• Home
  • /content marketing
  • /100 инструмента за маркетинг чрез съдържание
100 инструмента за маркетинг чрез съдържание

100 инструмента за маркетинг чрез съдържание

Превод на статията на Liliana Dumitru-Steffens – 100 инструмента за маркетинг чрез съдържание за ПР специалисти: от софтуер за маркетинг чрез съдържание до подбор и подредба на съдържание (100 Content Marketing Tools for PRs: From Content Marketing Software to Content Curation 100 Content Marketing Tools for PRs: From Content Marketing Software to Content Curation)

Колкото и да е общ терминът, маркетингът чрез съдържание е тенденцията на годината. Според проучването B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets and Trends – North America на Content Marketing Institute (CMI) и MarketingProfs , 9 от 10 маркетолози ще използват маркетинг чрез съдържание през 2013 г., със средно 12 маркетингови тактики, значително увеличение от предишни години, когато са използвали едва 8  тактики.

content-marketing-tree

Статистическите данни показват нещо повече: през 2012 г. B2B маркетолозите са похарчили 33% от маркетингови си бюджети за маркетинг чрез съдържание, а 54% са заявили, че ще увеличат разходите си за маркетинг чрез съдържание през 2013 г.

С толкова много конкуриращи се маркетингови специалисти, ще трябва да определите стратегия за съдържание, която работи за вас.

Избрахме 100 инструмента за маркетинг чрез съдържание и сайтове, които ще ви помогнат в усилията ви. От места до източници на идеи за съдържание за вашия блог, до сайтове за подбор/подредба на съдържание [англ. content curation], които ви позволяват да достигнете до по-голяма аудитория; сайтове, които ви дават възможност да създавате визуално съдържание с лекота; до професионални инструменти, които да ви помогнат да следите стратегиите за маркетинг чрез съдържание, използвани от конкурентите ви.

Списъкът по-долу включва някои от най-модерните, най-популярните сайтове и инструменти за маркетинг чрез съдържание.

B2B  вдъхновение за съдържание и идеи

Проучване

Създаване и класификация на съдържание

Публикуване и други

 1 . DivvyHQ е първата електронна таблица  – безплатно приложение за редакционен календар на Content Marketing Industry, създадено специално за професионалните автори на съдържание. В рамките на едно лесно приложение можете да управлявате вашите идеи за съдържание, редакционен екип , производствен процес и срокове. С DivvyHQ  е възможно да организирате и успешно да изпълните своите взискателни и сложни инициативи за маркетинг чрез съдържание.

2 . Scribe дава на разположение точния процес на маркетинг чрез съдържание. Той помогна на Copyblogger да еволюира от обикновен блог до софтуерна компания с над 100 000 клиента, ще помогне на вашия бизнес. На потребителите на WordPress се препоръчва да пробват Scribe за WordPress.

3. Intigi помага на маркетолозите  да намират, подбират и споделят ангажиращо съдържание, така че да могат да изграждат лидерство в своята компания и да увеличават трафика на уеб сайта.

4. The Content Marketing Institute (Институт за маркетинг чрез съдържание): ключът е в името. Сайтът предлага образователни ресурси, за да ви помогне да се ориентирате как да започнете или да подобрите усилията си за маркетинг чрез съдържание.

5. HubSpot Academy: превъзходни ресурси, включително електронни книги, статии, уебинари  и много още. Вижте Marketing Grader, за да разберете как се справяте с вашия онлайн маркетинг.

6. LinkedIn: LinkedIn Answers ще бъдат преустановени на 31 януари 2013 г. Озадачаващ ход , като се има предвид нарастването на Q & A общностите. Независимо от това, LinkedIn продължава да бъде добър източник на идеи за съдържание чрез други популярни LinkedIn канали, включително LinkedIn Polls, Groups или обновяване на статуси.

7. Quora: Вероятно сте запознати какво е Quora: задавайте всякакви въпроси, за да получите отговори от хора с реален опит и пишете за това, което знаете.

