• Home
  • /webmarketing
  • /Как бизнесите използват Онлайн Рекламата през 2018-та година
Как бизнесите използват Онлайн Рекламата през 2018-та година

Как бизнесите използват Онлайн Рекламата през 2018-та година

Две трети от бизнесите инвестират в онлайн реклама неоспоримо, това показва проучване направено сред над 500 търгуващи в мрежата компании. Повечето бизнеси използват разнообразен сбор от рекламни канали в интернет, за да рекламират дейността си, продукти/услуги и да повлияят потребителите да направят своите покупки.

Поразителен процент от Американците, около 89%, използват именно интернет, за да сърфират из мрежата и социалните медии, да пазаруват продукти и да вземат решения за своите настоящи и бъдещи покупки.

Именно защото консуматорите или онлайн потребителите прекарват толкова много време онлайн, твърде жизненоважно е за бизнесите също да бъдат позиционирани добре в мрежата.

Компанията Manifest извърши проучване на точно 501 бизнеса позиционирани и рекламиращи в мрежата из цялата територия на САЩ, за да проучи и открие точно, как те използват онлайн рекламата и с какви методи реализират приходи.

За да достигнат колкото се може повече онлайн потребители компаниите инвестират в онлайн рекламата в социалните медии, големите търсачки и разбира се във фирмените си сайтове и в магазини си в мрежата.

Интернет рекламата е много важна дигитална маркетингова стратегия и бизнесите в мрежата спокойно могат да използват тази статия – доклад, за да научат как могат да се възползват от онлайн рекламирането.

Нашите открития или находки

  • Две трети (66%) от бизнесите инвестират именно в онлайн реклама.

  • Рекламата в социалните медии достига често до около (86%), рекламните карета или дисплейната реклама е около (80%), платената реклама в търсачките достига до (66%) – това са трите най-популярни рекламни канала за реклама онлайн, които използват бизнесите.

  • По-малко от половината бизнеси (43%) инвестират в повторно насочване на рекламата или ретаргетинг.

  • Най-главната цел на онлайн бизнесите и рекламата им в мрежата е именно повишаване на продажбите и доходите им – смятат (24%).

Две трети от бизнесите инвестират в Интернет Реклама

По-голямата част от бизнесите в мрежата или не, използват рекламирането онлайн, за да достигнат до потребителите. Защо? Понеже именно в мрежата потребителите прекарват най-голяма част от времето си.

Две трети отделят време и средства за internet реклама (66%).

Spend Time and Money on Advertising

Бизнесите би трябвало да използват пълноценно онлайн рекламата, понеже тя е един лесен начин да достигнеш до потребителите като цяло.

Онлайн рекламирането е важно, защото именно в мрежата потребителите прекарват времето си“, казва Джеръми Грийнбърг, основател на агенцията за Дигитален маркетинг и дизайн 97 Switch. „Ако искаш да споделиш предложенията си сред потребителите, ти трябва да си именно там, където са и те – в internet.“

Средностатистическият Американец прекарва не по-малко от 24 часа онлайн на седмица, така че за да се достигне потребителя, бизнесите трябва да са точно в мрежата.

Пак да подчертаем, по-голямата част от консуматорите и потребителите прекарват толкова много време в мрежата, та то, всички бизнеси трябва да инвестират в онлайн рекламата – не просто само 66% от тях.

За мен е чиста лудост, че тази цифра не е по-висока,“ казва Флин Зайгър от Online Optimism, агенция за дигитален маркетинг в Ню Орлеанс. „Знаейки, че само две трети от бизнесите практикуват интернет реклама, би означавало, че ако започнеш практикуването на успешни тактики за онлайн маркетинг, това може да те постави пред една трета от конкуренцията ти.“

Дори и да се инвестират малко средства в онлайн рекламата, това би могло да помогне, да се изпревари конкуренцията, която не инвестира въобще в такъв вид онлайн маркетинг.

Така например, Hello Cheffy, онлайн платформа помагаща на потребителите да намерят лични шеф-готвачи за мероприятия, разчита на онлайн реклама, за да представи себе си, когато Катрин Хънтър – Блайдън основава онлайн платформата през 2017-та.

