• Home
  • /Archive by category ' Copywriting '

Archive For: Copywriting

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Таралежчето и копирайтингът" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/09/pisane.png" ]

Таралежчето и копирайтингът

Един интересен експеримент, проведен в руската борса за текстове textbroker.ru

В една студена ноемврийска вечер авторът Сергей Абдулманов намира на улицата таралежче – само, недохранено и с много малки шансове да оживее през настъпващата зима. Животинката щяла да загине, ако не си намери стопанин, който да се погрижи за нея. …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="SWOT-анализ за копирайтъри" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/07/Denis-Kaplunov.jpg" ]

SWOT-анализ за копирайтъри

Защо за копирайтъра е полезно периодично да си прави SWOT-анализ?

 

Ако сте учили маркетинг и мениджмънт, понятието “SWOT-анализ” ви е познато.

Единствено остава открит въпросът: Кой от нас на практика някога се е занимавал с това по отношение на себе си или близките си?

Ако сте се занимавали – …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Аз, редакторът" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2013/10/Teodora-Petkova.jpg" ]

Аз, редакторът

Съвременният човек е сложно същество, за което купуването не е просто задоволяване на нужда. Придобиването на продукт или услуга е и захранване със смисъл на възможно най-много сетива и аспекти от същността ни.

Времето днес е на брандовете визионери и …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Промяната в търсенето и текста" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2013/10/Teodora-Petkova.jpg" ]

Промяната в търсенето и текста

През 2013 SEO и писането за уеб набързо прекрачиха прага на нов етап от развитието си, внимавайки да не изпуснат от очи тичащия напред Google, който там някъде, напред в далечината, преследва мечтата за Стар Трек устройство, способно да отговори

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="1001 думи" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2013/10/Teodora-Petkova.jpg" ]

1001 думи

Новият алгоритъм на Google, наречен на бързото малко птиче колибри, вдигна летвата високо, нагоре по вертикалата на смисъла. За информативното, обърнато към потребителя, съдържание вече има и още едно предизвикателство, свързано с потенциала му да представя смислени решения и

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Ако можеха да пишат" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2013/09/Teodora-Petkova.jpg" ]

Ако можеха да пишат

Когато влезете в магазин, който държи на клиентите си, не ви връчват списък със серийни номера и кратки описания на продукти, които да изчетете, за да вземете информирано решение за покупката си. Напротив, в идеалния случай, информацията ви се предоставя …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Изграждане на стратегията" link="" lightbox="yes" url="http://www.portent.com/images/2013/08/2_portent_report_twitter.png" ]

Изграждане на стратегията

Превод на ръководството на Ян Лури (Ian Lurie) за създаване на стратегия за съдържание – част 1, част 2, част 3 и част 4. Оригиналният текст е достъпен тук: How to: Create a Content Strategy

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Шпиониране на конкуренцията" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2013/09/inch.jpg" ]

Шпиониране на конкуренцията

Превод на ръководството на Ян Лури (Ian Lurie) за създаване на стратегия за съдържание – част 1, част 2, част 3 и част 4. Оригиналният текст е достъпен тук: How to: Create a Content Strategy

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Create a Content Strategy" link="" lightbox="yes" url="https://seom.bg/wp-content/uploads/2013/09/content-influences-1024x749.png" ]

Create a Content Strategy

Превод на ръководството на Ян Лури (Ian Lurie) за създаване на стратегия за съдържание – част 1, част 2, част 3 и част 4. Оригиналният текст е достъпен тук: How to: Create a Content Strategy

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Списък за подготовка за създаване на съдържание" link="" lightbox="yes" url="https://seom.bg/wp-content/uploads/2013/08/Content-Creation-Checklist-422x1024.jpg" ]

Списък за подготовка за създаване на съдържание

Списък за подготовка за създаване на съдържание – превод на The Content Creation Preparation Checklist от книгата Семантичното търсене на Google™ [Google™ Semantic Search, David Amerland, Copyright © 2014 by Pearson Education, Inc.]

Content Creation Checklist
Съдържанието е ключов елемент в семантичната мрежа. …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="На какво да наблегнем преди и след публикуването на съдържание (Част 1)" link="" lightbox="yes" url="https://seom.bg/wp-content/uploads/2013/06/1353354718_ed0e2434f72e137d0c4d503b20f7dedd.png" ]

На какво да наблегнем преди и след публикуването на съдържание (Част 1)

За автора: Макензи Фогълсън (Mackenzie Fogelson) е собственик на Mack Web Solutions и се занимава с уеб дизайн и SEO от 10 години. В течение на развитието си като специалист, Макензи Фогълсън е култивирала траен интерес към понятия като цялостен

Read more →

Най-добрите думи и фрази в заглавие

ФРАЗИ

Как да…
Как бихте…
Колко…
Кой друг иска…
Скритите тайни на…
Правите ли (нещо)…
100 процента гарантирано!
Малко познатите тайни…
Ревниво пазените тайни…
Как бихте…
Съвети към…
Най-накрая…
Печеливш/ият…
Специално предложение..
Предложение за кратък срок…
Действайте сега, за …

Read more →