• Home
  • /Google Plus
  • /53 начина за маркетинг на Hangout в Google +
53 начина за маркетинг на Hangout в Google +

53 начина за маркетинг на Hangout в Google +

Превод на статията на Andy Nathan, 53 Ways to Market Your Google Plus Hangout on Air

 

53 начина за маркетинг на видео среща на живо в Google +

Предстои ви за първи път да правите видео среща на живо в Google + [Google+ Hangout on Air]Някои от вас сигурно ще попитат “А каква е разликата между Google+ “Hangout” и “Hangout on Air” 

И двете са конферентни видео разговори. Основната разлика е в това, че Hangout събитията са частни и само хората, които са били поканени, знаят за тях. Hangout On Air [надолу съкр. HoA] e публичeн и се предава в YouTube, във вашия профил в Google+ и навсякъде другаде, където вградите кода.

Така че, ако искате да достигнете до по-голяма, неограничена, публика, то Hangouts on Air е най-добрият избор.

Възможности и потенциал

Когато публикувате първото си събитие, светът се изпълва с възможности.

[…]

Тази статия е за тези, които търсят начини за промотиране на своя Google plus Hangout on Air, за увеличаване на публичността на събитието, както и на аудиторията му.

1. Споделете с кръговете си

Google Plus ви позволява да имате неограничен брой кръгове. Споделяйте точно определени Hangouts с различни кръгове, за да ги известите за събития, представляващи интерес за тях. След направите няколко видео срещи, върнете се към старите такива и създайте конкретен кръг за хората, които са посетили първите няколко събития. Давайте им преференциални известия относно Hangouts,  както и специални промоции, за да бъдат проактивни по отношение на събитията ви.

2. Споделете с общностите
Активни ли сте в различни общности в Google+? Ако е така, споделяйте своите HoA с тези от тях, които съответстват на темите ви.

3. Присъединете се към общности за HoA
Тези общности са създадени специално да споделят Hangouts с другите.

1 google plus communities

4. Помолете участниците в самото събитие да споделят за него
Когато е възможно, не правете сами маркетинг. Помолете гостите ви да споделят събитието с тяхната социална мрежа.

5. Създайте събитие във Facebook

Не забравяйте, че не е нужно да правите всичко, свързано с маркетинга на събитието ви,  единствено в Google+ . Използвайте Facebook и поканете контактите си оттам да се присъединят към събитието.

6. Изпратете мейл на връзките си  в LinkedIn
Това е страхотна стратегия. Изпратете имейл на 50 контакта в LinkedIn, за да ги поканите на бъдещите ви видео срещи. Изберете специалисти, за които темите ви са релевантни.

7. Туитнете събитието
Пуснете няколко различни туита за събитието, за да могат вашите последователи могат да участват.

8. Споделете в Eventbrite
Преди социалните мрежи сайтове като Eventbrite бяха местата за събиране онлайн на хората, които търсят събития. Тези места все още се следват от много хора, които използват сайта, за да намират събития онлайн.

9. Напишете блог публикация
Минавайки през социалните медии, използвайте блога си, за да привлечете трафик. Един блог с добър трафик е чудесен начин да докарате трафик към своите HoA.

2 make a blog post for your hang out

10 . Гост публикация с връзка към HoA

Направете още една стъпка и освен поста за събитието във вашия блог, създайте динамично съдържание за блогове във вашата ниша. След това, в края на публикацията, сложете връзка към съответния Hangout.

11. Канете удивителни гости с цел промотиране

Част от това да има хора на събитието ви е свързана с това да поканите възможно най-добрите гости, които да мотивират хората да присъстват , за да чуят участниците.

12. Създавайте велико съдържание

Това върви ръка за ръка с това да имате удивителни гости. Правилното съдържание за шоуто ви ще ви си каже думата, когато го съчетаете с правилния таргет пазар.

 11. YouTube видео тийзър [teaser]

Дайте идея на зрителите си за това какво ще обсъждате. Ако разполагате с акценти от последните си епизоди, тогава е възможно да направите “лента” с представяне от тях. Ако нямате, развълнувайте бъдещите зрители с видео, което обяснява какво ще покрива вашия Hangout, но не прекалявайте с информация.

