Маркетингът и Google +

Маркетингът и Google +

 

Какво трябва да знае всеки един маркетингов отдел за Google +

google plusВ тази статия ще прочетете за:

Google+ и Google Adwords

  • Семантичното търсене на Google
  • Google Авторство
  • Изграждане на доверие в Google+
  • Google+ и YouTube работят ръка за ръка
  • Google Hangouts
  • SEO и социалният елемент

 

 

 

“Призрачен град”

“Губене на време.”

“Никога няма да се случи.”

Това са често срещаните настроения, когато става дума за Google+, но всъщност, наистина е време да преосмислите стратегията си, защото Google+ няма да изчезне.

Знам, всички ваши ресурси са обвързани с други канали като Twitter и Facebook, и вероятно си мислите, че Гугъл плюс е мимолетно явление. Е, не е така. Никакъв шанс.

Google положи социален слой продуктите и услугите си и това е  Google+. Разбира се, има аспект на Google+, който е социален, но като цяло Google+ е Google.И тук нямам предвид единствено, че Google+ е собственост на Google, а искам да кажа, че Google+ е като супер заредена 2.0 версия на Google. Ето защо:

Google+ и Google Adwords

В миналото, Google Adwords се въртеше около CTR, сега оббаче Google+ и Adwords се сблъскват в +Post Ads. Това дава възможност на Google+ постовете да бъдат разпространяване в рамките на силната, двумилиoнна мрежа – Google Display Network. Нещо повече, настройките са създадени така, че да се плаща според ангажираността.

Чрез свързването на социалния елемент с Adwords, можете да се обзаложите, че всеки бизнес, който харчи милиони долари за Adwords, ще тества какво работи за тях.

След това идва ред и на ремаркетинга в  Adwords. Ако хората се ангажират със съдържанието ви в Google+ и след това кликнат, за да отидат на вашия сайт, можете да ги следвате из Мрежата.

Семантичното търсене на Google

Контекстуализацията, която включва устройства и пеерсонализация, не е нещо ново, но от Google+ са решени да доставят смислено съдържание, когато и където хората го искат.

Можем да видим това с Google Now за мобилни устройства, но и десктоп устройствата също са в състояние да разберат дали се каним да предложим брак, дали търсим почивка в чужбина или кандидатстваме за MBA.

Когато към всичко това добавите Google+, Google може да види същността на съдържанието, което ангажира вниманието на хората както и степента, в която това се случва. Почти сигурно е, че тези данни ще бъдат използвани във връзка с Adwords, което ще позволи по-прецизиран и диференциран опит за рекламодателите и търсещите. Контекстуализираната (контекстната) реклама е често срещана, но същото сега важи и за Google.com с Search Plus Your World – персонализиране, основано на личната ви мрежа и техните действия. Като бизнес въпросът ви вече не е “как да станем първи в търсенето” за определени ключови думи. Можете да изградите и да повлияете на информацията, която мрежата ви получава повече от всякога.

Като бизнес, който създава съдържание, можете да влияете на резултатите от търсенето на хора във вашата мрежа и да не се притеснявате толкова за това да избутате на първо място “ключова дума трофей”. С правилното съдържание ще достигнете до точните хора.

авторство

Google Авторство

Виждали ли сте снимката на автори на съдържание, често пъти придружена от броя на хората, които са ги добавили в кръговете си, показващи се като социално доказателство?

авторство 2

Тук не става дума единствено за натрупване на последователи. Хората ще изберат коя връзка да кликнат въз основа на относителното усещане за доверие, които предизвиквате.

Бизнесът може да използва Google+, за да натрупа доверие

Светът наистина се променя и Google+ позволява на хората да “окачат шапката си” на своето съдържанието, на присъствието си в социалните мрежи и на свързаността си в различни мрежи, както никога досега.

Както авторът Дейвид Амерланд казва, сега бизнесите трябва да се държат все едно са хора, да използват социалните мрежи, за да изграждат доверие. Google дава възможност на хората да генерират доверие в рамките на контекста на една общност, с единомислещи хора, които създават авторитет чрез ангажиране и участие, което своя страна дава възможност на един човек да бъде видян като авторитет по дадена тема.

