• Home
  • /Google Plus
  • /Как да измерваме успеха в Google +?
Как да измерваме успеха в Google +?

Как да измерваме успеха в Google +?

 Списък с показатели за определяне на ефективността на присъствието ви в Google+

Как бихте измерили ефективността на една бизнес стратегия за страница в Google+?

Можете да започнете с тези пет подхода и да използвате таблицата в края на текста, в която има показателите, необходими ви, за да следите успеха си в социалната платформа на Google.

google-plus-measure

Един от важните аспекти на управлението и изграждането на страница Google+ е точното измерване на активността ви в социалната мрежа. Прецизното следене на определени показатели ще ви помогне да разберете кои усилия действително носят резултати за вашия бизнес.

Не съществува една-единствена, велика метрика, която ще определи дали активността ви в Google+  е полезна. Вместо това бизнесът ви трябва да вземе под внимание няколко различни показатели, разпределени в общо пет области.

Google Analytics може да ви помогне да измервате повечето споменати показатели директно от Social Data Hub report, а останалите могат да бъдат събирани и обобщавани с други инструменти или изтегляни ръчно.

Съсредоточете се върху следните пет ключови области, за да измервате активността в Google+ страницата ви:

1. Ангажираност в самия канал

Една важна област, върху която да насочите вниманието си, е ангажираността в самия канал. Тя обхваща взаимодействията от страна на вашата аудитория с бизнеса ви и съдържанието, което се публикува в Google+.

Показателите, с които да следите дали ангажирате ефективно аудиторията си, са:

  • брой споделяния
  • брой коментари
  • кликове
  • означавания с +1

 

DVF_Google__Post

Тези показатели трябва да се увеличават с течение на времето, за да разпространявате съдържанието на вашия бизнес в мрежата, както и започвате и поддържате разговори относно това, което споделяте в Google+ ежедневно.

За да развиете още повече ангажираността, която създавате и поддържате, вслушвайте се в това, което потребителите ви казват, когато коментират и споделят и не спирайте да им предоставяте съдържание, на което те реагират.

2. Обхват в платформата

Обсегът на съдържанието ви в Google+ е важен, защото може да ви помогне за това съдържанието ви да достига до повече заинтересовани потребители в социалната мрежа, стимулирайки динамиката на ангажираността, трафика от препратки и др.

За да измерите с точност обхвата на страницата си в Google+, вземете под внимание броя на кръгове, в които е вашата страница, отношенията, които сте създали с влиятелните хора (инфлуенсъри) в платформата, като и вашето собствено участие в различни Google+ общности.

Google+-Community-Engagement

Тези три метрики ще ви помогнат да определите какъв точно обхват се стремите да постигнете с течение на времето на Google+.

Ако искате да увеличите обсега си в Гугъл плюс, изградете взаимоотношения с релевантни за нишата влиятелни хора, които в крайна сметка да се присъединят към разговорите, които водите с вашата аудитория и да споделят съдържанието със собствената си аудитория.

Освен това, направете така, че да се включите в достатъчно релевантни Google+ общности, да основете такива и/или да участвате в тях. Това определено ще ви помогне да увеличете обсега на съдържанието си и на посланията, които бизнесът ви отправя.

3. Качествен рейтинг

Една от най-важните области в измерването е съсредоточаването върху качеството, защото без поддържане на определено ниво на качество, нито ангажираността, нито обсегът ви ще бъдат полезни и ефективни.

Ако присъствието ви в Google+ е твърде спамърско или обсегът ви се реализира сред грешните хора, метриките няма да имат никакво значение, просто, защото ще бъдат празни цифри.

За да разберете най-добре качеството на активността ви на вашата Google+ страница, е важно да измервате колко реални възможности за потенциална покупка сте създали от социалната мрежа.

Time-on-Site

Друг показател за качеството на аудиторията ви може да бъде определен от дълбочината на разговорите, протичащи на страницата ви, продължителността на времето, прекарано на сайта ви при идване чрез препратка от Google+, както и колко дълго потребителите активно взаимодействат със съдържанието, на което са кликнали или коментирали в мрежата.

За да повишите качеството на вашата аудитория и взаимодействията и с Google+ страницата ви, редовно анализирайте дали съдържанието се вписва в кръга от интереси на вашата аудитория. Така ще можете да си осигурите взаимодействие само с най-подходящите потребители.

4. Продажби

Определете дали присъствието ви в Google+ води до продажби в дългосрочен план, благодарение на постоянния диалог, който поддържате с аудиторията си там, както и с укрепването на отношенията между бизнеса и клиентите ви в мрежата.

Анализирайте качествените потенциални възможности за продажба, които са постъпили във фунията на продажбите ви, след интеракция с бизнеса ви в  Google+. Сравнете активността при трафика към сайта ви от препратки от Google+ и тази при препратки от други източници.
Assisted-Conversions

За да увеличите продажбите за вашия бизнес от Google+, предоставяйте стойност чрез съдържание и чрез диалог в дългосрочен план. Това ще ви помогне да превърнете вашата аудитория в плащащи клиенти.

Чрез непрекъснато предоставяне на стойност в Google+, ще бъдете в състояние да затвърдите отношенията си с потребителите и да изградите доверие в своите продукти и услуги.

5. Анализ на конкуренцията

 

За да изградите работеща, съобразена с конкретните условия на пазара, стратегия за присъствие в Google +, е необходимо постоянно да следите конкурентите във и извън вашата индустрия. Да гледате тяхното съдържание, да наблюдавате вида на съдържанието, което се харесва най-много на техните аудитории, както и обсега, инфлуенсърите и участието в общности, които биват постигани.

Google+-Competitors

Наблюдавайки гореизброеното за компанията ви ще бъде много по-лесно да присъства ефективно в Google+, като избягва съдържание, което не работи и експериментира със съдържание, за което се вижда, че работи.

Важни метрики в Google +

гугъл плюс ангажираност измерване

Използвайте този кратък списък с пет ключови области, чиито метрики да следите и към подобряването на които да се стремите в Google +. Вижте метриките и в таблица:

Вид измерване Показател #1 Показател #2 Показател #3
Ангажираност  в канала Коментари Споделяния Означавания с +1
Обхват на съдържанието в платформата Брой кръгове, в които сте добавени Взаимоотношения с инфлуенсъри Участие в общности
Качествен рейтинг Живот на съдържанието Дълбочина на разговорите Време на сайта, прекарано на сайта
Продажби Генериране на потенциални продажби Увеличен трафик от препратки Генерирана печалба
Анализ на конкуренцията Ангажираност Обхват Ефективност на съдържанието

 

 

Източник: How to Measure Your Google+ Success: A Cheat Sheet

Автор: Brian Honigman

 

 

Google+ коментари

Коментари