200+ инструмента за онлайн маркетинг от #Pubcon – част 2
По статията на Кристи Хайнс (Kristi Hines) публикувана на 18 ноември, 2013 г. тук – http://www.iacquire.com/blog/200-online-marketing-tools-from-pubcon/
Ръководство за над 200 инструмента за източници и визуализиране на данни, анализ и проучване на ключови думи, връзки, управление на репутацията и други.
Crowdsourcing
• 99 designs – Пазар номер едно за графичен дизайн, включително дизайн на лого, уеб дизайн и други дизайн услуги и конкурси за проекти.
• crowdSPRING – “The world’s #1 marketplace for logo design, web design, and crowdsourced writing projects. Over 36000 satisfied clients!”
CRM системи
• Microsoft Dynamics – Позволява по-голям контрол и видимост на различните бизнес операции.
• Salesforce – Това е система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM). Софтуерът е подходящ за малки и големи компании.•
• SugarCRM – Софтуер с отворен код за управление на взаимоотношенията с клиенти.
• Tout app – ToutApp е водеща платформа, която позволява на хората, които се занимават с продажби, да следят имейли, шаблони и анализи в реално време, с цел повишаване на продуктивността и сключване на повече сделки.
Удовлетвореност на клиентите
• Get Satisfaction – Платформа за ангажиране на клиентите, която помага на компаниите да изграждат по-добри отношения със своите клиенти и потенциални клиенти.
• UserVoice – UserVoice интегрира лесни за използване инструменти за управление на обратна връзка, помощно обслужване и база от данни в една платформа.
Източници на данни
• Consumer Barometer – Инструментът дава представа за това как потребителите използват онлайн и офлайн източници на информация в процеса на купуване.
• Data 360 – Позволява ви да разказвате интригуващи истории, основани на данни, свързани с темите, които вълнуват читателите ви.
DataMarket – Инструмент за откриване и разбиране на данни. С него могат да бъдат визуализирани различни концепции, свързани с икономиката, обществата, природата, индустриите и още много.
• Datahub – Осигурява дом за данните ви. Можете да публикувате или регистрирате масиви от данни. Служи за създаване и управление на групи и общности. Публикуването на информация е безплатно.
• Get the Data – Задавайте въпроси и получавайте отговори относно откриването, използването и споделянето на данни.
• Google Public Data – Google Public Data Explorer прави големите масиви от данни лесни за изследване, визуализиране и представяне.
MarketingCharts – Инструмент за таблици, диаграми и др. за маркетинг специалисти.
• Zanran – Търсачка за откриване на данни и статистика. Резултатите от търсенето са графики, диаграми и таблици.
Визуализация на данни
• Tableau – Инструментите за визуализация в Tableau ви помагат да видите и разберете своите данни.
• Wordle – Wordle е играчка за генериране на облак от думи от текст. Облаците могат да ви помогнат да видите по-ясно често повтарящите се думи от един изходен текст.
Инструменти за HTML 5
• HTML5 Boilerplate – С него могат да се създават бързи, гъвкави и адаптивни уеб приложения или сайтове.
• Initializr – Initializr е генератор на шаблони с HTML5, който ще ви помогне да започнете нов проект.•
Инструменти за анализ и проучване на ключови думи
• Google Keyword Planner – Идва на мястото на инструмента за ключови думи в Google AdWords.
• Google Trends – С него можете да следите и изследвате тенденциите в търсенето по теми, заедно с Google Hot Searches.
• HitTail – Инструмент за нискоконкурентни ключови думи (long tail keywords), с който можете да увеличите органичния си трафик като се съсредоточите върху най-обещаващите думи в съществуващия ви трафик.
• Keyword Discovery – Инструмент за анализ и проучване на ключови думи – позволява лесно управление и анализиране на проучванията.
• KeywordSpy – Безплатен инструмент за проучване на ключови думи, както за SEO, така и за PPC. С него можете да откриете най-печелившите реклами и ключови думи на конкурентите си.
• Long Tail Pro – Бърз и лесен начин за откриване на висококонкурентни ключови думи, които да таргетирате на уеб сайта си.•
• Moz Keyword Difficulty – С този инструмент могат лесно да се анализират показателите на конкурентни ключови думи.
• Soovle – Предложения и допълнения от топ провайдъри в интернет.
• UberSuggest – С този инструмент можете да откриете хиляди идеи за ключови думи. Той е нещо като Google Suggest, но на стероиди.
• Wordtracker – Лесно и бързо открива ефективни ключови думи.
Инструменти за проучване на връзки
• Advanced Link Manager – Софтуер, който ви помага по-добре да управлявате своите кампании за линкбилдинг, да откривате нови партньори и да следите входящи връзки.
• Ahrefs – Най-големият и най-актуалният индекс на връзки в реално време. Обновява се на всеки 15 минути.
• Blekko – Един от най-добрите инструменти за последни актуализации на новини, клюки, данни и др.
• Broken Link Finder– Автоматизира откриването на счупени, несъществуващи или грешни връзки.
• cognitiveSEO – SEO софтуер за линкбилдинг, анализ на връзки, управление на връзки и следене на позиционирания.
• Customer Links – Списък със сайтове, които предоставят връзки срещу проучвания и ревюта на техни продукти и услуги.