8. Yahoo! Answers:  ветеран, с когото често злоупотребяват спамъри, това все още е голям източник на идеи за съдържание. Един съвет: разглеждайте по категории и да изберете най-популярни, за да видите какво е актуално.

9. Conferize: открийте нови конференции и се присъединете към събитието, когато се случва: хора, разговори и съдържание.

10. Content Marketing World 2013: събитие, което не бива да пропускате по очевидни причини. Content Marketing World е най-голямото събиране на специалисти по маркетинг чрез съдържание в света. През 2012 г. присъстваха над 1000 маркетингови и ПР професионалисти от 23 различни страни (включително Level 3, Google, SAS , Qualcomm, Paychex, Aon, IBM, Nationwide , Deloitte, UBM, Caterpillar, Cisco Systems, CME Group, Университетът във Финикс и стотици други водещи малки и големи брандове).

11. The Consumer Barometer (Барометър на потребителските цени) – глобално усилие на IAB Европа, в партньорство с TNS Infratest и Google, да определи ролята на онлайн (фактора?) по време на процеса от проучване до покупка. За да разберем по-добре този процес,  The Consumer Barometer дава поглед към минали покупки и поведение, както и върху това как потребителите взаимодействат с интернет като източник на информация за вземане на решение за покупка.

12. Contently– подсилва създаването на съдържание за авангардни марки и медийни компании с напредничаво мислене. Също така дава възможност на професионални журналисти и блогъри да изградят кариера като правят това, което обичат .

13 . Skyword е компания за софтуер като услуга, която помага на организациите да достигнат до клиентите си и да ги ангажират с качествено съдържание , което е създадено специално, за да успее в търсенето и в социалната мрежа – два основни източника за потребителите за получаване на информация днес.

14. InboundWriter: приложение за оптимизация на съдържание за автори и специалисти по онлайн маркетинг. Позволява ви да създавате и да управлявате безопасно цялото съдържание в удобството на вашия работен поток и със свободата на всеки браузър, с достъп в реално време до търсене и проучване в социални медии на вашата целева аудитория.

15 . Trapit претърсва интернет по 24 часа/7 дни в седмицата, за да открива ежеминутно персонализирано съдържание на любимите ви теми и интереси.

16. Newsgrape свързва читатели и писатели. Дава повече перспективи по актуалните теми и представя вашите статии пред по-голяма аудитория.

17. Compendium е платформа за маркетинг чрез съдържание, която помага на организациите да намират и създават оригинално съдържание в брандиран център за дистрибуция по всякакви маркетингови канали.

18. GatherContent: планира, организира  и съдейства за съдържанието на уеб сайта .

19. Scoop.it – има за цел да даде на специалистите гласност да споделят важни идеи с правилната аудитория, както и начин за увеличаване на видимостта им онлайн. Служи за вдъхновение, но и за класификация? на съдържанието.

20. Buffer е най-лесният начин за споделяне на страхотните връзки, снимки и видео, което можете да намерите в Twitter , Facebook и LinkedIn.

21. Pitching Notes е безплатен уеб сайт, който помага на PR специалистите да споделят опита, който имат с репортери.

22. Silkе уеб-базирана платформа, която позволява на създателите на съдържание да предоставят своето съдържание  по един структуриран начин в интернет.

23. The New York Times Compendium кани читателите като вас на The New York Times, да използват статии, изображения , видеоклипове и цитати, за да разкажат техните собствени истории с помощта на съдържанието на The New York Times.

24. Glossi – позволява ви да създавате и споделяте ваши собствени дигитални списания. Дизайнерски или технически умения  не са необходими. Всичко, което е необходимо, е една идея.

25. Flockler – публикувайте свое собствено светско списание.

26. Paper.li  – създавате свой собствен онлайн вестник за минута. Платформата автоматично намира, публикува и промотира интригуващи статии, снимки и видео клипове от цялата мрежа.

