Изводи за SEO и маркетинга

Изводи за SEO и маркетинга

SEO ръководство за неспециалисти

Източник: SEO Traffic 2014: Your One-Stop Reference Guide for Non-SEOs
Автор: Anna Hoffman

Ключ към SEO трафик 7: Използвайте, но и пренебрегвайте Google Analytics

Сега, след като преминахме през основите на трафика от търсачки, има още две неща, които искам да спомена преди да ви оставя да си тръгнете.

Първото е да избягвате обсебването от Google Analytics.  Понякога твърде много информация означава само това: твърде много информация.

Не казвам да не следите работата си въобще. Просто приемете подход, воден от мотото “по-малкото е повече” към отчетите и анализите. Както Майкъл Мартинез [Michael Martinez] казва в своята статия One Year Without Google Analytics:

 google-analytics

Като алтернатива на това да се закопаете в статистики, позволете ми да ви предложа да изтеглите няколко потребителски табла за Google Analytics само с един клик, както е описано в този пост:

5 Custom Google Analytics Dashboards in 5 Minutes [Free Downloads]наличен на TrafficGenerationCafe.com

С тях ще сте в състояние да виждате/следите всички статистики, които имат значение, без да се плашите или затрупвате от прекалено многото метрики.

И още нещо: Бъдете в крак с новините в SEO и дигиталния маркетинг

Както споменах в началото на този пост, който изглежда, че няма да свърши никога, това, което работи днес, може да не работи утре.

Точно когато усещате, че сте на гребена на вълната, правилата се променят и вие се оказвате в позицията с всички сили да се опитвате да се задържите на повърхността. Затова способността ви да сте и да оставате постоянно в час с последните маркетинг новини е от решаващо значение.

Напълно осъзнавам искреното ни желание да бъдем в час с всички промени, както и факта, че 24-те часа от деня отказват да се разтеглят, независимо от това колко ни се иска това да стане. Ето някои полезни ресурси, които ще ви помогнат да използвате времето и усилията си по-добре.

1. Останете на гребена на вълната от маркетинг новини със седмичната ми рубрика: Weekly Marketing Skinnies

Нямате време да четете всички маркетинг новини, блог публикации, съобщения и друго съдържание, свързано със SEO/социални медии/онлайн маркетинг, публикувани всяка седмица?

Не се притеснявайте, ще се погрижа за вас.

Пресявам трилиони (добре, стотици) онлайн публикации, за да остана на върха на вълната на маркетинговите новини, които могат да окажат влияние на онлайн бизнеса ви – http://www.trafficgenerationcafe.com/category/marketing-news/

Публикувам това съдържание ежеседнмично на Traffic Generation Café.

Всичко, което трябва да направите, е да се насладите на отлично приготвеното ви сутрешно кафе в съботната утрин, четейки най-важните маркетингови заглавия от предходната седмица.

Нещо повече, присъединете се към хилядите други читатели на Traffic Generation Café и получавайте Weekly Marketing Skinnies директно в пощата си. […]

2. Елате с мен в Google+

Споделям доста маркетинг новини както и най-добрите публикации, които съм открила пред седмицата в профила ми в Google+ […]

Също така споделям много маркетинг новини , както и най-добрите публикации , които прочетох цялата седмица на моя профил в Google+ .[…]

3. Използвайте известия, за да се осведомявате за топли маркетинг новини

За да ви дам алтернатива на това изцяло и да закача за себе си – за МОЯ блог, за МОЯ профил в Google +, за МОЯ RSS feed, ви предлагам да свършите някои неща сами и да се направите “alerts”, които да ви известяват за новините, които считате за важни за бизнеса си.

Можете да направите това с:

Разбира се има и много други такива подобни сайтове.

Както Google Alerts, така и Talkwalker Alerts работят по подобен начин, но все пак ви съветвам да използвате и двете. Никой от тях не е достатъчно изчерпателен сам по себе си, но заедно предоставят нужната информация.

Ето и пример за това какъв вид търсения съм си запазила самата аз в Google Alerts:

 google-alerts

 

Изводи за SEO трафика и маркетинга

Както и да гледам на темата, ако наистина искате да получите трафик от търсачките сега или в бъдеще, ето няколко варианта:

1. Следвайте моите 7 ключа към трафик от търсачките, като стискате палци това да е достатъчно. Просто съм изцяло честна и прозрачна тук.

2. Станете SEO експерт и наистина научете какво е нужно, за да бъдете в челните резултати. Това е нереалистично за повечето от нас, просто защото нямаме достатъчно време и реално имаме да движим бизнеси.

3. Наемете SEO компания с добра репутация. Да, това ще ви струва пари, но поне ще се прицелите много по-добре в трафика от Google.

И все пак, в случай, че имате някакви съмнение за компаниите, ето тези услуги трябва на всяка цена да се избягват:

 seo-traffic-services

И още веднъж, моля, не забравяйте, че трафикът от търсачката на Google съвсем не е единствената или най-добрата възможност, когато става дума за генериране на трафик за уеб сайта ви.

SEO ръководство за неспециалисти (всички части) :

Google+ коментари

Коментари