14. Пиннете изображението на събитието

Използвайте силата на образите в Pinterest. Тази визуално толкова привлекателна социална мрежа е изключително подходяща за промотиране на вашия Hangout. Пиннете всички елементи от събитието както и профилните снимки на участниците. Друга опция, ако например разглеждате и оценявате някаква книга, да раздадете копие на книгата безплатно на някой от участниците с конкурс в Pinterest.

15. Споделете с групи от Skype

Една често пренебрегвана, но много ефективна стратегия е споделянето на Hangout с вашите Skype групи.

16. Изпратете имейл на списъка си с контакти

Никога не забравяйте да разпратите таргетирани имейли на списъка си с контакти относно предстоящи видео срещи.

17. Създайте специални хештагове са събитието

Има ли хештаг, който можете да създадете за събитието, така че всеки път, когато когато хората споделят нещо с този хештаг, да се свързват с други, които се интересуват от събитието. Ако е така създайте такъв таг.

18. Сложете събитието си във вашия имейл подпис

Не забравяйте, че не всички имейли са директен маркетинг. Ако провеждате редовно видео срещи, сложете връзка към сайта си в подписа си, за да могат хората при желание да се абонират за новини относно видео срещите ви.

19.  Размени

Ти промотираш моето, аз промотирам твоето. Това работи за толкова много други събития и услуги, работи и за видео срещите. Помолете хора в подобни ниши да споделят събитието ви и направете същото за тях.

 20. Социални отметки [англ. Social Bookmarking]:Digg, BizSugar, StumbleUpon, Reddit и т.н.)

Използването на социални сайтове като StumbleUpon може да донесе десетки хиляди посещения на страницата ви, посветена на видео срещата ,за много кратко време.

21. Facebook Ads

Представете си 1,3 милиарда души да напускаха видео срещата ви в Google +. Е, това може и да е преувеличение, като се има предвид, че искаме да таргетираме събитието ви към специфична аудитория. И все пак, с толкова много хора във  Facebook, съ сигурност ще намерите таргет група, на която да промотирате видео срещата.

22. Google Ads

Ако Facebook не проработи, използвайте Google Ads. В края на краищата, насочването при търсене в Гугъл към Google Hangouts има смисъл не само за Google, но и за вас и за хората, които търсят в Гугъл по определена тема. Защо да се търсят статии в Google за предприемачи,  когато могат да се търсят видео срещи на живо с тях в Google +.

23. Stumble Ads
Рекламата в StumbleUpon има решителни предимства. С нея имате потенциал да създадете вирусен трафик.

24. LinkedIn Ads

Макар и да не са любимият ми вид реклами, един от новите рекламни формати изглежда обещаващ като начин за привличане на трафик и внимание към видео срещите ви.

25. Съобщения за медиите

Как само се промениха прес-съобщенията в последното десетилетия. Вместо да бъде скучен лист хартия, споделен с няколко новинарски канала, сега този тип съобщение е пълноценен начин за маркетинг на услуги и събития. Сайтове като PRWeb могат да разпространят прес-рилийза до многобройна аудитория.

26. Craigslist

Не забравяйте и старите методи за привличане на трафик.

27. Craigslist форум

В форума можете да публикувате няколко пъти на ден за вашата тема и да ангажирате онлайн потребителите на различни теми. Въпреки това, не злоупотребявайте с форумите, защото ще бъде изхвърлени като спамъри.

28. Използвайте “Hype My hangout” за промотиране
Тук, освен другите интересни неща, можете дори да направите и 12-секундно видео за срещата ви. Истински сладка сделка!

3 use hype my hangout

29. Споделете презентацията в Slideshare

Споделянето на презентациите от предишните ви и бъдещи видео срещи е отличен начин да си набавите повече трафик чрез Slideshare.

30. Отговяряйте на въпроси в Quora

Quora е чудесен начин за вас да давате авторитетни отговори на хората във вашата индустрия и да натрупате последователи, които имат въпроси относно услугите, които предлагате.

 31. Използвайте Squidoo

Squidoo lens са като мини страници на уебсайт, пълни до горе с информация за конкретна тема.