Онлайн рекламата наистина ни помогна да се представим по-добре в бизнеса,“ казва Хънтър – Блайдън. „Не съм сигурна, какво друго бихме могли да направим изобщо. Това е един от най-успешните начини да достигнеш до потребителите.“

Интернет рекламата е много успешна стратегия за бизнесите, които именно се опитват да привлекат потребители.

Интернет рекламата достига до потребителите и то с по-малко похарчени средства за целта

Интернет рекламирането помага на бизнесите да достигнат до потребителите, като използва за целта много по-иновативни и ефективни финансови методи, отколкото предлагат традиционните методи за реклама.

Агенцията за недвижими имоти в щата Флорида, House Heroes предпочита методите на онлайн рекламата, за разлика от традиционните маркетингови похвати за реклама и промоции, като методите за директни имейли, билбордите и флаерите.

Пак да изрепетираме / повторим – интернет рекламирането помага на бизнесите да достигнат до по-голяма аудитория много по-достъпно финансово, отколкото го правят традиционните методи за рекламиране.

Онлайн рекламирането те свързва с потенциални клиенти и потребители, които вече са заинтересовани от твоите услуги,“ казва съдружникът и съосновател в House Heroes Ърл Уайт. „С помощта на имейли, билбордове или просто реклами ти се показваш и представяш пред аудитория, която има малък интерес или нужда от твоите услуги или таргета ти и слабо обхванат.“

Бизнесите много по-лесно могат да насочват онлайн рекламата си към потенциалните клиенти, отколкото могат да правят това с похватите на традиционните и стандартните методи за реклама.

Онлайн рекламирането също така е много по-достъпно финансово; Уайт изчислява грубо, че рекламирането чрез директни имейли към поне 10 хиляди души, би им струвало около 5 хиляди долара. Докато онлайн рекламата достигаща до същата цифра потребители във Фейсбук, би им струвала само 500 долара. Това е само една десета от цената за реклама, чрез директни имейли.

Бизнесите използват интернет рекламата, понеже тя е методът, чрез който успешно достигат до потребителите, които са заинтересовани от техния бранд или марка, и това е в пъти по-достъпно като инвестиция сравнено с методите за традиционна реклама и нейните форми.

Бизнесите предпочитат Социалните медии, Рекламните карета и Платената реклама в големите търсачки

Повечето бизнеси инвестират в много и разнообразни варианти за онлайн реклама и нейните канали, но почти всички използват социалните медии и рекламните карета, като методи за рекламиране.

Осемдесет и шест процента (86%) от бизнесите използват рекламата в социалните медии, докато 80% използват рекламните карета под формата на изображения, банери или текстови реклами, които се появяват на уебсайтовете.

Две трети (66%) от бизнесите също така инвестират в платената реклама за търсене в големите търсачки, тоест платен маркетинг на търсенето.

TOP 3 Online Advertising Channels

Бизнесите могат да достигнат до максималния брои потребители ако те инвестират в социалните медии, рекламните карета и платената реклама за търсене в мрежата едновременно.

Социалните медии и платеното търсене в мрежата ти позволява да достигнеш до потребители на основните платформи, които те използват: Фейсбук, Инстаграм, Гугъл, Бинг и Yahoo,” казва Зайгер. „Рекламните карета ти позволяват да разшириш това достигане и насочване на вниманието на потребителите сред повечето други главни уеб платформи. С всичко това може да се достигне до приблизително всички потребители, които биха представлявали общността на един бизнес онлайн.“

Потребителите много често използват социалните медии / маркетинг за социални мрежи и търсачките, така че бизнесите могат напълно лесно да достигнат до тях именно на тези платформи. Рекламните карета достигат до останалата част от потребителите, които съответно посещават други сайтове в мрежата.

