• Home
  • /оптимизация
  • /Как некачествената оптимизация (SEO) убива малкия бизнес
[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Как некачествената оптимизация (SEO) убива малкия бизнес" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2013/11/Danny-Richman.jpg" ]

Как некачествената оптимизация (SEO) убива малкия бизнес

Превод на публикацията How Bad SEO is Killing Small Businesses от Danny Richman : Как некачествената оптимизация (SEO) убива малкия бизнес

Много клиенти, които посещават моите курсове за обучение, преди са имали лош опит с фирми за оптимизация за търсачки (SEO), наети за подобряване на тяхната видимост в Google.

В партньорство със CINT , направих проучване на 1000 собственика на бизнес ( с по-малко от 100 служители), които използват външна SEO агенция. Исках да видя какво е мнението им за услугата, която са получили.

Print

Ефективната оптимизация е задача, която изисква време, креативност и опит. Ако плащате по-малко от 500 долара (310 британски лири) на месец, е много вероятно да попаднете на агенции, които нямат нито едно от тези качества. Евтината оптимизация за търсачки ще привлече специалисти по некачествен линкбилдинг , чиито действия правят бизнеса ви уязвим за наказания от Google.

Print

34% от собствениците на бизнес, които използват SEO агенция, не са видели никакви трайни положителни резултати. Още по-тревожно е, че 86% от собствениците на компании не са имали представа дали практиките, използвани от SEO агенцията, са били етични. При тази обезпокоителна липса на информираност не е изненадващо, че толкова много фирми са получили такава лоша услуга.

Print

Силно обезпокоително е да се види, че 15 % от малките предприятия са били негативно повлияни от услугата, получена от тяхната SEO компания, и че 50% от тях са били принудени да закрият бизнеса си изцяло!

Лично аз се свързах с няколко собственика на бизнес, които са били наели персонал, склад и по-големи помещения, за да свършат допълнителната работа, която са получили в резултат на високото си класиране в Google. След като сайтът им е бил ударен от ъпдейтите за качество на Google, поръчките спират и повишените производствени разходи ги оставят във финансова разруха ; трагични жертви на безскрупулни SEO специалисти и на собствената си наивност. Това служи също и като строго напомняне никога да не се разчита на един канал за продажби за привличането на нови клиенти.

Print

Колко тъжно е да се види, че 20 % от собствениците на бизнеси смятат най-големите SEO компании за неблагонадеждни. Това само подчертава необходимостта собствениците на фирми да се образоват за това как SEO може да се използват правилно за насърчаване на бизнеса .

За съжаление, 28% от собствениците на предприятия заявяват, че никога няма да използват отново SEO заради предишния си опит. Това е разбираемо, но изключително недалновидно. Причината, че оптимизацията не е свършила работа за по-голямата част от тези компании, до голяма степен се дължи на липсата на образованост. В действителност, SEO и контент маркетингът (маркетингът за съдържание) могат да бъдат едни от най-рентабилните и ефикасни методи за достигане до нови клиенти.

Бих се радвал да чуя вашето мнение за тези данни или личните ви преживявания с некачествена оптимизация за търсачки в раздел Коментари по-долу:
Ако смятате този пост за полезен, също може да ви бъде интересно да видите моите данни от проучването на тема Как публиката възприема SEO? и Как собствениците на бизнес възприемат SEO? .

Danny Richman

Коментари