• Home
  • /content writing
  • /Защо е важно да работите с професионални автори?
Защо е важно да работите с професионални автори?

Защо е важно да работите с професионални автори?

Доброто писане е в основата на една успешна програма за съдържание

 

Ако се нуждаете от операция на сърцето, бихте ли позволили на водопроводчик да оперира! Нито пък аз!

Ясно е, че ще поискате опитен хирург да свърши работата. Ще постъпите разумно, ако следвате същия ред на мисли и когато става дума за програмата ви за съдържание. Нека видим защо е важно да работите с професионални автори.

Съдържанието ви е важен елемент от бранда

Фирмите харчат милиони, дори милиарди долари, за създаването и защитата на един силен бранд. Определят строги стандарти за брандинг и са много бдителни за съблюдаването им от страна на останалите. И в същото време, същите тези организации не се замислят особено и позволяват почти на всекиго да пише за тях.

Това е проблем.

И все пак бизнесите трябва да осъзнаят, че съдържанието, което публикуват, представя бранда им и има потенциала да им се отразява директно – на имиджа им, на авторитета, на продажбите им. Както в положителен така и в отрицателен аспект.

Предвид това компаниите трябва да бъдат също толкова загрижени за съдържанието, колкото и за останалите елементи от брандинга си. Поради важността на съдържанието е необходимо компаниите да установят определени стандарти и да работят с професионални автори, които да създават възможно най-доброто съдържание.

Сега може би си мислите, че, да, професионалните автори и журналисти са страхотни за вестници и списания, но от друга страна се чудите наистина ли имате нужда от такива професионалисти за създаване на вашето съдържание.

Отговорът е: да. Всъщност, вярвам, че това не е тайна, когато става дума за създаване на велико съдържание! Говоря от опит, който прекосява света на маркетинга чрез съдържание и журналистиката.

Преди да стана SM мениджър, бях обучен като журналист и пишех за Hearst Media. Но днес в работата ми в областта на дигиталния маркетинг редовно виждам съдържание, което би могло да бъде много по-въздействащо, ако в създаването му е участвал професионалист. Как така?

По много причини. Често виждам компании, които се покриват към едни и същи теми отново и отново. Или бизнеси, които създават материал, който говори на изолирана група от практици, а не на по-широка общност, която включва потребители и потенциални клиенти. Или съдържание, което не успява да покрие основни неща, трудно е за следене или му липсва стойност. Във всеки един от изброените случаи, материалът с ниско качество, онзи който не успява да уцели целта, съвсем не води положителен имидж на бранда.

Когато се сблъскам с такова съдържание, не мога да не се учудя защо въобще компанията си е правила труда и дали хората в нея осъзнават как това се отразява на бранда им.

По-долу ще намерите 4 съвета от света на професионалната журналистика, които ще помогнат на бизнеса ви да извлече възможно най-много от усилията ви, вложени в създаване на съдържание:

1. Избягвайте едностранчивите автори

Независимо дали създавате съдържанието си в компанията ви или имате договори с гост автори, трябва да се стремите да правите материали, които покриват широк обхват от теми. Наличието на разнообразно съдържание ще ви позволи да подобрите читателската ангажираност и да уголемите авторитета на компанията си по отношение на ключовите думи, видимостта при търсене и идващите към вас потенциални клиенти. Предвид това е важно да работите с автори, които могат да говорят на множество теми, а не само на една или две.

Често обаче компаниите смятат, че усилията им за създаване на съдържание са ограничени от обхвата, който покриват авторите им. Например, един бизнес в областта на дигиталния маркетинг може да разполага с автор, който да разработва съдържание върху ангажирането в социалните медии и тактиките за това или върху on-page оптимизацията и толкова. И докато тези теми са перфектни за съответната аудитория, какво следва? Как ще бъде разработен допълнителен материал върху други теми така, че компанията да продължи да демонстрира лидерски позиции и авторитет на пазара?

Това именно е опасността от работата с едностранчив автор. Може да ви трябват автори, които могат да предложат разнообразие и дълбочина. когато сте готови да наемете автори, които да разработят блога или уебсайта на компанията, търсете три неща: опит в изразяването на различни теми, широк обхват на разбиране (от основни съвети до висок клас технически процеси) , както и способност за проучване и обсъждане на нови теми.

Един добър начин да се оцени силата на потенциален автор е да помолите професионалиста да разработи три кратки статии, които покриват различни теми. например, бихте могли да дадете задача за написване на статия по тема, която е директно свързана с компанията и услугите ви, а другите две статии биха могли да бъдат върху скорошни събития и/или нещо изцяло нишово, като алтернативни форми на енергия или как да сглобим компютър стъпка по стъпка.

Предизвиквайки потенциалните автори по такъв начин, не само ще можете да усетите настоящата им база от знания, но също така ще имате възможност да оцените способността им да се запознават с нови области и да разширяват обхвата на познанията си.