Каква полза имат бизнесите от използването на топ интернет рекламните канали

Корейския търговец на хранителни стоки KPOP Foods успява да намери ключът към онлайн маркетинга, използвайки всичките 3 Топ онлайн рекламни канала:

Социални медии, рекламни карета и платена интернет реклама за търсенето в мрежата.

online advertising - tv

На първо място рекламата в социалните медии помага на KPOP Foods да насърчи потребителите онлайн да посетят техните страници в мрежата.

Рекламата в социалните медии проработи много добре за нас, защото ние имахме огласяваща и звучна стратегия така да се каже за социалните медии, която се развиваше около публикуването на органично съдържание и платено такова,“ казва съоснователя и главен оперативен директор на KPOP Foods Майк Ким. „Когато потенциален клиент види наша онлайн реклама и посети нашата Фейсбук страница или акаунта ни в Инстаграм, те виждат че… те могат да очакват повече от нас (интересно съдържание) когато последват нашите акаунти.“

Онлайн рекламата в социалните медии на KPOP Foods повлиява потребителите да консумират тяхното органично съдържание.

На второ място, KPOP Foods използват рекламни карета, за да намерят потенциални потребители на уебсайтове, които имат подобно съдържание или интереси, като техния собствен.

За да достигне тези групи, KPOP Foods насочва търсенето си на медии за публикуване към уебсайтове и обекти подобни на техния, които често се познават и посещават от потребителите.

Ние търсихме и идентифицирахме блогъри, медиини обекти и други авторитетни домейни, които получават трафик в мрежата от консуматорски групи подобни на нашата собствена,“ казва Ким.

Рекламните карета са помогнали на KPOP Foods да достигнат до нови потребители, които е много вероятно да са заинтересовани от техните продукти.

На трето място, платената реклама за търсенето в мрежата помага на KPOP Foods да достигнат до потребители на мрежата, които изразяват интерес в това да си закупят корейска храна и хранителни продукти.

(Платеното търсене е) много ефективно понеже ни позволява да се насочваме към потребители, които имат желание за покупка,“ казва Ким. „Това са потребители, които ти можеш да подтикнеш към покупка още на първото посещение в сайта, понеже те вече са ситуирани на пазара предлагащ подобен род продукти, които и ти предлагаш.“

Потребителите, които използват търсачките, за да намерят Корейска храна и хранителни продукти имат явното желание и интерес за закупуването на подобни продукти. Платеното търсене в мрежата помага на KPOP да достигне до тези потребители и консуматори.

Използването на комбинация от канали за интернет реклама помага на компаниите, като KPOP Foods да достигнат до различни групи потребители – тези които са били привлечени от компанията, тези които имат подобни интереси към техните продукти и тези които вече са готови да направят стъпката към подобна покупка.

Колебанието на бизнесите да инвестират в повторно рекламиране / retargeting.

Много бизнеси не оценяват правилно Повторното рекламиране или онлайн рекламата наемаща се да привлече потребители и консуматори, които вече са посещавали сайта на даден бизнес или са правили покупка на стоки и услуги от този бизнес преди.

По-малко от половината бизнеси (43%) инвестират в рекламата с цел ретаргетинг или повторно достигане до клиентите.

Бизнесите избягват повторната реклама, понеже си мислят, че потребителите не харесват този метод на рекламиране.

spend and money on retargeting adveritising

Вероятно бизнесите не желаят да се показват прекалено агресивно в мрежата на техните клиенти,“ казва Грийнберг. „Бизнесите може би се притесняват, че повторната реклама може и да подразни клиентите. Въпреки това, обаче ретаргетинга е много важен рекламен метод и определено работи.“

Някои бизнеси може и да мислят, че повторното рекламиране е прекалена инвазия по отношение на клиентите, но то може и да бъде успешен рекламен канал също така.

Така например, Hello Cheffy използват повторната реклама, за да достигнат до потребители, които вече са напълно запознати с техният бранд.

Here a Chef for Your Party

„С помощта на ретаргетинга ние се целенасочваме към специфични демографски групи, които най-вероятно ще се превърнат в бъдещи продажби на нашият уебсайт,“ казва Хънтър – Блайдън. „По този начин ние можем да достигнем до потребителите, които се отзовават на онлайн рекламата ни най-много.“

Повторното рекламиране помага на Hello Cheffy да достигнат до потребители, които най-вероятно са запознати с платформата вече и са заинтересувани от нейните услуги и така в по-голяма степен те ще конвертират в бъдеща продажба.

