Станислав Димитров

Станислав Димитров

Станислав Димитров е съосновател на дигиталната агенция AdAcademy и се занимава професионално с маркетинг за търсачки от 9 години. Като Certified Google Trainer Стан работи по проекти, свързани с Google AdWords, Google Analytics, Google+ и YouTube.

Стан е и един от  120-те световни SEO специалисти които през 2011 г. и 2013 г. допринасят за авторитетното изследване на Moz за определяне на основните фактори за позициониране в търсачките.

За какво ще говориш на SEO конференция 2014?

Тази година ще разгледам възможностите, които SEO специалистите могат да извлекат от рекламата в AdWords, и как да използват тази платена и тествана информация обратно за да подобрят органичния трафик към сайта. По този начин освен детайлна статистика за ключовите думи, която вече не е налична за органичното търсене, рекламата в AdWords дава възможности да разберем потребителското поведение още в резултатите от търсене.

Какво може един Google certified trainer и SEO, което другите не могат?

Основното предимство е възможността да използвам най-добрите практики не само от платформата на AdWords, но и от останалите продукти на Google като YouTube и Google+, за да ги интегрирам в SEO стратегията и в пълния маркетинг микс на бранда.

Успешното съчетаване на професионално проведена AdWords кампания и солидна SEO стратегия е ключът на успеха за много брандове не само в резултатите от търсене, а и в съзнанието на техните потребители.

Мнозина приемат Google екосистемата като Google Big Brother, твоята гледна точка по въпроса?

Не мога да не се съглася с мнозинството, но в крайна сметка всеки от нас сам определя каква информация и с кого е съгласен да споделя. Не трябва да забравяме, че повечето услуги на Google са напълно безплатни и изключително полезни за всеки бизнес, но в замяна даваме анонимна информация като например своите потребителски и демографски навици.

Според теб как ще се развие занапред интеграцията на Adwords с брандовите страници на компаниите в Google +

Тази интеграция вече върви с пълна сила и това е видно от рекламите на много от известните световни брандове, особено в сфери като туризъм, онлайн търговия и мобилни приложения. Наличната статистика от Google + както в Google AdWords, така и в Google Analytics показват значението, което се отдава на социалните сигнали. Да не забравяме и интеграцията на Google+ в коментарите на YouTube, който е най-големият инвентар в рекламната дисплейна мрежа на Google.

Вярваш ли в семантичното търсене? (i.e. как ти се струват изгледите за такова в България)

Семантичното търсене засяга и променя всичко – от начина, по които правим маркетинг, до този по които търсим в Google. С навлизането на услуги като Google Glass (търсене без клавиатура), Google Voice Search (разговорно търсене чрез използване на естествена реч) и Google Now (предсказуемо търсене) ние се насочваме към време, в което технологията започва да става невидима.

Лично аз мисля, че това рано или късно ще се случи и в България, но това което всеки бизнес може да направи още сега за да се подготви за семантичното търсене, е да оптимизира за потребителските намерения на своята аудитория, и да приложи семантично структурирани данни на сайта.

Сподели някое професионално изкривяване

Твърде много са за да ги изброявам но все пак – да гледам всеки сайт през SEO очилата, да синхронизирам ползваните от мен приложения на всички машини, или да търся Windows shortcuts на MacBook.

Станислав Димитров в Google+FacebookTwitterLinkedIn

Ако искате да чуете Станислав Димитров от  Ad Academy на живо, можете да го направите на SEO Конференция 2014, която тази година ще се проведе на 4 април в Интер Експо Център.

Google+ коментари

Коментари