Интервю с Христо Атанасов (WeKnowHow)

Интервю с Христо Атанасов (WeKnowHow)

Христо Атанасов Интервю с Христо Атанасов от WeKnowHow за SEO конференция 2013

1. Кога и как започнахте да се занимавате с интернет маркетинг ?

Най-най-първото ми докосване до интернет маркетинга беше през 2002г, когато взех участие в изграждането на сайта на училището ми, а маркетирането на сайта включваше регистрацията му в няколко каталога ;)

Професионално се занимавам с онлайн маркетинг от 2007г.

2. Какви са очакванията Ви за промените в Google през настоящата година? На кои показатели Google ще държи най-много при определяне на качеството на сайтовете?

Ако трябва да се изявявам като ясновидец ( доказан при това ;) ), след като хвърлих едно кило боб върху клавиатурата на компютъра видях, че тази година Гугъл ще спрат всички сървъри и ще свържат търсачката си с API-то на Facebook Graph Search, поради простата причина, че така е доста по-евтино.

А пък ако трябва да съм сериозен, бих казал, че каквито и промени да се получат тази година, както и следващата, те няма да повлиаят на истинските бизнеси, които не се опитват да манипулират резултатите и са с доказана репутация.

Гугъл винаги се е опитвал и винаги ще се опитва да оценява сайтовете така, че да е максимално полезен за потребителите.

Ако имате съмнение кое действие е правилно и кое не – си задайте следните въпроси (и им отговорете честно):
Аз бих ли купил нещо от сайт, който се казва така и има такъв домейн?
Аз бих ли кликнал на този линк и бих ли купил нещо от сайта, към който сочи този линк?
Информацията която се съдържа в сайта, носи ли ми полза? Каква?

Ако отговора на който и да е от тези въпроси е “Не”, просто не правете нещата по този начин.

3. Кои са най-често срещаните грешки от страна на клиентите, които търсят помощ от Вас за интернет сайтове?

Това, че не са информирани. Ако ще си купувате кола, ще прочетете ревюта за проблемите на всеки модел, ще поискате съвет от приятел и т.н. Същото трябва да направи и всеки който иска да наеме маркетинг консултант/изпълнител – дотолкова, доколкото може да провери знанията и уменията му и в момента в който го наеме да е убеден на 110%, че това е неговият човек. Така ще има взаимно доверите и нещата ще се случват, а в противен случай резултата е катастрофален.

4. За какво ще говорите на SEO конференция 2013 ?

Ще разкажа защо брандовете продават повече, с примери от практиката.

Христо Атанасов е основател и съсобственик в дигитална агенция WeKnowHow. Предишния му опит е като маркетинг директор на Deals.bg, както и на различни позиции в сферата на маркетинга и продажбите във верига магазини “Jeff”, инвеститорска компания NG Properties и Coca-Cola HBC. Христо е сертифициран Google Adwords специалист.

Последвайте Христо Атанасов в Google+, Facebook, Twitter, LinkedIn

Google+ коментари

Коментари