25 луди факти за социалните медии

25 луди факти за социалните медии

Превод на 25 Insane Social Media Facts

Въпреки, че работата по тях продължава, социалните медии със сигурност извървяха дълъг път през последните 5 години. В началото социалните медии бяха разглеждани като прищявка, последен писък на модата сред тийнейджърите.

Днес тийнейджърите си общуват с техните баби и дядовци чрез социалните медии. Доста интересна промяна в начина, по който сега социалните медии се възприемат от обществото.

При условие, че всеки е регистриран в някаква социална мрежа, тя има смисъл само, ако знаете колкото е възможно повече за социалните медии. Как иначе може вашият бизнес да процъфтява онлайн, без да знаете някои статистики и данни? И така, само в случай, че имате нужда от малко помощ в управлението на вашето присъствие в социалните медии, тук има 25 безумни факти за тях.

1 . Ward Christensen, съосновател на софтуера CBBS, това е първият бюлетин борд ( BBS ), пуснат онлайн. Кристенсен, заедно с партньора си Ранди Суес (Randy Suess), започва разработването му по време на снежна буря в Чикаго, Илинойс, а четири седмици по-късно създава CBBS, на 16 февруари 1978 година.

2 . Съществуват над 10 милиона приложения във Facebook.

3 . Най-бързо развиващата се демографски възрастова група в Twitter е групата 55-64 години. Тя бележи ръст от 79% от 2012 г. За Facebook и Google Plus най-бързо развиващата се възрастовата група от 45 до 54 години регистрира ръст съответно от 46% и от 56%.

4 . 93% от маркетинговите специалисти използват социалните медии. Въпреки това, само 9% от маркетинговите компании имат блогъри на пълно работно време.

5 . Храната е топ категорията на Pinterest, съставляваща 57% от дискусиите.

6 . 23% от Facebook потребителите влизат в своя профил най-малко пет пъти на ден.

7 . 4,2 млрд. души влизат в социалните медии през мобилни устройства, като 189 млн. души от потребителите на Facebook са „само мобилни“.

8 . 60% от потребителите на Google+ се логват най-малко веднъж на ден.

9 . Въпреки опасенията за сигурността, само 25 % от потребителите на Facebook използват настройките за поверителност на данните.

10 . Според това проучване, майките с деца под 5-годишна възраст са най-активни в социалните медии.

11 . Въпреки че тази мрежа има по-малък брой на потребителите, отколкото имат Facebook, Twitter, Google + и Pinterest , всяка секунда се присъединяват по двама нови членове към LinkedIn.

12 . 80% от всички постове в Pinterest са всъщност споделяния (repins).

13 . Потребителите публикуват 58 млн. туита на ден, по 9 100 във всяка секунда. Въпреки това, има 222 млн. туитъра, които просто разглеждат туитовете на други хора.

14 . Бутонът +1 се натиска най-малко 5 милиарда пъти на ден.

15 . В LinkedIn има над 3 млн. страници на компании с над 1 млрд. потвърждения.

16 . Ежедневно, всяка минута по 684,478 текста се споделят във Facebook ; по 3,600 нови снимки се качват в Instagram ; по 2,083 чекирания се правят във Foursquare.

17 . Когато са онлайн, хората прекарват 1 от всеки 7 минути във Facebook. Facebook потребителите обикновено прекарват 10,5 млрд. минути (почти 20,000 години ) в социалната мрежа. И това е без да се броят мобилните устройства.

18. След като е бил вдъхновен от Flickr и дължината от пет знака на американските кратки съобщения (SMS), първоначалното име на Twitter е twttr. Други опции били Twitch , Smssy и „изобщо не зловещото“ Friendstalker.

19 . 91% от мобилния трафик в интернет е за социални дейности, като 73% от притежателите на смартфони влизат в социалните мрежи чрез приложения най-малко веднъж на ден .

20 . В Instagram вече има качени над 16 млрд. снимки от пускането му през 2010 година. Ежедневно се качват 5 млн. снимки.

21 . Ако социалните медийни компании бяха държави: Facebook щеше да бъде най-многолюдната страна в света с над 1,1 млрд. жители, следвана от Китай. Google Plus ( 693 млн. активни потребители) щеше бъде третата страна и Twitter ( 554 млн. потребители) щеше да бъде четвъртата. Те са преди държави като Индия и САЩ.

22 . YouTube има над 1 млрд. уникални посетители на месец и достига до заветната демографска група от 18-34-годишните повече от всяка кабелна мрежа.

23 . Съотношението между мъже и жени сред потребителите на социални медии е както следва : Facebook – 60% жени/40 % мъже ; Twitter – 60% жени/40 % мъже ; Pinterest – 79% жени/21 % мъже ; Google Plus – 29% жени / 71 % мъже ; LinkedIn – 55% жени/45 % мъже .

24 . Около 46% от потребителите в Интернет се насочват към социалните медии, когато правят покупка.

25 . Колко популярна е социалната медия? Това е най-популярната дейност онлайн. Да. Тя е по-популярна дори от порното.

Инфографиките по-долу съдържат някои полезни факти (забележка: Не сме свързани със създателите им ):

Social Media Facts 2013

Explore more infographics like this one on the web’s largest information design community – Visually.

Google+ коментари

Коментари