Таралежчето и копирайтингът

Таралежчето и копирайтингът

Един интересен експеримент, проведен в руската борса за текстове textbroker.ru

В една студена ноемврийска вечер авторът Сергей Абдулманов намира на улицата таралежче – само, недохранено и с много малки шансове да оживее през настъпващата зима. Животинката щяла да загине, ако не си намери стопанин, който да се погрижи за нея. …

Read more →

10 съвета за страхотен и лесен за оптимизация блог пост

10 съвета за страхотен и лесен за оптимизация блог пост

Правенето на структура на статията и вниманието към употребата на нови абзаци са сред безсмъртните правила за умело писане на текстове

 

Писането на блог публикация – като всяко друго писане – е умение. За да поддържате интереса у читателя, трябва да мислите за структуриране на текста ви и атрактивен стил на писане. Трябва да помагате на читателите да схванат основната …

Read more →

Търсенето в страната на семантичните чудеса

Търсенето в страната на семантичните чудеса

Търсенето става все по-широко понятие, благодарение на технологиите, които го задвижват. Стъпка по стъпка става възможно откриването нe просто на информация, а на знания и готови отговори.

Google продължава стремглаво да се доближава до мечтата на създателите си –  Стар Трек устройство, способно да отговори на въпроса “Как Алфред Нобел е направил парите си?” (вж. Промяната в търсенето и текста). И въпреки, че засега Google Now …

Read more →

Статистики в Google + от Circlecount

Статистики в Google + от Circlecount

Как да следите активността на профила си и да анализирате публикациите си в Google +

Circlecount eдин от уеб базираните инструменти, с които можете да следите статистиките на Google + профила си – брой на последователи, кръгове, в които сте включени, най-популярни публикации, история на акаунта ви и др.

Освен за статистика и анализ на …

Read more →

Приоритизиране на SEO задачите

Приоритизиране на SEO задачите

Как да приоритизирате дейностите си по оптимизацията и да разпределите ефективно ресурсите, с които разполагате.

Не сте сигурни откъде да започнете с вашата SEO стратегия? Следвайте тези стъпки, за да идентифицирате и подредите по приоритет SEO задачите си.

Да си го кажем направо: има много различни стратегии, които можете да използвате за подобряване на стратегията …

Read more →

Семантичното търсене никога не спи

Семантичното търсене никога не спи

Какво е Knowledge Vault и какво означава използването му за бъдещето на търсенето?

 

“Придобиването на знаниe е винаги от полза за интелекта, защото така той може да прогони ненужните неща и да задържи добрите. Защото нищо не би могло да бъде обичано или мразено, освен ако първо не е познато.”

С тези …

Read more →

Авторството на Google е мъртво, но не и Author Rank

Авторството на Google е мъртво, но не и Author Rank

Google Authorship и Author Rank не са едно и също нещо. Ето защо Google Authorship може да умре, а Author Rank да остане да живее.

Google приключиха своя тригодишен експеримент с Google Authorship на 28 август 2014 г., но използването на Author Rank за подобряване на резултатите от търсенето ще продължи. Чакайте малко! Можете да имате Author Rank без наличието на Google Authorship? И какво …

Read more →

По пътя

По пътя

Пътешествието, наречено Google +

Напоследък доста се заговори за всякакви тактики и съвети, които да следвате, когато се присъединявате към Google +. Това е чудесно и полезно, но отвъд тези съвети има и нещо, за което няма рецепта и то се крие в истинското …

Read more →

Да списваш или да не списваш блог?

Да списваш или да не списваш блог?

Ранди Миланович за предимствата и недостатъците на това да закриете блога си

 

Готови ли са социалните инструменти да заменят блоговете?

Ще последват ли скоро блоговете съдбата на вълнестите мамути и дънките чарлстон? Някои лидери в областта на онлайн маркетинга със сигурност си мислят така. В действителност, много от тях се отказват …

Read more →

Запознаване с видео срещите в Google +

Запознаване с видео срещите в Google +

Какво трябва да знаят гостите ви за предстоящото им участие в хенгаут?

С малки последователни стъпки, вече няколко години Google + успява да заслужи позициите си в маркетинговите стратегии на компаниите по света. В България нещата също започват поетапно да отиват от крайността “В Google + няма хора, ужас” към осъзнаването “В …

Read more →

Отлично съдържание всеки ден

Отлично съдържание всеки ден

Наръчник на подготвения автор за създаване на добри текстове ежедневно.

Пиша само когато имам вдъхновение. За щастие, всеки ден, в 9 часа сутринта, имам вдъхновение.

~ Уилям Фокнър

Авторите често твърдят, че писането на книга е като това да имаш бебе – необходими са както усилия така и продължителен период …

Read more →

Публикуването в LinkedIn

Публикуването в LinkedIn

Бонус съдържание: Христо Стоянов от Lifehack.bg с неговия опит в публикуването в платформата

Създаването на съдържание в LinkedIn става все по-популярна тактика за привличане на аудитория и последователи. Социалната мрежа от професионалисти вече дава възможност хората с по-голям брой последователи да водят своя рубрика на профилите си. Мнозина се отнасят към тази възможност …

Read more →