е особено интересно в …

Read more →

Link Building

Ефективни тактики за Link Building (създаване на връзки към сайт) с оглед значението им за SEO

1. Linkbait и създаване на вирусно съдържание
67% твърде високо значение

2. Блогване и взаимодействие в блогосферата (коментари)
66% високо значение

3. Създаване на …

Read more →

Преди reconsideration request в Google

Диагностика на сайт преди reconsideration request в Google

Ако по някаква причина сайтът Ви е бил наказан (Google Penalty) или премахнат (Google Ban) от Google и преди да пуснете молба за преразглеждане (reconsideration request) се налага да проверите дали той …

Read more →

Geo-Targeting Factors

Фактори определящи географското насочване (позициониране) на сайт : Geo-Targeting Factors

1. Домейн съдържащ разширението на страната Country Code TLD (например .bg .ru .co.uk, .de)
69% много висока важност

2. Използван език в съдържанието на сайта
63% висока важност

3. Връзки …

Read more →

Negative Ranking Factors

Фактори оказващи негативно влияние при позициониране : Negative Ranking Factors

1. Наличие на вредоносен код на сайта
68% много високо значение

2. Връзки придобити от известни брокери Link Brokers
56% високо значение

3. Връзки от страницата към СПАМ сайтове или …

Read more →