Успешните публикации в Google +

Успешните публикации в Google +

Публикацията на изображение, придружена от описание с повече от 100 символа, е ключът към успеха в социалната платформа на Гугъл плюс.

Споделянето в социалните мрежи е един от основните инструменти за популяризиране, а когато сте в бизнеса, наречен маркетинг и промотиране, този инструмент е неизбежен.

И докато Фейсбук води в сферата на социалното споделяне с 1.3 милиарда потребители, Google+ непрекъснато намалява разликата в цифрите по отношение на броя ползватели на мрежата и споделянията в нея.

Растящият брой потребители на социални мрежи принуди Facebook да се заемат с изграждането и прилагането на различни стратегии, при които биват филтрирани коментари, ъпдейти и постове, на базата на различни параметри. Стратегия, известна още като  Edge Ranking.

Това доведе до силно стесняване на обхвата, особено що се отнася до брандовете във Facebook. Според едно от по-ранните изследвания по темата, ъпдейтът на бранд страница във  Facebook достига до едва 6% от общата маса от фенове на страницата. Този факт подтикна брандовете към проучване на нови платформи за действия, където могат да се достигнат повече потребители. Голяма част от компаниите започнаха да се обръщат към Google+.

Но дали стратегиите, работели във Facebook, биха повторили магията си и в  Google+?

Краткият отговор е Не.

Когато става въпрос за Google+, книгата с най-добрите практики за Facebook маркетинг само ще ви разочарова от резултатите.

И все пак, как тогава един бранд може да гарантира възможно най-висока ангажираност и да спечели максимален брой означавания с +1 в Google?

CircleCount (б.р. Статистики в Google + от Circlecount), един от най-обещаващите доставчици на инструменти за Google+, които непрестанно консумират огромни количества данни. Използвайки богатите си бази, компанията търси отговор на най-важния въпрос:

Как да получите най-голямо количество означавания с +1, коментари и повторни споделяния, подобно на други големи брандове в  Google+?

За да намери отговора, CircleCount анализира 9,000,000 публикации от близо 10 хиляди профили в мрежата на Google+. Така стига до извода, че в Google+, че не е важно само Какво трябва да се каже, но е и еднакво важно, дори може да се каже по-важно, Как трябва да се каже.

Необходимо е брандовете да създават текстовете си специално за споделяне и популяризиране. Такъв един стратегически текст има много по-голям потенциал не само да привлече, но и да улесни ангажираността и да помогне на потребителите да взаимодействат с него.


Според получените данни от CircleCount, подобно на Facebook, изображенията са основните двигатели на трафик и ангажираност в Google+.

Повече от 50% от публикациите, които се споделят в Google+ са снимки, по популярност ги следват линковете и видеоклиповете.

И все пак, когато стане дума за ангажираност, изображенията в комбинация с текст водят в класацията убедително.

Изводът от проучването е, че средно едно изображение получава  47 отбелязвания с + 1, следвано от текстови публикации, които получават 28 отбелязвания и споделяния на клипове – с 10 отбелязвания с + 1.

Когато стане дума за ангажиране на потребители в дискусия, изображенията в комбинация с текст се оказват фаворит сред потребителите. Средно, всяка публикация с изображение получава 31 коментари, следвано от публикация с текст, която получава 28 и публикация с видео –  с 6 коментари.

Въпреки това, според проучването,  потребителите изглежда са по-склонни да избират изображения, когато споделят със своята мрежа. Средно  средно 52 човека споделят публикация със снимка, докато видео публикациите остават вторите най-любими сред потребителите с общо 15 споделяния.

Това ясно показва, че потребителите на Google+ са в по-голяма степен фанатично пристрастени към графичното представяне на съдържанието.

Изображенията са най-силният двигател на трафик, ангажираност и споделяне в Google+ мрежата.

В сравнение със всичко останали  публикации, публикуването на снимки получава 149 процента повече означавания с +1, 136% повече коментари и 133% повече повторни споделяния.

Дължината на публикацията

В проучването е направен опит и да се разбере ефекта от дължината на публикацията по отношение на ангажираността, обхвата и харесването й сред потребителите на Google+.

За разлика от Facebook, публикациите в Google+ с повече от 100 символа имат по-добър процент на ангажираност в сравнение с тези, чийто текст е по-кратък от 100 символа.

Това ясно подкрепя факта, че потребителите в Google+ са готови да се образоват по дадена тема и да се запознаят в подробности с нейния контекст. Изображение с повече от 100 символа успява да спечели 150 означавания с + 1, 32 коментара и 13 повторни споделяния средно.

За разлика от изображенията обаче, текстовите публикации с по-малко от 100 символа имат повече означавания с + 1, отколкото тези, които съдържат повече от 100 символа. Средният брой на коментарите на същите тези текстови публикации остава почти еднакъв с броя на коментарите, направени под публикация с изображение и текст.

Какво означава това за ефективността на Google + присъствието ви?

  • Публикации с по-малко от 100 символа, са обречени да получават по-малка видимост в Google+
  • Представянето на послание под формата на изображение помага на брандовете да натрупат възможно най-голям брой коментари, означавания с +1 и повторни споделяния. А ако изображението бъде споделено с текст, надвишаващ 100 символа, то може да бъде печелившата формула за успешен маркетинг в Google+.
  • Ако се стремите към ангажираност, а не към видимост и обхват, то следва да се насочите към текстовите публикации, които освен успешни в социалната платформа на Google, са и по-лесни за създаване от тези с изображение.

Текстът е превод на публикацията: Google Plus Marketing: Image Post With More Than 100 Characters Holds The Key To Success!

 

Google+ коментари

Коментари