Авторитет Репутация Доверие

Google+ и YouTube работят ръка за ръка

Най-голямата в света търсачка притежава втората по големина в света търсачка (YouTube), и YouTube вече е интегрирана с Google+ чрез системата за коментари. Системата за коментиране по подразбиране генерира нов пост на Google+.

Чрез относителна ангажираност спрямо съдържанието и с видеата, индексирани от Google Search, този тип съдържание излиза на повърхността и стъпва отвъд YouTube. Вече знаете това, но ангажираността в Google+ изпраща социални сигнали като никоя друга социална платформа. Google могат да достъпят всички данни от тяхната собствена екосистема и да решат какво съдържание заслужава да излезе на повърхността. Истинската ангажираност наистина им дава допълнителен тласък.

Google Hangouts

Google Hangouts бяха наречени “the killer app” от хора като Гай Кавазаки. Хенгаутите позволяват до 10 човека/устройства да участват едновременно (да 15 за платените акаунти). Имате също така и опцията да ги направите частни или да ги интегрирате с YouTube, за да водите събития на живо.

Хенгаутите са мечтата на маркетинговите екипи – директно достигане и комуникация с аудиторията ви, ангажиране , свързване. С до 50 мениджъри на страницата си в Google+ и YouTube канала ви, ще бъдете в състояние да стартирате свой собствена станция за излъчване, достигайки до поколение C на собствената им платформа (YouTube) .

Социално SEO

Цените ли резултатите от търсенето на уеб съдържанието си? Разбира се, че да. Ако не сте в Google+, не мислите ли, че изпускате?

Светът на социалните мрежи се вряза в света на SEO, а резултатът е възможността за Google+ общността, която създават около бранда си да увеличи влиянието на съдържанието ви в Google Search.

Търсене Социални Мрежи Сайт

Този механизъм (социални мрежи-търсене-сайт) позволява на съдържанието ви д живее по-дълго и да успява в търсенето. Google е екосистема и докато другите  социални мрежи са от голямо значение, ще видите все повече хора да се присъединят към Google+ и да се ангажират със съдържанието, което харесват.

Ако започнете изграждането на вашите общности сега, ще сте в състояние да изпращате сигнали към Търсенето, че съдържанието ви е обичано и оценявано. Общността в Google+ ви дава резултати от търсенето. Толкова просто.

Изграждане на общност

Ако съдържанието е цар, то общността е царството му. Има над 150 000 Google+ общности досега. Те са лесни за създаване, лесни за управление и цялото им съдържание се индексира от Google Search. Изграждането на ваша собствена общност ви позволява да намерите “евангелисти” на своя бранд, които имат желание да споделят и да се ускоряват появата на вашето съдържание в Google Search. След като имате около 100 човека, които ви обичат – вас и вашата марка, можете да направите някои страхотни неща като да инициирате кампании, с които да повлияете на още хиляди хора.

Провеждане на кампании за Google+

Чрез сравнително прости механизми за разпространение можете да вземете една малка група от хора, които в последствие да усилят ефекта на публикацията ви до хиляди преглеждания и споделяния. В една скорошна  кампания,  започнахме с 50 активни участници и достигнахме 3,000 активно ангажирани потребители. Става дума зза кампанията  # PlusTheZuck Day.

Всеки бизнес може да направи същото, просто трябва да се изгради доверие в общността и да се създаде готовност за гъвкавост по време на кампанията.

(Ето и целия анализ на социалната мрежа, ако сте заинтересувани: http://www.plusyourbusiness.com/case-study-plus-zuck-tracking-insights-social-network-analysis/)

Моментът да започнете в Google+ е СЕГА. Не чакайте, не мисля, че платформата ще изчезне.

Не е толкова просто, колкото при други мрежи, тъй като тя обхваща много други аспекти на продуктите и услугите от Google. Това, което можете да направите в търсенето обаче, е изключително.

Ще се видим в  Google+!

Източник: What Every Marketing Department Needs to Know About Google+

Автор: Martin Shervington

Google+ коментари

Коментари