• Link Prospector – Инструментът използва най-новите техники за откриване на връзки, които ще подобрят класиранията ви.
• Link Research Tools – Платформа, която помага на рекламните агенции и брандовете да се позиционират по-добре в Google, като разберат и надминат конкурентите си.
• Linksy Email Guesser – Инструментът използва единствено публично достъпни данни. Може да се използва за хора, които вече ви познават – последователи в Twitter, фенове във Facebook fans.
• Majestic SEO – Изследване на връзки за SEO, PR в интерен и маркетинг.
• Ontolo – Проучвайте и промотирайте най-успешното си съдържание.
• Open Site Explorer – С Open Site Explorer от Moz можете да правите анализ на конкурентни връзки, да проучвате връзки, anchor текст и много други неща.
• Scraper Google Chrome Extension – Разширение на Google Chrome, с което можете да извличате данни от уеб страници в таблици.
• SEOBook’s Backlink Analyzer – Бърз и безплатен софтуер за анализ на връзки.
• Xenu Link Sleuth – Безплатен инструмент за проверка на уеб сайтове за счупени връзки.
Инструменти за локален маркетинг
• 5minutesite.com Local AdWord & Keyword List Generator – Можете да създавате списъци с ключови думи от кодове на области, радиус на райони и др.•
• Acxion – Управлявайте аудитории, персонализирайте потребителското преживяване и създавайте печеливши връзки с клиентите си.
• BrightLocal – Този инструмент може да помогне на много местни бизнеси да привлекат нови клиенти чрез интернет маркетинг, Google Local business маркетинг, SEO за малък бизнес и др
• Ecinity – Инструментът ви позволява да пазите на едно място всички обратни връзки, получени от клиентите ви, както и да ги ангажирате в различни местни канали.
• Google+ Local Wizard – Инструментът ви позволява да сравнявате конкуренцията си на местно ниво.
• KML Sitemap Generator – С този инструмент можете да си създадете собствени карти (geo sitemaps). и KML файлове, а след това да ги качите в Google безплатно.
• Local Keyword Tool – Оттук можете да вземете свежи идеи за ключови думи. •
• Local Search SEO Contact Page – Докарвайте потребителите директно до уеб сайта си. Инструментът позволява лесно да маркирате информацията си със Schema.org и hCa.”
• Localeze True Identity – С този инструмент можете да получите достъп до голяма мрежа от локални платформи за търсене, мобилни приложения, навигационни решения и други услуги. С нея можете да стигнете до повече партньори и да увеличите обхвата на влиянието си на местно ниво. •
• Our Profiles – Този плъгин позволява на потребителя да попълни профилните си URL адреси в admin секцията и след това да използва код на дадена страница или публикация, за да бъдат показани лого и връзки към общо 23 мрежи.
• Siteliner – Безплатен и бърз анализ на целия ви сайт – за дублирано съдържание, счупени връзки, неправилни редиректи и още. Има опция и за XML sitemap.
• Testimonials Widget – С този инструмент можете да показвате произволно избрани ревюта и отзиви от портфолио, цитати, текстове с картинки и др. (за WordPress сайтове).
Инструменти за създаване на контакти (Outreach Tools)
• HARO – Инструментът доказва, че не е невъзможно да се получи безплатно огласяване. С него можете да се свържете с нови източници, журналисти и др.
• Muck Rack – Инструмент, използван от хиляди журналисти и автори на публикации, блогове и новини.
• Pitchbox – Спомага за създаването на реални връзки с хората, с които искате да изградите взаимоотношения.
Изграждане на взаимоотношения
• Author Links Crawler – Сложете вашия URL адрес в Author Crawler и отчетът, който ще ви бъде даден, ще ви покаже кои автори слагат връзки към сайта ви, колко са Google+ кръговете, в които участват, колко последователи в Twitter имат, на кои сайтове са сътрудници и много други интересни неща.
• Commun.it – Инструмент за управление на Twitter общности. Можете да управлявате множество профили и да насрочвате туитове.
• mailVU – Инструмент за лесно записване на видео и видео имейл. Можете да вградите уеб камера, която записва, на вашия сайт.
• Twiangulate – Инструмент за търсене, анализ и определяне на връзките между хора в Twitter.
• Vsnap – С видео съобщенията в този инструмент можете да изградите персонални взаимоотношения с клиентите си.
Управление на репутацията
• Heartbeat by Sysomos – Проследяване на активността в социалните мрежи.
• Trackur – Евтин начин за следене на социалните мрежи.
• Wiki of Social Media Monitoring Solutions – Списък с повече от 200 инструмента и услуги за проследяване на социалните мрежи.
Schema
• Google Rich Snippets Tool – С този инструмент за тестване на структурирани данни ще можете да маркирате информацията на сайта си лесно и удобно.
• Microdata Generator – Лесен за използване генератор на Microdata за добавяне на тагове от Schema.org на сайта ви.
• Mircrodata.reveal Chrome Plugin – Засича и представя microdata, която е сложена на даден сайт
• Schema.org Site Navigation Element – Позволява ви да вграждате структурирани данни на уеб сайтовете, които впоследствие да бъдат ползвани от търсачките или от различни приложения.