53 грешки на фрийлансърите, които ви струват клиенти, пари и доверие

53 грешки на фрийлансърите, които ви струват клиенти, пари и доверие

Не бъдете фрийлансър, който чака неговите грешки да навредят на бизнеса му. Бъдете фрийлансър, който ги открива и поправя, преди това да стане!

Не знам за вас, но когато аз започнах да работя на свободна практика като писател, правех един тон грешки.

И под „един тон“ имам предвид, че всичко, което правех, беше голяма катастрофа.
Слава Богу, можете да поправяте грешките. И обратно …

Read more →

Сбогом, моя снимчице

Сбогом, моя снимчице

Защо премахването на снимката на авторите в Google не е толкова съществено?

В края на юни Google решиха да премахнат изцяло авторските снимки от резултатите при търсене. Официално новината за премахването на снимките на авторите от резултатите излезе под формата на публикация в Google +. На 26 юни Джон Мюлер (John

Read more →

SWOT-анализ за копирайтъри

SWOT-анализ за копирайтъри

Защо за копирайтъра е полезно периодично да си прави SWOT-анализ?

 

Ако сте учили маркетинг и мениджмънт, понятието “SWOT-анализ” ви е познато.

Единствено остава открит въпросът: Кой от нас на практика някога се е занимавал с това по отношение на себе си или близките си?

Ако сте се занимавали – …

Read more →

Как да говорите на маркетингови конференции

Как да говорите на маркетингови конференции

Bръзките, направени между „истински“ хора в „реалния“ живот, са безценни

Говоренето на конференции е подценена маркетингова стратегия. Едно е да се фокусирате, например, върху SEO, социални медии и генериране на потенциални продажби, но това е изцяло онлайн и безлично. Полезно е и да бъдете в реалния свят и да се …

Read more →

Как семантичното търсене променя онлайн маркетинга

Как семантичното търсене променя онлайн маркетинга

Оптимизацията за търсачки не е заместител на качеството

Попитайте Google “Коя е най-добрата книга за семантично търсене?” [ “What’s the best book on semantic search?”] и в осем от десетте предложени линка на първата страница ще става дума за книгата ми  Google Semantic Search. А сега променете …

Read more →

Съставяне на семантично ядро

Съставяне на семантично ядро

Семантичното ядро представлява списък с основните заявки, по които един сайт се оптимизира и извежда на по-предни позиции в търсачките.

Такъв един списък трябва да съдържа фрази, които възможно най-добре подхождат на смисъла и основното съдържание на сайта ви. Правилно …

Read more →

Копирайтъри ваятели

Копирайтъри ваятели

Как думите оформят бранда ви

За маркетинг специалистите, които се отнасят отговорно към работата си и гледат на изграждането на бранд като на изграждане на добър контекст за предлаганите продукти и услуги, словото никога не е било просто сбор от ключови думи, подредени в ред, …

Read more →

Рей Кърцвейл вдъхва интелект в търсенето на Google

Рей Кърцвейл вдъхва интелект в търсенето на Google

Изобретателят и футурист Ray Kurzweil говори за превръщането на настоящата технология на Google в остаряла

Изобретателят и футурист Рей Кърцвейл споделя, че в момента в Google се работи по прилагане на теорията му за интелекта в разбирането на онлайн информацията. 

Големите новини от събитието Google I/O, състояло се в Сан Франциско тази сряда, не споменаха …

Read more →

Как да измерваме успеха в Google +?

Как да измерваме успеха в Google +?

 Списък с показатели за определяне на ефективността на присъствието ви в Google+

Как бихте измерили ефективността на една бизнес стратегия за страница в Google+?

Можете да започнете с тези пет подхода и да използвате таблицата в края на текста, в която има показателите, необходими ви, за да следите успеха си в социалната …

Read more →

Изкуството на саморекламата

Изкуството на саморекламата

Добрите практики в социалните мрежи и нестандартният подход на Buffer 

Промотиране на собствено съдържание!?

Ако някога сте разглеждали който и да било социален профил на Buffer (вземете например  Twitter), вероятно сте забелязали, че огромната част от историите, които споделяме идват от нас. Ние туитваме свои собствени неща. Тръбим

Read more →

С какво да храним Колибри?

С какво да храним Колибри?

Накратко: със смисъл.

Колибри e най-голямата и мащабна промяна в Google за последните 12 години. След като пускането на Hummingbird бе обявено, в Мрежата се появиха най-различни статии за това какви трябва да бъдат новите дигитални стратегии, кои са новите начини за справяне …

Read more →

Маркетинг, основан на данни

Маркетинг, основан на данни

Необходимо е да използваме данните в подкрепа на аргументите ни, а не да използваме аргументи в подкрепа на данните.

Днес технологиите са тези, които движат поведението на потребителите по време на пътуването им до момента на покупка. През целия този процес чрез технологиите се събират масивни количества данни. Стратегическото интегриране на данните и тяхното описване и определяне са ключът

Read more →