• Home
  • /Archive by category ' content writing '

Archive For: content writing

Опростен анализ на съдържание, с който всеки може да се справи

Опростен анализ на съдържание, с който всеки може да се справи

Бари Фелдман за лесния начин, по който да използвате данните от посещенията на сайта ви, за да измервате ефективност на съдържание

Някои хора пируват с анализ на съдържание. Повечето не го правят. Ако сте от втория тип, тази публикация е за вас. Истината е, че анализът на съдържание не получава дължимото внимание.

Когато лидерите в онлайн маркетинга ни предоставят своите изводи …

Read more →

Стратегията за съдържание като разказ за бранда ви

Стратегията за съдържание като разказ за бранда ви

Професионални съвети от Исла Маккета за създаването на стратегия за съдържание, придружени от примерен документ, върху който можете да изграждате бъдещите си стратегии.

Представете си следното. Стая, пълна с ръководни кадри от дадена компания, за която никога не сте мислели, че ще ви стане клиент.

Те са толкова вглъбени в това, което казват, че са се наклонили напред към масата. Главният изпълнителен директор …

Read more →

10 съвета за страхотен и лесен за оптимизация блог пост

10 съвета за страхотен и лесен за оптимизация блог пост

Правенето на структура на статията и вниманието към употребата на нови абзаци са сред безсмъртните правила за умело писане на текстове

 

Писането на блог публикация – като всяко друго писане – е умение. За да поддържате интереса у читателя, трябва да мислите за структуриране на текста ви и атрактивен стил на писане. Трябва да помагате на читателите да схванат основната …

Read more →

Да списваш или да не списваш блог?

Да списваш или да не списваш блог?

Ранди Миланович за предимствата и недостатъците на това да закриете блога си

 

Готови ли са социалните инструменти да заменят блоговете?

Ще последват ли скоро блоговете съдбата на вълнестите мамути и дънките чарлстон? Някои лидери в областта на онлайн маркетинга със сигурност си мислят така. В действителност, много от тях се отказват …

Read more →

Отлично съдържание всеки ден

Отлично съдържание всеки ден

Наръчник на подготвения автор за създаване на добри текстове ежедневно.

Пиша само когато имам вдъхновение. За щастие, всеки ден, в 9 часа сутринта, имам вдъхновение.

~ Уилям Фокнър

Авторите често твърдят, че писането на книга е като това да имаш бебе – необходими са както усилия така и продължителен период …

Read more →

Публикуването в LinkedIn

Публикуването в LinkedIn

Бонус съдържание: Христо Стоянов от Lifehack.bg с неговия опит в публикуването в платформата

Създаването на съдържание в LinkedIn става все по-популярна тактика за привличане на аудитория и последователи. Социалната мрежа от професионалисти вече дава възможност хората с по-голям брой последователи да водят своя рубрика на профилите си. Мнозина се отнасят към тази възможност …

Read more →

Копирайтъри ваятели

Копирайтъри ваятели

Как думите оформят бранда ви

За маркетинг специалистите, които се отнасят отговорно към работата си и гледат на изграждането на бранд като на изграждане на добър контекст за предлаганите продукти и услуги, словото никога не е било просто сбор от ключови думи, подредени в ред, …

Read more →

Защо е важно да работите с професионални автори?

Защо е важно да работите с професионални автори?

Доброто писане е в основата на една успешна програма за съдържание

 

Ако се нуждаете от операция на сърцето, бихте ли позволили на водопроводчик да оперира! Нито пък аз!

Ясно е, че ще поискате опитен хирург да свърши работата. Ще постъпите разумно, ако следвате същия ред на мисли и когато става …

Read more →

Писане за уеб. Такова няма.

Писане за уеб. Такова няма.

Има превеждане на продукти и услуги на езика на решенията, от които потребителите се нуждаят.

Частица от пъзела, наречен писане

Творческо писане. Такова няма. Има непреодолимо желание да кажеш някому нещо …

Това са първите думи от един предговор на проф. Боян Биолчев  към сборник с есета и истории на автори от магистърска програма Творческо …

Read more →

Как да измервате ефективността на съдържанието си?

Как да измервате ефективността на съдържанието си?

Показатели за създаване на успешно съдържание

Показателите са важни, защото когато пред себе си разполагаме със статистики, много по-лесно можем да откриваме печеливши стратегии и да подобряваме неработещи такива. Ако не измерваме правилните неща обаче обикновено градим стратегиите си върху

Read more →

Нещотърсачите и изкуството да се поддържа полезно съдържание

Нещотърсачите и изкуството да се поддържа полезно съдържание

“Светът е пълен с разни неща и наистина има нужда някой да ги потърси и намери. Именно това правят нещотърсачите. ” *

 

Писането на текстове и творческата работа не са нещо, което просто можеш да седнеш и да отметнеш по зададена формула. Не че не предполагат много изпълнителски дейности и структуриране, но в основата им не стоят никакви ръководства за перфектно …

Read more →

Голямото съдържание и семантичното търсене

Голямото съдържание и семантичното търсене

SEO ръководство за неспециалисти II част

Ключ към SEO трафик 1: Пиши добре или си ходи

Ключ към SEO трафик 2: Семантичното търсене на Google (и как доброто съдържание се вписва в него)

 

1 content-for-seo-900x510

Ключ към SEO трафик 1: Пиши

Read more →