Много бизнеси смятат ретаргетинга за агресивен и досаден за потребителите, но той все пак може да бъде успешна маркетингова онлайн стратегия.

Бизнесите използват интернет рекламата, за да повишат продажбите си

Бизнесите инвестират в една интернет реклама с надеждите, че тя неминуемо ще доведе до продажби.

Най-главната цел на всички бизнеси свързана с онлайн рекламата е именно повишаване нивата на продажбите и приходите им (24%).

TOP 5 goals for online advertising

Стратегията на всеки бизнес трябва да включва неминуемо главната цел, да придобива нови продажби и да получава приходи съответно.

Продажбите и приходите са най-главната цел на един бизнес,“ казва Айлин Кук, главен директор на маркетинга на съдържанието в агенцията за дигитален маркетинг Single Grain. „Без продажби и приходи, не би имало светлина за бизнеса и на никой няма да може да се плати. Именно приходите са ключът към запазването на един бизнес жив.“

Дори и топ целта за рекламирането на един бизнес онлайн да бъде подобряване разпознаваемостта на бранда или повишаването на трафика към уебсайта, това се прави с надеждата, че тези неща ще доведат до повече продажби евентуално.

Така например, PPC Protect, стартова платформа специализирана в превенцията на кражби в рекламата, разчита на онлайн реклама, за да подтикне своите потребители към конверсии.

Онлайн рекламата ни помага да увеличим нивата на нашите продажби и приходи съответно, като се насочваме / таргетираме към потребители, които най-вероятно ще имат ползи от нашите услуги,“ казва Сам Кар Маркетинг мениджъра на PPC Protect. „Ние лансирахме гама от платени реклами ситуирани в мрежата на различни платформи и мрежи. Това не доведе единствено до по-голям интерес и регистрации на уебсайта ни, но доведе и до повече конверсии съответно.“

PPC Protect пуснаха реклами онлайн на комбинация от различни рекламни канали в мрежата, за да достигнат до повече потребители, които биха се конвертирали. Така например, те пуснаха реклама във Фейсбук, за да рекламират своите услуги, като използваха изображение, което целеше да покаже, че „роботите крадат бюджетите на бизнесите за реклама.“

Online Advertising Channels

Ние получихме доста добра бройка последователи към уебсайта си благодарение на тази кампания,“ казва Кар.

Интернет рекламата помага на бизнеси, като този на PPC Protect да намерят последователи, да осъществят продажби и разбира се в крайна сметка да изкарат повече пари.

Интернет рекламата е основна дигитална маркетингова стратегия

Бизнесите използват разнообразие от канали за онлайн реклама, като социалните медии, рекламните карета, платеното търсене в мрежата и повторното рекламиране, за да достигнат до потребителите ефикасно и при това много по-достъпно от финансова гледна точка.

Интернет рекламата помага на бизнесите да конвертират посещенията на потребителите си в уеб сайтовете им и следователно да увеличат приходите за компанията си.

Бизнеси, които не инвестират в интернет реклама пропускат възможността успешно да достигнат до по-голямата част от Американците, които са онлайн в мрежата.

За Проучването

Компанията Manifest е изследвала 501 дигитални търговци от САЩ и техните бизнеси за проучването си. Тези компании са имали повече от 100 на брой служители.

Повечето кореспонденти и запитвани в самото изследване са мениджъри (36%), асоциирани кадри (15%), ръководители на ниво С (13%), главни мениджъри (12%) и директори (12%).

Приблизително три четвърти (73%) от отговарящите са от В2С компании; 27% са от В2В компании.

Около 29% от отговорилите компании имат приходи за 2017-та по-малко от 50 милиона долара; 32% от 50 милиона долара до 500 милиона долара; 39% повече от 500 милиона долара.

 

Google+ коментари

Коментари