2. Уверете се, че авторите ви познават петте най-важни въпроса

Преди един наистина добър автор да разбере как да влее творчество и вълнение в една история, той прави така, че да покрие основните неща първо: кой, какво, къде, кога и защо. Важно е авторите ви да правят същото. Адресирането на тези въпроси и разработването на съдържание в една такава обърната пирамида помага да грабнете вниманието на онлайн потребителите. Чрез това веднага да предлагате най-важните точки от историята на читателя в самото начало, а след това да предоставяте и останалата информация, сте в състояние да задоволите търсенето на информация и отговори и да се поставите в позиция, в която поддържате техния траен интерес към вашия бизнес сайт.

Стилът и креативността са важни, за да държите читателите си ангажирани и заинтересовани, но трябва и да работите с автори, които могат да осигурят образована основа, през която читателите ви да напредват.

Това ще ви помогне да осигурите имидж на организацията си като достоверен и интелигентен източник.

Създаването на голям обем от съдържание демонстрира дълбочината на знанията, с които вашата организация разполага. Едновременно с това помагате и на търсещите машини да гледат на вас като на авторитет. И тъй като търсачките стават все по-комплексни в това как оценяват качеството на съдържанието, работата с автори, които могат да предложат същина и креативност, ще ви послужи добре в създаването на по-привлекателен дигитален имидж на компанията ви. В резултат на това търсачките ще представят съдържание от страниците ви редовно.

3. Използвайте таланта на писателите си, за да достигнете до по-голяма аудитория

Когато създавате стратегия за маркетинг чрез съдържание, уверете се, че материалите, които публикувате могат да достигнат до голям обем от онлайн потребители. Това ще помогне на бизнеса ви да продължи да расте по отношение на признание, видимост при търсене и, разбира се, продажби.

За да постигнете това, е необходимо да включите всички таланти на авторите си. Стремете се да работите с автори, които разбират как да създадат смес от  твърди новини и “вечнозелено” съдържание.

Твърдите новини са всичко, което е актуално и отнасящо се единствено до времето, в което е публикувано. Например, ето анимираното лого, публикувано в Google по случай рождението на Юлиус Рихард Петри:

Google celebrating Julius Richard Petri 161 birthday.

И обратно, “вечнозелено” съдържание е  информация, която може да бъдеразбрана и използвана, независимо от това какво се случва в момента. Една статия като 7 SEO tasks to complete before thinking about hiring an SEO agency попада в тази категория.

Работата с автори, които са в състояние да създават разнообразие от твърди новини и вечно съдържание ще донесе полза на бизнеса ви по два начина: ще ви помогне да улавяте непосредствени конверсии в краткосрочен план, както и да подобрите видимостта си при търсене в бъдеще.

4. Създавайте интерес и се отличете с ексклузивни интервюта

Има причина вестниците и като цяло медиите да промотират интервюта, които са ексклузивни за тяхното издание или канал. Това привлича значително внимание, което е ексклузивно за тях!

И това е една много ефективна стратегия.

Но ако тръгнете да преглеждате набързо блога на конкурентите си, ще ви е доста трудно да намерите нещо от тази стратегия, предложено на аудиторията, ексклузивно от популярен автор или експерт.

Това е грешка.

Прекалено често фирмите създават съдържание, което е разработено надълго и нашироко от техническа гледна точка, отколкото да е дискутирано и подкрепено от реални експерти и авторитети.

Вместо това, трябва да се стремите да  включите ексклузивни интервюта в стратегията си за съдържание. Направете така, че авторите ви да организират интервюта с експерти в индустрията, които са свързани с вашата компания.

Този подход ще ви даде възможност да предложите на аудиторията си нещо, което те да могат да вземат от вас, което ще разграничи бранда ви от конкуренцията.

В допълнение, тази тактика не само ще увеличи благонадеждните връзки към сайта ви (защото останалите ще искат да препратят ексклузивното ви съдържание към техните аудитории и последователи в социалните мрежи), но също и ще позиционира компанията ви като изключителна, благодарение на това, че разполагате с такива експерти в съответната ниша.

Доброто писане е в основата на една успешна програма за съдържание

Днес маркетингът чрез съдържание е много популярен, защото привлича аудитории чрез създаване на стойност. Следователно всеки се опитва да генерира все повече и повече съдържание. Въпреки това, качеството често отсъства.

Не забравяйте, че доброто писане е в основата на една успешна програма за съдържание. Ако наистина искате да се използвате съдържание, за да подобрите показателите си при органично търсене, да изградите за вашата организация авторитет и доверие, да увеличите входящите си потенциални клиенти, работете с професионални автори. Те са тайната на създаването на страхотно съдържание!

Точно както не бихте позволили на водопроводчик да извърши операция на сърце, защо трябва да позволявате на когото и да било да пише за бранда ви?
Авторска статия на Jason Corrigan, с оригинално заглавие: Content Marketing: The Secret to Creating Awesome Content

Google+ коментари

Коментари