Google + SEO : доверие, репутация и авторитет

Google + SEO : доверие, репутация и авторитет

Google плюс SEO: доверие, репутация и авторитет, превод на Google Plus SEO: Trust, Reputation and Authority с автор Мартин Шервингтън (+martin shervington). 

Google Plus SEO: Trust, Reputation and AuthorityGoogle плюс SEO: доверие, репутация и авторитет, превод на Google Plus SEO: Trust, Reputation and Authority Автор: Мартин Шервингтън (+martin shervington). Това съдържание е взето от нашите учебни ръководства на 12-модулен видео курс „Plus Your Business “Google Semantic Search”.

„Оптимизацията за търсачки (SEO) се променя. Някога „тъмно изкуство“, което можете да възложите на друг и да забравите или да си купите всеки път, когато забележите, че трафикът на сайта ви спада или уеб сайтовете на конкурентите ви се справят по-добре от вас, сега оптимизацията е станала неразделна част от вашите бизнес практики и е тясно свързана с вашата бизнес структура.“ David Amerland

Това съдържание е взето от нашите учебни ръководства на 12-модулен видео курс „Plus Your Business “Google Semantic Search”.

Въведение

В последните  над 10 години оптимизацията за търсачки стана едно от най-важните неща за маркетинга, но тъй като онлайн светът претърпява наистина радикална промяна, трябва наново да преосмислите всичко. В бъдеще ще трябва да сте сигурни, че помагате на хората да получават най-добрата/правилната информация в точното време – тогава хората ще са доволни от резултати от търсенето и познайте какво? Ще бъдете възнаградени, получавайки страхотен трафик от търсене/ социален трафик за дълъг период от време. Вече не можете просто „да купувате връзки“ и да мислите за това като за ваша SEO стратегия. Светът сега е много повече „социален“. Ето кратък списък с начините, по които можете да видите дали сте изложени на риск от изоставане от най-новите тенденции:

  • Все още ли мислите само по отношение на ключовите думи?
  • Мнението ви за вашия успех основава ли се само върху резултатите от търсенето по тези термини?
  • “Изграждането на връзки“(линк билдинг) още ли е основната ви SEO-тактика?
  • Фокусирате ли се върху електронни таблици, когато става дума за SEO?
  • Дали първото нещо, което виждате в Google, е как да получите повече от вашия онлайн бизнес?
  • Смятате ли anchor текста за решаващ?
  • Виждате ли SEO като един маркетингов „силоз“?
  • Приемате ли, че вашият SEO подход може да бъде „оставен на себе си“, докато влагате нови маркетингови усилия другаде?

Ако е така, трябва да преосмислите нещата. Първото нещо, което трябва да знаете, е, че техническият одит е лесен начин да се оправи един проблем в самия ви сайт. Това е от съществено значение за SEO. Но трябва да се промените, за да хванете следващата вълна…

Как SEO променя бизнес практиките ?

В миналото толкова много хора купуваха връзки, за да увеличат класирането си в Google. Нещата работеха по следния начин. Наемате компания или член на екипа да ръководи SEO усилията и те таргетират ключови думи. После напъхвате един куп от тези ключови думи в съдържанието на вашия текст и се надявате да получите някаква видимост. Използвате социалните мрежи като пращате спамърски имейли до хора и седите и се надявате потребителите просто да пристигнат. Е, това вече не е достатъчно добро, вместо това трябва да погледнете към:

  • Създаване на качествено съдържание
  • Да имате един уеб сайт, в който хората лесно се оправят със съдържание, което е релевантно за потребителя
  • Да стигнете отвъд своя собствен сайт така, че хората да започнат да говорят за вас и вашия бизнес – да създадете шум
  • Да имате поддръжници, които „обичат вашето съдържание“ и искат да го разпространят
  • Да имате методи да ангажирате потребителите с разговор
  • Бъдете пред всички останали – бъдете този, когото хората искат да включат в най-новите разговори.

През цялото време съдържанието е Крал. (А ангажираността е Кралица, както казва Mari Smith и общността е Кралство, както казваме ние в PYB!). Преди 20 години маркетингът е бил преподават по модела на Джеръм Маккарти (Jerome McCarthy) за 4-те „П“: Продукт, Цена, Място и Промоция (дистрибуция)(от англ. 4Ps: Product, Price, Place, Promotion).

Това, обаче, вече не е актуално.