27. Artery ви дава възможност за цифрово съдържание; директни продажби на феновете на каквото и да сте направили и с когото и да сте го създали (изобразително изкуство, музика, фотография, шаблони, софтуер, книги)

28. mYYnews: преследвайте своите страсти и интереси чрез изграждане на свой ​​собствен индивидуален новинарски сайт

29. Storify – помага ви да осмислите това, което хората публикуват в социалните медии.

30. Listly ви позволява да подбирате добрите социални списъци в интернет на Listly или направо на вашия сайт

31. Unseenideas се стреми да бъде първия в света пазар за непубликувани идеи, концепции и кампании.

32. Newsle досега е най-добрият агрегатор на новини, създаван някога , тъй като се фокусира върху хората. Разберете кои са най-известните хора в кръговете ви и къде се появяват в новините. Помага, ако включите силата на интервютата за добавяне на релевантни, влиятелни, експертни гласове към вашия сайт.

33. Issuu: безплатно публикувате и споделяте вашите публикации и ги вграждате в уеб сайтове, блогове и социални мрежи.

34. CurationSoft: откриване и подбор на съдържание от Wikipedia , Slideshare , Google Blogs и News, Blekko Blogs и News , YouTube , Twitter , Flickr и всички RSS фийдове, които искате.

35. Daylife Publisher Suite: публикувате страхотни приложения и съдържание с няколко кликвания на мишката. Приложението за съдържание включва красиви, предварително форматирани фотогалерии, анкети, графици, реки от сродно съдържание, Twitter фийдове и много повече. Таблото за управление ви позволява да управлявате както източниците, така и релевантността на медиите, които автоматично се попълват в избрано приложение?.

36. Innoblogs е платформа за съвместно създаване на съдържание за корпоративни блогове. Innoblogs позволява на фирма или организация да използва блогове във всички отдели, които да привлекат и конвертират клиенти чрез таргетирана оптимизация на уеб сайтове.

37. OneSpot трансформира вашето съдържание в мощно и печелившо рекламно съдържание: създавате, разпространявате, пренасочвате и измервате съдържанието си като реклами.

38. Kapost осигурява платформа за маркетинг чрез съдържание (Content Marketing Platform), за да даде възможност на брандове да успеят като издатели.

39. Help A Reporter Out (HARO), услуга на Vocus (NASDAQ: VOCS), която свързва репортери с източници. Това е мост между журналисти и публицисти; позволява на журналистите да намерят източници, от които се нуждаят, като същевременно позволява на източници да достигнат до журналисти без SPAM.

40. Smart Marketing Page (SMP) от Business Wire е нова комуникационна платформа, която използва най-доброто съдържание от маркетинга  и връзките с обществеността , за да създаде оптимизирани, интерактивни мултимедийни новини и информационно преживяване за потребители, репортери и целеви аудитории.

41. Zerys е инструмент за управление на проекти, предназначени специално за проекти за съдържание, както и пазар за автори с хиляди професионални писатели на свободна практика.

42. MyBlogGuest: първата интернет платформа, свързваща блогъри на свободна практика с издатели.

43. ContentBLVD– точно като MyBlogGuest , но с опция за блогърите да поискат заплащане за техните статии.

44. SEMRush: от изследване как се рекламират продукти до намиране на най-добрия път до рекламния текст – SEMrush е перфектният партньор на добре управлявания маркетингов отдел. Тенденции на търсене, конкуренция и долари, похарчени от вашата конкуренция, са сред критериите при правенето на предположения във всички пазарни проучвания? SEMrush е тук, за да бъде вашият надежден ресурс.

45. YouTube: гледайте най-популярните видеоклипове на деня, за да видите каква е тенденцията и как тенденциите могат да се прилагат към вашата стратегия за съдържание.

46. ARC™ engagement platform е мултимедийна и социална платформа, проектирана за осигуряване на практикуващите връзки с обществеността с динамичен инструмент за ангажиране и взаимодействие с клиенти чрез всяко място онлайн.

47. PitchEngine е сред най-добрите инструменти за създаване на съдържание за публикуване на чудесни маркетингови съобщения до интернет  и мобилни устройства.

