IAB Форум България 2014

IAB Форум България 2014

20% отстъпка за IAB Форум България 2014 с код : SEOM14

IAB България ви кани на четвъртия национален форум нa дигиталната индустрия – IAB Форум България 2014 на 11 март 2014 година

IAB Форум България

Програма

09:00–10:00 Регистрация
10:00–10:15 Откриване
Жанет Найденова, председател, IAB България

10:15–11:15
БИЗНЕС МОДЕЛИ В ЕРАТА НА МНОГОТО ЕКРАНИ

Дигитални предизвикателства пред брандовете
Константина Стоянова Поа, Brand Solutions Commercialization Specialist, Google
Бумът на технологиите и нарастващото разнообразие от платформи промени рекламата завинаги, а маркетолозите са предизвикани да печелят сърцата и умовете на потребители, които имат все по-голяма власт върху това кога и как да комуникират с определен бранд.

Промените в медийния бизнес модел
Как можем да изградим печеливш бизнес модел в дигиталната ера, в която се променят не само традиционните медии. Нека чуем повече за необходимата диверсификация на бизнеса, за изследването на новите възможности и за създаването на качествено съдържание.

Креативност, технологии
Дигиталната среда предлага безкрайни възможности, среща технологиите и креативността. Но не остават ли повечето кампании незабелязани от потребителите? Затова ролята на агенциите е да добавят стойност към дигиталната реклама, за да създадат забавни и интерактивни истории с цел ефективна комуникация с потребителите.

Панелна дискусия; Въпроси и отговори

11:15–11:45 Кафе- пауза
11:45–12:30 ДИГИТАЛНИ ХОРИЗОНТИ

Среща с най-горещите теми

Как работи Real Time Bidding?
Ото Нойберт, главен оперативен директор, CXENSE
RTB е стил на програмирано изкупуване, в което дигитални рекламни пространства се продават в реално време. Работи успешно на много европейски пазари, но все още изглежда далече от нас. Така ли е наистина?

12:30–13:30 Обяд
13:30–14:30 МОБИЛНИ СВЕТОВЕ

Мобилни иновации и креативност
С напредъка на мобилните технологии достигането до точната аудитория в точния момент не изглежда голямо предизвикателство. За маркетолозите все по-важно е във всеки един момент съдържанието на рекламните послания да отговаря на начина на живот на потребителите.

Монетизиране на мобилния инвентар
С нарастващия брой на умни телефони и таблети мобилната реклама постепенно печели терен и заема все по-важна част от успешните маркетингови стратегии на големите брандове. Но как нарастващата важност на мобилната реклама балансира все още ниската възвръщаемост за медии и агенции?

Мобилни приложения
Себастиан Вадува, изпълнителен директор, Appscend
Потенциалът на мобилните приложения към днешна дата изглежда неизползван. Какви са стандартите и препоръките за реклама в мобилни приложения? Какво липсва за успешна монетизация?

Панелна дискусия; Въпроси и отговори

14:30–15:00 Кафе-пауза
15:00–15:45 ДИГИТАЛНИ ХОРИЗОНТИ

Среща с най-горещите теми

Native Advertising – що е то?
Съдържанието и контекстът са все по-важни в съвременния маркетинг. Предлагането на ценна информация или забавление в определен контекст са с ключово значение за успеха на медии и рекламодатели. Какво е Native Advertising? Как работи? Какво бъдеще има тази концепция на българския пазар? Или вече работи на практика в социални медии и не само?

15:45–17:00 THE SOCIAL CLUB
Модератор: Николай Бакалов, изпълнителен директор, OCA Marketing Solutions

Ангажираност чрез съдържание
Комуникация, забавление, информация – потребителят сам решава кога и как да взаимодейства с даден бранд. Кои са методите за ангажиране на повече клиенти в социалните мрежи за по-дълго?

Потребителят като медиа
Огнян Младенов, основател, SEOM.bg

Благодарение на социалните мрежи, потребителите се превръщат в медии: ангажирани в създаването на истории, те могат също така да помогнат за изграждането на брандове. Сега маркетолозите разполагат с огромна аудитория, която лесно може да бъде достигната със силно послание.

Ефективност в социалните медии
Каква е ролята на социалните медии за брандовете – средство за двустранна комуникация, изгоден начин за създаване на лоялни клиенти или нещо друго? Как брандовете създават емоционални връзки с потребителите и как това се отразява на възвръщаемостта? Оправдава ли се инвестицията на време и пари?

Панелна дискусия; Въпроси и отговори

*Програмата е предварителна и подлежи на промени.

Google+ коментари

Коментари