• Home
  • /Archive by category ' Google Plus '
  • /Page 2

Archive For: Google Plus

Защо новите +Post ads на Google могат да се окажат важни за вас?

Защо новите +Post ads на Google могат да се окажат важни за вас?

Всеки пост, който пуснете през брандовата си страница в Google Plus може да получи допълнителен трафик от други места в интернет.

На 16 Април, 2014 Google обяви, че  +Post ads ще бъдат на разположение на всички брандови страници в Google+, които имат повече от 1000 последователи. В тази статия ще представя какви са тези реклами, защо е важно за брандовете да …

Read more →

Ефективно присъствие в Google +

Ефективно присъствие в Google +

Как да ангажираме последователите на бранда си в Google Plus

Google+ е платформа, на която доста брандове, не само в България, все още не обръщат достатъчно внимание. Дежурните аргументи за неподдържането или липсата на Google + страница е “Няма ресурс” или “В Гугъл няма хора”. Един от фактите, който прави …

Read more →

Маркетингът и Google +

Маркетингът и Google +

 

Какво трябва да знае всеки един маркетингов отдел за Google +

google plusВ тази статия ще прочетете за:

Google+ и Google Adwords

  • Семантичното търсене на Google
  • Google Авторство
  • Изграждане на доверие в Google+
  • Google+ и YouTube работят ръка за ръка

Read more →

Защо Google Hangouts са важни за бизнеса ви

Защо Google Hangouts са важни за бизнеса ви

Какво трябва да знаете за Google Hangouts и защо те са важни за бизнеса ви

Източник: What you need to know about Google Hangouts and why they matter to your business

Автор: Mark Vang

Google Hangouts са многофункционален продукт за

Read more →

Google+, авторство и schema.org

Google+, авторство и schema.org

 

SEO ръководство за неспециалисти III 

Ключ към SEO трафик 3: Google+

1 seo-google+

Ако SEO е царят на трафика ви, който идва от търсачки, то Google+

Read more →

SEO принципи в Google Plus

SEO принципи в Google Plus

Какъв е PageRank показателят на профила ви в Google +? Моят е 0. Но на хора като Марк Трафаген и Дейвид Амерланд вече е 5

Подобно на концепцията за PageRank, много от принципите, които важат за индексирането, позиционирането и предаването …

Read more →

Google + етикет

Google + етикет

 

Превод на втората част от  наръчника за Google + на Moz 

 

Етикет съвети и насоки

Липсата на опит не трябва да бъде недостатък или спирачка, когато изграждате кръговете си. Ако се държите възпитано и действате с класа, няма

Read more →

Семантичното търсене: въпроси и отговори

Семантичното търсене: въпроси и отговори

Във второто издание на Digital Marketing Answers Show, водено от +Eric Enge и +Mark Traphagen, гост бе авторът на книгата Google Semantic Search – +David Amerland. Основната тема на срещата бе семантичното търсене и това …

Read more →

53 начина за маркетинг на Hangout в Google +

53 начина за маркетинг на Hangout в Google +

Превод на статията на Andy Nathan, 53 Ways to Market Your Google Plus Hangout on Air

 

53 начина за маркетинг на видео среща на живо в Google +

Предстои ви за първи път да правите видео среща на живо

Read more →

Google + потенциал

Google + потенциал

Google + не е алтернатива, нито е заместител, той просто е. Е социалната мрежа на търсачката с близо 90 процента дял на пазара на търсенето в света (88,2 % към декември, 2013 г. по данни на Comscore). Пренебрегването на …

Read more →