48. MultiVu, подразделение на PR Newswire за мултимедия и електронни услуги, предлага пакет от аудио-, видео- и мултимедийно производство, излъчване и разпространение на услуги, които вдъхват нов живот на вашите комуникации.

49. Recorded Future ви позволява да разбере по-добре вашата конкуренция чрез събиране и измерване на медийното отразяване; бързо обобщава слуховете за продукта, пуснати в пресата, в дадена индустрия през следващите дванадесет месеца, както и намира полезни контакти със заинтересованите страни.

50. Storyful помага на журналисти, разпространители и издатели да отсеят от шума на социалните медии актуални новини, тенденции и местни източници.

51. BetaKit е посветено на осигуряване на оригинално отчитане и анализ в реално време на излизащите технологични новини и световни иновации.

52. Linkdex ви помага да идентифицирате и да изградите взаимоотношения с влиятелни автори на вашия пазар; да изградите връзки в съответните, влиятелни сайтове, притежавани от тези автори; да оптимизирате съдържанието на вашия уебсайт и още.

53. Twitter Counter Top 100: вижте кои са най-добрите 100 потребители на Twitter и техните ъпдейти, за да научите какво ги прави популярни.

54. TweetLevel е инструмент за измерване на Twitter, създаден от @ jonnybentwood от Edelman. Инструментът ви помага да определите какви уеб линкове са споделени най-много; кои са инфлуенсърите (влиятелните личности) във вашата ниша и много повече.

55. PRWeb – услуга за онлайн разпространение на новини и прессъобщения за малки и средни компании и корпоративни комуникатори.

56. PR Newswire – услуги за разпространение на новини и информация за професионални комуникатори.

57. Business Wire – комерсиално разпространение на новини. Хиляди дружества и организации зависят от Business Wire, за да пуснат пълния текст на своите прессъобщения, обикновени новини, снимки и друго мултимедийно съдържание за журналисти, финансови специалисти , инвеститори, регулаторните органи и широката общественост по света. Една силно препоръчителна професионална услуга.

58. MarketWire – услуга за разпространение на новини, прессъобщения, управление на медийни контакти, мултимедия, медиа мониторинг и други работни решения за връзките с обществеността, връзките с инвеститори, журналисти и други комуникационни специалисти.

59. Yahoo! News – удобно място, да намерите заглавия от местни до световни новинарски източници в интернет. По-популярен от Google News, Yahoo! News е повече от търсеща машина за новини.

60. Google News – новинарска търсачка – проверете публикуваните новини и топ истории за идеи за съдържание.

61. blekko е търсачка, насочена към потребителите, фокусирана върху предоставянето на висококачествени, релевантни и без спам резултати от търсенето. Брилянтен инструмент, за намиране на наистина подходящо съдържание.

62. Alltop PR – индексира различни PR ресурси, категоризирани на случаен принцип, подадени от собственици на уебсайтове и одобрени, само ако отговарят на набор от изисквания за качество.

63. Summify създава красиво, ежедневно резюме на най-релевантните новините от вашите социални мрежи и ви го доставя по имейл, уеб или мобилни устройства.

64. Everything PR – надяваме се, че вече знаете кои сме ние и какво правим. Ако не знаете, стойте наоколо.

65. Business Exchange – от BusinessWeek, агрегатор на съдържание за бизнесмени. Вече го разгледахме, моля, последвайте този линк за повече информация.

66. Pressat осигурява рентабилна услуга за разпространение на прессъобщение до множество медии в цяла Великобритания.

67. PlagSpotter е инструмент за проверка на дублирано съдържание, който позволява на потребителите да поставят своите уеб страници URL- адреси и да стартират сканиране и откриване на дублирано съдържание в Интернет.

68. 9Slides е мощно средство за комуникация, което позволява на потребителите да създават уникално онлайн преживяване чрез използване на наличните видео клипове и презентации.

69. Slideshare е най-голямата общност в света за споделяне на презентации. С 60 млн. посетители месечно и 130 млн. показвания на страници, той е сред 200-те най-посещавани сайта в света. Освен презентации, SlideShare също поддържа документи, PDF файлове, видео клипове и уебинари.

