• Home
  • /оптимизация
  • /Как некачествената оптимизация (SEO) убива малкия бизнес
Как некачествената оптимизация (SEO) убива малкия бизнес

Как некачествената оптимизация (SEO) убива малкия бизнес

Превод на публикацията How Bad SEO is Killing Small Businesses от Danny Richman : Как некачествената оптимизация (SEO) убива малкия бизнес

Много клиенти, които посещават моите курсове за обучение, преди са имали лош опит с фирми за оптимизация за търсачки (SEO), наети за подобряване на тяхната видимост в Google.

В партньорство със CINT , направих проучване на 1000 собственика на бизнес ( с по-малко от 100 служители), които използват външна SEO агенция. Исках да видя какво е мнението им за услугата, която са получили.

Print

Ефективната оптимизация е задача, която изисква време, креативност и опит. Ако плащате по-малко от 500 долара (310 британски лири) на месец, е много вероятно да попаднете на агенции, които нямат нито едно от тези качества. Евтината оптимизация за търсачки ще привлече специалисти по некачествен линкбилдинг , чиито действия правят бизнеса ви уязвим за наказания от Google.

Print

34% от собствениците на бизнес, които използват SEO агенция, не са видели никакви трайни положителни резултати. Още по-тревожно е, че 86% от собствениците на компании не са имали представа дали практиките, използвани от SEO агенцията, са били етични. При тази обезпокоителна липса на информираност не е изненадващо, че толкова много фирми са получили такава лоша услуга.

Print

Силно обезпокоително е да се види, че 15 % от малките предприятия са били негативно повлияни от услугата, получена от тяхната SEO компания, и че 50% от тях са били принудени да закрият бизнеса си изцяло!

Лично аз се свързах с няколко собственика на бизнес, които са били наели персонал, склад и по-големи помещения, за да свършат допълнителната работа, която са получили в резултат на високото си класиране в Google. След като сайтът им е бил ударен от ъпдейтите за качество на Google, поръчките спират и повишените производствени разходи ги оставят във финансова разруха ; трагични жертви на безскрупулни SEO специалисти и на собствената си наивност. Това служи също и като строго напомняне никога да не се разчита на един канал за продажби за привличането на нови клиенти.

Print

Колко тъжно е да се види, че 20 % от собствениците на бизнеси смятат най-големите SEO компании за неблагонадеждни. Това само подчертава необходимостта собствениците на фирми да се образоват за това как SEO може да се използват правилно за насърчаване на бизнеса .

За съжаление, 28% от собствениците на предприятия заявяват, че никога няма да използват отново SEO заради предишния си опит. Това е разбираемо, но изключително недалновидно. Причината, че оптимизацията не е свършила работа за по-голямата част от тези компании, до голяма степен се дължи на липсата на образованост. В действителност, SEO и контент маркетингът (маркетингът за съдържание) могат да бъдат едни от най-рентабилните и ефикасни методи за достигане до нови клиенти.

Бих се радвал да чуя вашето мнение за тези данни или личните ви преживявания с некачествена оптимизация за търсачки в раздел Коментари по-долу:
Ако смятате този пост за полезен, също може да ви бъде интересно да видите моите данни от проучването на тема Как публиката възприема SEO? и Как собствениците на бизнес възприемат SEO? .

Danny Richman

Google+ коментари

Коментари