[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Уеб страниците ви като тематични центрове" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/09/Gianluca-Fiorelli.jpg" ]

Уеб страниците ви като тематични центрове

За да оптимизирате сайта си за новия вид семантично разбиране, което Google има за заявките за търсене, е необходимо да мислите в рамките на същностни понятия, а не в рамките на ключови думи.

Преди дни Джанлука Фиорели направи видео за MOZ, в което засегна много интересна и важна тема за съдържанието в контекста на промените, които Google правят в алгоритмите и начина на работа на търсачката си.

Представяме ви текста от видеото на …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Youtube e лидерът на онлайн продажбите през 2014 г." link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/09/youtube-paid-social-advertising-Featured.jpg" ]

Youtube e лидерът на онлайн продажбите през 2014 г.

YouTube е най-силният онлайн маркетингов канал в представянето на нови продукти и привличането на интерес към тях, както и в затварянето на продажбения цикъл с решение за покупка.

Когато става въпрос за платена реклама в социалните платформи, YouTube е абсолютният победител.

Според ново проучване на AOL Platforms, лидерската позиция на платформата важи особено, когато става дума за представяне на нови продукти и помагане на потребителите

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Таралежчето и копирайтингът" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/09/pisane.png" ]

Таралежчето и копирайтингът

Един интересен експеримент, проведен в руската борса за текстове textbroker.ru

В една студена ноемврийска вечер авторът Сергей Абдулманов намира на улицата таралежче – само, недохранено и с много малки шансове да оживее през настъпващата зима. Животинката щяла да загине, ако не си намери стопанин, който да се погрижи за нея. …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="10 съвета за страхотен и лесен за оптимизация блог пост" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/09/marieke-van-de-rakt.jpg" ]

10 съвета за страхотен и лесен за оптимизация блог пост

Правенето на структура на статията и вниманието към употребата на нови абзаци са сред безсмъртните правила за умело писане на текстове

 

Писането на блог публикация – като всяко друго писане – е умение. За да поддържате интереса у читателя, трябва да мислите за структуриране на текста ви и атрактивен стил на писане. Трябва да помагате на читателите да схванат основната …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Търсенето в страната на семантичните чудеса" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2013/10/Teodora-Petkova.jpg" ]

Търсенето в страната на семантичните чудеса

Търсенето става все по-широко понятие, благодарение на технологиите, които го задвижват. Стъпка по стъпка става възможно откриването нe просто на информация, а на знания и готови отговори.

Google продължава стремглаво да се доближава до мечтата на създателите си –  Стар Трек устройство, способно да отговори на въпроса “Как Алфред Нобел е направил парите си?” (вж. Промяната в търсенето и текста). И въпреки, че засега Google Now …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Статистики в Google + от Circlecount" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2013/10/Teodora-Petkova.jpg" ]

Статистики в Google + от Circlecount

Как да следите активността на профила си и да анализирате публикациите си в Google +

Circlecount eдин от уеб базираните инструменти, с които можете да следите статистиките на Google + профила си – брой на последователи, кръгове, в които сте включени, най-популярни публикации, история на акаунта ви и др.

Освен за статистика и анализ на …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Приоритизиране на SEO задачите" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/09/amanda-disilvestro.jpg" ]

Приоритизиране на SEO задачите

Как да приоритизирате дейностите си по оптимизацията и да разпределите ефективно ресурсите, с които разполагате.

Не сте сигурни откъде да започнете с вашата SEO стратегия? Следвайте тези стъпки, за да идентифицирате и подредите по приоритет SEO задачите си.

Да си го кажем направо: има много различни стратегии, които можете да използвате за подобряване на стратегията …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Семантичното търсене никога не спи" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2013/10/Teodora-Petkova.jpg" ]

Семантичното търсене никога не спи

Какво е Knowledge Vault и какво означава използването му за бъдещето на търсенето?

 

“Придобиването на знаниe е винаги от полза за интелекта, защото така той може да прогони ненужните неща и да задържи добрите. Защото нищо не би могло да бъде обичано или мразено, освен ако първо не е познато.”

С тези …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Авторството на Google е мъртво, но не и Author Rank" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/09/Danny-Sullivan.png" ]

Авторството на Google е мъртво, но не и Author Rank

Google Authorship и Author Rank не са едно и също нещо. Ето защо Google Authorship може да умре, а Author Rank да остане да живее.

Google приключиха своя тригодишен експеримент с Google Authorship на 28 август 2014 г., но използването на Author Rank за подобряване на резултатите от търсенето ще продължи. Чакайте малко! Можете да имате Author Rank без наличието на Google Authorship? И какво …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="По пътя" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2013/10/Teodora-Petkova.jpg" ]

По пътя

Пътешествието, наречено Google +

Напоследък доста се заговори за всякакви тактики и съвети, които да следвате, когато се присъединявате към Google +. Това е чудесно и полезно, но отвъд тези съвети има и нещо, за което няма рецепта и то се крие в истинското …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Да списваш или да не списваш блог?" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2014/08/randy-milanovic-web.jpg" ]

Да списваш или да не списваш блог?

Ранди Миланович за предимствата и недостатъците на това да закриете блога си

 

Готови ли са социалните инструменти да заменят блоговете?

Ще последват ли скоро блоговете съдбата на вълнестите мамути и дънките чарлстон? Някои лидери в областта на онлайн маркетинга със сигурност си мислят така. В действителност, много от тях се отказват …

Read more →

[imageeffect type="shadowreflection" align="alignleft" width="150" height="150" alt="Запознаване с видео срещите в Google +" link="" lightbox="yes" url="/wp-content/uploads/2013/10/Teodora-Petkova.jpg" ]

Запознаване с видео срещите в Google +

Какво трябва да знаят гостите ви за предстоящото им участие в хенгаут?

С малки последователни стъпки, вече няколко години Google + успява да заслужи позициите си в маркетинговите стратегии на компаниите по света. В България нещата също започват поетапно да отиват от крайността “В Google + няма хора, ужас” към осъзнаването “В …

Read more →