70. Piktochart ви позволява да създавате с лекота инфографики, лесно откриваеми от търсачките.

71. Visual.ly е обслужване на едно гише за създаване на визуализации на данни и инфографики.

72. Zeeik е сайт за подбор и класификация на видео съдържание (както сам се нарича “видео Уикипедия”). Сайтът позволява на потребителите съвместно да подреждат видеоклипове за zeeiks.

73. Popcorn Maker улеснява подбора, миксирането и споделянето на уеб видео. Можете да комбинирате видео и звук със съдържание от останалата част от мрежата – от текст, връзки и карти до картини и излъчвания на живо.

74. Prezi е инструмент за презентация, който ви помага да организирате и да споделите вашите идеи.

75. Smashwordsе дистрибутор на електронни книги, който помага на автори и издатели да разпространяват електронни книги до най-големите търговци в света.

76. SocialCrawlytics ви позволява да идентифицирате най-споделяното съдържание на конкурента ви.

77. Open Marketing Blog: Open Marketing е онлайн агенция за маркетинг, специализирана в маркетинга чрез съдържание и Inbound маркетинга. Има много какво да се научи от тях .

78. Marketo’s Modern B2B Marketing – блог и общност за най-добрите маркетингови практики, признати като място за маркетолози, където те могат да си споделят идеи и да си помагат един на друг за постигане на резултати.

79. Content Rules Blog: от стратегически насоки за световни автори на съдържание до съвети за създаване на по-добро и по-интересно съдържание, правила относно съдържанието, там има всичко. И те са сред най-добрите в бизнеса. Клиентите включват Adobe, Cisco, Google, NetApp, PayPal и VMware .

80. The Content Wrangler Blog: основан от Scott Abel, стратег за управление на съдържанието, това е истинска съкровищница от полезни съвети и идеи за ефективни маркетингови стратегии за съдържание.

81. PR Daily News: сигурен съм, че всички PR специалисти са абонирани за него. От съвети по граматика до проучвания, анализи и горещи PR новини за PR специалисти и компании, PR Daily предлага богатство от инструменти и идеи, които да ви помогнат да създавате по-добро съдържание всеки ден.

82. Vocus Marketing Suite – силен маркетингов опит от следващо поколение, който генерира инициативи?, продажби и нови клиенти чрез интегриране на социалния фактор, търсенето , електронната поща и публичността в един умен пакет.

83. Curata– бизнес-клас софтуер за съхранение? на съдържание, можете лесно да намирате , организирате и споделяте релевантно съдържание за вашия бизнес.

84. StoryCrawler: безценен инструмент за публични личности, специалисти по връзки с обществеността, бизнеси, служители на изборни длъжности и още – изобщо всеки, чийто живот или бизнес се ръководи от данни. Дава възможност на потребителите без усилие да наблюдават и управляват притока на информация.

85Marketing.AI Content Marketing Software: планиране, доставка и проследяване на ефективността на маркетинговото съдържание. Привлича повече трафик, потенциални клиенти и продажби.

86. Cadence9 е онлайн софтуер и маркетингови инструменти за автоматизация, които ще ви дадат възможност постоянно да публикувате релевантно и навременно съдържание.

87. Софтуерна платформа на Spectate за Inbound маркетинг – предоставя  ви обслужване на едно гише, фокусирано върху множество входящи и изходящи канали, за да увеличите вашето маркетингово присъствие онлайн, включително създаване на съдържание, социални медии, оптимизация за търсачки, имейли и бюлетини, и други.

88. WriterAccess е пазар на съдържание, свързващ над 3000 клиенти с повече от 5000 писатели от САЩ.

89. WordVision проследява представянето на съдържанието, публикувано на вашия сайт или блог.

90. Curation Station е патентовано софтуерно решение, което позволява на потребителите да събират информация, да избират новините, които отговарят на техните цели и след това да ги разпространяват ефективно, лесно и с минимални ИТ разходи. Може да добави стойност към вашия бизнес , купувачи, служители и клиенти чрез осигуряване на актуално съдържание по всяка материя.