Сега по-скоро става дума за 4-те „Е“ на световната рекламна и маркетингова фирма Ogilvy & Mather: Преживяване, Обмен, Навсякъде и Евангелизъм (от англ. Experience, Exchange, Everyplace, Evangelism). През 2008 г. Кевин Кели, основател и бивш редактор на Wired, говори за „1 000 истински фенове“. Това са хората, които разпространяват думата, допълвайки вашето съобщение. И точно както сме го разгледали в модул 2, David Amerland казва, че трябва да се фокусираме върху три неща: доверие, репутация, авторитет – които се печелят в този ред. David Amerland казва: „Липсата на централен авторитет създава валута от възприеманото доверие, което след това придобива парична стойност, която се превръща в увеличаване на активността, свързана с електронната търговия и Интернет услугите.“

Доверие и Author Rank

„Доверието е едно от онези качества, които не можеш лесно да определиш, но които струват теглото си в злато.“ David Amerland Когато стане дума за „доверие“ в този нов свят на семантичната мрежа, това, което сте правили досега, е вървяло само досега. Вече не можете да „купувате“ доверие със скъп уебсайт. Вместо това, всеки път, когато стигнете до потенциален клиент, имате една допирна точка, която ще определи дали изграждате доверие, особено чрез действията ви в социалните мрежи. Доверието онлайн ще се увеличи от два вида преживяване:

  1. Директен опит – например бидейки вече клиент на компанията, и
  2. Индиректен опит – тук се намесва и третата страна.

По този начин, в мрежата, както казва Дейвид Амерланд , „ търсенето е най-популярната трета страна „машина на предположенията“ (suggestionengine).“

Създаване на идентичност в един свързан свят

„Мрежата е повече социално творение, отколкото техническо. Проектирах я за социален ефект – да помага на хората да работят заедно – а не като техническа играчка. Крайната цел на Мрежата е да подкрепя и подобрява нашето приличащо на мрежа съществуване в света. Ние се групираме в семейства, асоциации и компании. Печелим доверие на мили от нас и развиваме недоверие съвсем наблизо.“ От „In Weaving the Web: The Original Design and Ultimate Destiny of the World Wide Web“ от Тим Бърнърс-Лий (TimBerners-Lee). Google+ е платформата, която поведе хората към това да искат да използват истинските си име, снимка и информация. Преди Google+ нямаше истински стимул да го правят; можете да създадете потребителско име в Twitter и да го „изгорите“след това, ако поискате да се върнете като „друга личност“. Но Google+ е различен.

Доверие и Авторитет

До скоро PageRank (наречен така по името на Лари Пейдж) определяше авторитета и доверието онлайн. Page Rank В този пример, колкото по-голям е кръгът, толкова по-голямо е значението, което ще му бъде дадено в GoogleSearch. Информацията, приписвана на самите връзки, ще включва:

  1. Релевантността на сайта, който пуска връзка
  2. Мястото на връзката на самата уеб страница
  3. Anchor текста, използван за връзка
  4. „Важността“ на сайта, който пуска връзка
  5. Възрастта на уеб сайта, страницата и връзката

 

Резултати от класиране и репутация

КактоDavid Amerland казва : „наличието на алгоритъм, който оценява репутацията ви не е лесна работа“. Това ни води до “AuthorRank” показателя, който взема предвид следното във връзка с едно съдържание:

  • Кой го е създал
  • Какво друго е създал
  • Връзките на автора на съдържанието в социалните платформи
  • Неговата онлайн активност
  • Качеството на съдържанието напр. оригиналност
  • Същността на съдържанието напр. типа думи (отнасящи до дадено ниво по темата), дължината на абзаца и т.н.
  • Употребата на мултимедия в сайта и т.н.

Като такова, доверието сега може да бъде определено от един алгоритъм и бизнесите трябва да си вземат бележка. Всичко това Google направи възможно, за да съотнесе съдържанието към неговите истински собственици. Както можете да видите по-долу, статията е отнесена към мен и моята снимка в профила ми в Google+ е показана до нея. Google authorship in Search Показване на вашата снимка в резултатите от търсенето За да получите това маркиране с „Google авторство“, вие трябва:

  • Да добавите ясна снимка с лице към Google+ Профил (не Страница), и
  • Тагнете се, че това на снимката сте вие, и
  • Сложите връзка в раздела „Сътрудничи на“ на вашия Google+ профил към сайтове, на които имате авторско съдържание, и
  • Пуснете обратна връзка от тези сайтове към вашия Google+ профил напр. двупосочна връзка, включваща употребата на Google+ значка.

 

Как да проверявате към какво сте пуснали връзка?

Потърсете в Google: ‘Structured Data Testing Tool’и на тази страница ще можете да сложите URL и да видите към какво е бил свързан. Заключение Търсенето се променя и наистина трябва да се приготвите за това. И ние можем да помогнем. Както споменахме, тази статия е взета от две от ръководствата на 12-модулния видео курс Plus Your Business ‘Google Semantic Search’

Google+ коментари

Коментари