32. Уведомете хората, които следят вашите Podcast издания

Ако имате Podcast започнете да пренасочвате от него към видео срещите си. Всъщност можете да използвате видео срещите в Google +, за да направите подкаст, като разделите видео от аудио съдържанието си с помощта на лесен за използване софтуер за редактиране на видео.

33. Помолете участниците да споделят събитието на живо

Никога не е твърде късно да споделите събитието. Особено по време на събитието, имате голямо разнообразие от слушатели и присъстващи , които могат да го споделят

34. Създайте инфографика за събитието

Добър начин да представите съдържанието за събитието си – място, дата, час, участници и др., под формата на интересна картичка, която хората да споделят.

35. Сложете банер реклами

Промотирайте събитието в други сайтове, близки до нишата ви.

36. Интегриране с Google+ Events

За щастие, Google автоматично интегрира вашите HoA с Google събития, така че можете планирате събитието си за допълнителни потребители на Google+, които ще присъстват.

37. Разпратете няколко напомняния (напр. 1 седмица, 1 ден, и 2 часа преди събитието)

Хората забравят.  Напомнете им целенасочено.

38. Събития за създаване на връзки (нетуъркинг)

Не е необходимо да рекламирате и промотирате събитието си само онлайн. Използвайте потенциала на живите връзки, за да поканите хора.

39. Търговски изложения

Ако имате възможност да отидете на такива изложения, там със сигурност ще намерите хора от вашата ниша, които да поканите.

40. Позвънете на хора, които се интересуват.

Да, можете да вдигнете телефона и да позвъните на различни хора. Знам, че ви звучи старомодно, но ще се изненадате как добре работи тази стратегия.

41. Направете брошура за събитието си

Създайте брошура, която да давате, когато се срещата с хора на живо. можете също да оставяте тези брошури на места, където смятате, че хората се интересуват от това, с което се занимавате.

42. Раздаване на безплатни неща като стимул

Има ли нещо, което можете да предложите на хората, за да ги привлечете да присъстват? Струва си да разгледате  Incentivibes
43. Споделете във Facebook групите

Стига да познавате нишата си е възможно да намерите идеалните си потенциални зрители. Използвайте тази възможност.

44. Споделете в групите в LinkedIn групи

45. Започнете рано (поне 2-3 седмици преди събитието)

Уведомете предварително хората за вашите събития, така че те могат да ги включат календарите си.

46. Благодарете на тези, които ретуитват, споделят, коментират или отбелязват с +1 събитието ви.

Винаги, когато можете, изказвайте благодарност на хората, които по някакъв начин се ангажират със събитието ви. Това ще ви помогне за следващото събитие и в същото време е израз на добри обноски.

47. Пуснете туит за присъстващите и участниците.

Използвайте и услуга като ClickToTweet, за да проследите успеха на кампанията си.

48. Създавайте мейли за участниците и присъстващите

Не разчитайте само на социалните мрежи за разгласяване на събитието си.

49. Прегледайте списъка си с участници от предишни уебинари, събития и др. и ги поканете лично.

50. Посещавайте и други Google+ Hangouts, които съответстват на интересите ви

Колкото повече участвате в други събития, толкова повече хората ще искат да участват във вашите.

51. Изграждайте връзки с хората по време на други Google+ Hangouts

Вижте хората, които участват във важни събития за вас, и помислете как да привлечете вниманието им.

4 see the guests on other hangouts

52. Публикувайте мнения в подходящи форуми

Форумите са невероятен източник на трафик, защото обикновено са изградени около конкретни интереси. Намерете специфичен интерес за вашия продукт и се активизирайте в съответния форум. В последствие можете да използвате мястото като платформа да споделите за събитието си.

53. Предавайте вашата видео среша на сайта си

Един от любимите ми начини да получа трафик е да кажа на хората от моя сайт да отидат към този на моя HoA. Имам специална страница на сайта си, където хората могат да гледат различни срещи, да си говорят, да коментират.

[…] Добрият метод да подходите към горните съвети е да не ги изпълнявате наведнъж. Вместо това изберете 3-4 от тях и ги следвайте. […]

Най-важният съвет е: Разберете кои от тях работят най-добре във вашия случай и се придържайте към тях.

Google+ коментари

Коментари