91. Софтуер на Percussion е следващото поколение в управлението на уеб съдържание. Създаден като силно използваем, достъпен и гъвкав софтуерен пакет, Percussion трансформира начина, по който управлявате съдържанието си, като прави по-лесно от всякога ускоряването на вашите инициативи за маркетинг чрез съдържание.

92. B2B ContentEngine софтуер за подбор на съдържание и за маркетинг чрез съдържание. Дава ви инструментите, от които се нуждаете, за да засилите ползите от маркетинга чрез съдържание.

93. PageOne Curator дава възможност на бизнесите да създават и публикуват звънко, интересно съдържание, използвайки подреждане за половината от времето, необходимо да се напише от началото.

94. Pearltrees е визуален инструмент, позволяващ на потребителите да събират, организират и споделят всеки URL-адрес, който намерят онлайн, както и да качват лични снимки и бележки.

95. BagTheWebпомага на потребителите да подреждат уеб съдържание. За всяка тема можете да създадете по една  „торба”, за да събиратe, публикуватe и споделятe съдържание от мрежата.

96. Bundlr: създавате и споделяте купове от съдържание: статии, снимки, видео, туитове, цитати и препратки. Извънредни новини в реално време от вашите източници, събития, селекция от най-релевантното съдържание от вашата професионална област.

97. YourVersion е платформа, която ви позволява да откривате най-новите истории по темите, които ви интересуват, всичко на едно място .

98. Diigo ви предоставя добавка за браузъра, която наистина може да подобри производителността на вашите проучвания. Когато четете в интернет, вместо просто да слагате отметки, можете да маркирате части от уеб страници, които са от особен интерес за вас.

Можете също така да прикрепите бележки към определени части от страници. За разлика от повечето други уеб „маркери“, които просто запазват части от дадено съдържание, Diigo акцентира и лепящите се бележки остават. Тоест,  когато и да се върнете на оригиналната страница, ще видите сложените върху нея бележки точно, както очаквате, когато маркирате или подчертавате в книга!
Можете и да си сътрудничите с други потребители на Diigo и да споделяте работата си в интернет.

99. Qrait: платформа за подреждане в реално време, предназначена да отговори на нуждите на хора, които се занимават с подбор и представяне на съдържание и да намали претоварването с информация на останалите от нас.

100. Shareist ви помага да създавате страхотно съдържание: да уловите вашите идеи; лесно да вмъкнете текст, линкове , видео, туитове , цитати , изображения и продукти; да се свържете и да публикувате във вашите CMS системи и блогове; да споделяте съдържание в социалните мрежи с едно кликване; да експортирате съдържание за използване навсякъде, като например бюлетини по мейл и книги.

Нови инструменти, предложени от вас

Инструментите за класификация и маркетинг чрез съдържание, посочени по-долу, са предложени от вас чрез коментари или имейли. Списъкът ще бъде актуализиран с нови предложения и те също ще бъдат дадени в специална статия, вдъхновена от нашите читатели.

1 . Препоръчан от Марк Tilly , от target-info.com: MyCurator ви дава възможност да намерите съдържанието, което искате, и всъщност чете блоговете, фийдовете и сигналите за вас. Пълният текст и изображенията от всяка статия са достъпни в редактора на WordPress, когато слагате пост. Връзката към оригиналната статия вече е сложена в поста.

2 . Препоръчан от Trace Cohen: Launch.it е един сайт-общност със съдържание единствено от тези, които познават своите продукти най-добре: специалисти по връзки с обществеността и предприемачи.

3 . Препоръчан от Alexandre Vandermeersch : Dialogfeed е инструмент за подредба, оптимизиране и препубликуване на съдържанието ви за социални медии и разговори, точно на вашия сайт.

4 . Препоръчана от Kelly Hungerford : Savepublishing.com, безплатен инстумент за отбелязване, който намира най-подходящите за туитване изречения  от които и да е уеб страници, спестявайки ви много време.

 

Превод: Ася Асенова

Google+ коментари

Коментари