Вълшебно хапче за успех в социалните мрежи?

Вълшебно хапче за успех в социалните мрежи?

Истинският успех в социалните мрежи изисква време и усилия, за да може да се изгради автентично, доверено и човешко присъствие.

Мигновените резултати

Винаги ще има някакъв нов трик в диетите, който се носи из пространството, нали така? Има ново устройство, което прави упражненията не толкова скучни, ново хапче, което ще ви превърне в кинозвезда с минимални усилия. Има толкова много …

Read more →

Семантичното търсене на практика

Семантичното търсене на практика

Стига сме проповядвали семантичното SEO, нека започнем да го използваме

Семантичното търсене в действие

„Низове, не неща“

„Същности, не ключови думи“

„Ключовитe думи са мъртви“

Звучи ли ви познато? Би трябвало. Още откакто Колибри замени основния алгоритъм на Google, Графът на знанието започна да се показва в резултатите от търсенето …

Read more →

Големият маркетинг невинаги е в голям мащаб

Големият маркетинг невинаги е в голям мащаб

Противно на общоприетото схващане, маркетингът не винаги трябва да е нещо, правено в огромен мащаб.

В действителност, маркетингът на свързването с определени контакти се съсредоточава върху подхода “един към един към много”, при който брандовете се свързват с шепа верни …

Read more →

Защо новите +Post ads на Google могат да се окажат важни за вас?

Защо новите +Post ads на Google могат да се окажат важни за вас?

Всеки пост, който пуснете през брандовата си страница в Google Plus може да получи допълнителен трафик от други места в интернет.

На 16 Април, 2014 Google обяви, че  +Post ads ще бъдат на разположение на всички брандови страници в Google+, които имат повече от 1000 последователи. В тази статия ще представя какви са тези реклами, защо е важно за брандовете да …

Read more →

Защо е важно да работите с професионални автори?

Защо е важно да работите с професионални автори?

Доброто писане е в основата на една успешна програма за съдържание

 

Ако се нуждаете от операция на сърцето, бихте ли позволили на водопроводчик да оперира! Нито пък аз!

Ясно е, че ще поискате опитен хирург да свърши работата. Ще постъпите разумно, ако следвате същия ред на мисли и когато става …

Read more →

Социалният фактор и търсенето: императивът на интеграцията

Социалният фактор и търсенето: императивът на интеграцията

Правилното разбиране може да бъде разликата между механичните тактики и смислените резултати

Оптимизираното и социализирано съдържание е съществена част от достигането до жадните за информация, заети с множество дейности едновременно аудитории, които всеки ден биват бомбардирани с нови съобщения.

За да бъдат брандовете видими за клиентите си при търсене и в социалната …

Read more →

Колко е голям дигиталният ви отпечатък Част II

Колко е голям дигиталният ви отпечатък Част II

В първата част на статията стана дума за увеличаване на дигиталното ви присъствие чрез инструментите, които Мрежата ви предоставя. Една такава стратегия накратко включва:

  • Коментиране в релевантни блогове
  • Акаунти в големите социални мрежи
  • Маниакално микроблогване
  • Публикуване на снимки
  • Създаване на

Read more →

Колко е голям дигиталният ви отпечатък? Част I

Колко е голям дигиталният ви отпечатък? Част I

Дигиталният ви отпечатък е огромен. Е, добре, в действителност, нямам представа какъв е размерът му, но знам едно със сигурност: дигиталният отпечатък има наистина голям ефект върху онлайн маркетинга ви.

Digital Footprint

Когато става дума за фактори, които можете да контролирате, за да подобрите трафика на уебсайта си, дигиталният ви отпечатък е г-н Голямата работа. Искате да подобрите трафика на уебсайта си, нали? Да видим как се прави това.

[…]

Тук и …

Read more →

Писане за уеб. Такова няма.

Писане за уеб. Такова няма.

Има превеждане на продукти и услуги на езика на решенията, от които потребителите се нуждаят.

Частица от пъзела, наречен писане

Творческо писане. Такова няма. Има непреодолимо желание да кажеш някому нещо …

Това са първите думи от един предговор на проф. Боян Биолчев  към сборник с есета и истории на автори от магистърска програма Творческо …

Read more →

Слуша ли бизнесът ви?

Слуша ли бизнесът ви?

Чрез наблюдаването на социалните мрежи и платформи си осигурявате възможност да превърнете Интернет шумотевицата в сигнал – сигнал за действие, за промяна, за подобрения в бизнеса ви.

Какво представлява слушането в социалните мрежи?big-ears social listening tuti

Слушането в социалните мрежи накратко се свежда до това бизнесът да следи и участва в онези разговори в Мрежата, които засягат дейността и услугите му. Към това основно определение може да се добави и …

Read more →

Ефективно присъствие в Google +

Ефективно присъствие в Google +

Как да ангажираме последователите на бранда си в Google Plus

Google+ е платформа, на която доста брандове, не само в България, все още не обръщат достатъчно внимание. Дежурните аргументи за неподдържането или липсата на Google + страница е “Няма ресурс” или “В Гугъл няма хора”. Един от фактите, който прави …

Read more →

Как да оцелеем в ерата на замиращия линкбилдинг?

Как да оцелеем в ерата на замиращия линкбилдинг?

Репортаж от Search Marketing Expo London 2014

На 13 и 14 май май в Лондон в конферентния център на ФК “Челси” се проведе една от ключовите конференции от серията SMX – Search Marketing Expo London 2014.

През втория ден на събитието се състоя секцията  (Как да

Read more →