• Home
  • /Google Plus
  • /Защо новите +Post ads на Google могат да се окажат важни за вас?
Защо новите +Post ads на Google могат да се окажат важни за вас?

Защо новите +Post ads на Google могат да се окажат важни за вас?

Всеки пост, който пуснете през брандовата си страница в Google Plus може да получи допълнителен трафик от други места в интернет.

На 16 Април, 2014 Google обяви, че  +Post ads ще бъдат на разположение на всички брандови страници в Google+, които имат повече от 1000 последователи. В тази статия ще представя какви са тези реклами, защо е важно за брандовете да обмислят използването им, както и защо наличието на точно този тип реклама прави участието и ангажирането в Google+ по-важно от всякога.

Какво представляват  +Post ads?

+Post ads позволяват на брандовете да популяризират своите Google+ постове чрез програмата на Google AdSense.

Това означава, че всеки пост, който пуснете през брандовата си страница в Google Plus може да получи допълнителен трафик от други места в интернет.

POst ads SEOM 1

Ако не сте запознати с програмата AdSense, това е форма на програмата на Google AdWords, само че рекламите се показват като дисплейни реклами на уебсайтове на трети страни, а не в резултатите при търсене в Google.

Представете си, че управлявате бизнес, който промотира пътувания към красивото място Аутър Банкс в Северна Каролина и създавате чудесна статия, за която искате да получите видимост. Едната стъпка, която можете да предприемете е да промотирате тази статия в Google Plus от бранд страницата си.

seom post ads 11

Програмата за +Post ads ви позволява също и да платите, за да промотирате същото това съдържание на сайтовете на други хора като по този начин значително да увеличите видимостта му. Основните настройки в профила ви позволяват да контролирате на какви места ще се показват рекламите ви. Следващата екранна снимка ви показва традиционна AdSense реклама на сайта на  TripAdvisor:

adsense-example 1

Една от много добрите функционалности на тази програма е, че споделените постове са изцяло интерактивни. Посетителите на сайта, който показва вашата +Post ad, могат да коментират на статията директно от сайта на третата страна, включително и да споделят повторно през собствените си Google+ профили. Можете да видите това в действие при примера с обява на Toyota на уеб сайта на AllRecipes:

corolla post ad 2

На това изображение виждаме +Post ad вдясно, а в центъра на екрана рекламата е разширена, понеже потребителят е започнал да взаимодейства с нея. Потребителят може да означи с +1 съдържанието, да го сподели или да коментира.

Защо брандовете трябва да обмислят включване в тази програма?

+Post ads могат да действат буквално като ускорител на програми за маркетинг чрез съдържание. Ако влагате усилия в използването на  съдържание за разширяване обхвата на репутацията си и видимостта си онлайн, този формат веднага ще увеличи обсега ви.

Традиционните социални мрежи искат от вас да изграждате аудитория в тяхната платформа и след това да можете да споделяте съдържание с натрупаната аудитория. Обикновено увеличавате ефекта като участвате в общности в тази платформа или изграждате взаимоотношения с инфлуенсъри.

С +Post ads имате допълнителен инструмент в кутията си, който представлява възможността да показвате съдържанието си на аудитории, които принадлежат на уебсайтове трети страни. Характеристиките, вградени в програмата AdSense ви позволяват да контролирате на кои сайтове да се показват рекламите, така че можете да контролирате и релевантността на аудиторията. Следователно можете да донастроите програмата във времето по начин, който да ви носи най-добрите резултати за съдържанието ви.

За да направите така, че нещата да работят във ваша полза, фокусирайте се върху съдържание, с което потребителите ще искат да се ангажират. Такова, което ще ви помогне да получите повече репутация и видимост по начин, който ще бъде полезен за бизнеса ви.

В допълнение, бъдете готови да се справите с предстоящата ангажираност, защото в крайна сметка тя е същинската отплата за усилията ви. Взаимодействайте с хората, които коментират или споделят съдържанието ви, така, както бихте го правили, ако това се случваше в социалните мрежи.

Защо това прави Google+ по-важен от всякога?

Все по-голям брой брандове се чувстват привлечени от идеята да вземат участие в Google+. Добавянето на +Post ads прави G+ още по-привлекателна платформа.

От гледна точка на Google това не само им помага да монетизират Google+, но и им помага да го правят без реално да поставят реклами в самия Google+. И това ще им помогне да покажат Google+ на повече потребители чрез широкия обхват на платформата на AdSense.

Google Plus нараства постоянно и става все по- ценен с всеки изминал ден, а добавянето на реклами като  +Post ad само ще ускори тези процеси.

Можете да прочетете повече за новата програма на Гугъл тук:

1. Google +Post ads available to all, by Larry Kim

2. Google +Post ads, Bringing Engagement to Advertising, by Mark Traphagen
Авторска статия на Ерик Енге, публикувана за първи път на страниците на списание Forbes със заглавие Why Google’s +Post ads Program May Be Important For You

Google+ коментари

Коментари