• Home
  • /webmarketing
  • /8 прости, но много въздействащи изводи от MozCon 2014
8 прости, но много въздействащи изводи от MozCon 2014

8 прости, но много въздействащи изводи от MozCon 2014

Не можахте да присъствате на MozCon 2014? Ето осем изпълними съвети от предварително разпродадената конференция.

Когато работата ви се върти около разговори с маркетинг специалисти и изграждане на взаимоотношения, откривате, че неизбежно задавате един и същи въпрос, отново и отново: “Ще ходиш ли на някакви конференции тази година?”

Девет от десет пъти отговорът, който получавате, е нещо от рода на: “Да, ще ходя на MozCon.” или “Не съм сигурен, че ще успея, но ако мога, бих отишъл до MozCon.”

Това съвсем не е изненадващо, наистина. Moz вдигнаха летвата толкова високо с  MozCon, че няма как да погледнете на събитието като на маркетингова конференция – то в действителност е истинско преживяване. Затова, когато времето ви е ограничено, бюджетът- също и трябва да бъдете избирателни с конференциите, отивате на MozCon.

С участието на повече от 25 от най-талантливите маркетинг професионалисти в бранша, MozCon предлага три дни напредничаво мислене относно всичко възможно, свързано с дигитален маркетинг. Има възможности за учене, за парти, за настигане и свързване с интересни хора в самата общност от специалисти в дигиталния маркетинг.

По-долу ще намерите най-добрите според мен, прости, но много въздействащи изводи от конференцията, заедно с презентацията на всеки лектор.

Улови мига

Когато разработвате съдържание,  запазете най-доброто за началото, не оставяйте добрите си идеи да чакат. Колкото повече чакате, толкова по-малко ще се вълнувате от проектите си.

 

Екипна креативност

Стейси Макнот (Stacey MacNaught) използва техниката “6-3-5 Brainwriting”, която представлява техника за групово творчество, първоначално разработена от проф. Б. Рорбах (Bernd Rohrbach) през 1968 година.

Ето как работи тя:

  • Шестима души застават в кръг, за да правят брейнсторминг за конкретен проблем, брийф или цел. Брейнстормингът протича в  шест рунда, всеки от които e с продължителност пет минути.
  • Всеки рунд започва с един участник, който измисля три идеи и ги записва на лист, който след това се предава на следващия участник.
  • Следващият участник чете последните три идеите и ги използва като вдъхновение за три нови идеи.
  • След пет минути трябва да имате 18 нови идеи. Направете същото още 4 пъти (рунда) и накрая ще имате 108 нови идеи.

Технологията на идеите

Професионалистите от сферата на маркетинга винаги се опитват да открият нови възможности и да намерят свежи идеи. За да бъдат направени тези процеси по-предсказуеми, Ричард Бакстър ( Richard Baxter) препоръчва да бъдат разгледани и изучени принципите и методологиите на генерирането на идеи от книгата A Technique for Producing Ideas с автор Джеймс Уеб Янг (James Webb Young).

 

Изкуството да поддържаш общности

Според опита на Ричард Милингтън (Richard Millington), изграждането на общност не е най-доброто използване на време и ресурси, освен, ако не сте готови да направите инвестиции в създаване на силно чувство за общност.

Единствените хора, които участват и активно допринасят за общностите, са тези, които чувстват, че всъщност могат да повлияят на дадена група.

Създаването на среда, която успява да извлече подобен вид усещане, отнема упорита работа и внимателно планиране.

 

Журналистите знаят защо

Лекси Милс (Lexi Mills) препоръчва възлагането на съдържание на журналисти, които имат познания и опит в съответните области. Това ще доведе до качествено съдържание, по-силни връзки с журналисти и ще създаде възможности за взаимно изгодни партньорства.

 

Да можеш да се рестартираш

Джереми Блум  (директен даунлоуд на слайдовете на Jeremy Bloom) вярва, че след провал трябва да се определите и отделите време, в което да обмислите съответния резултат. Отделете Х часа, в които да можете да разучите провала и да го раздробите на части.

Вземете от друг. В края на този времеви период, натиснете “reset” и не поглеждайте назад.

Всичко тече, всичко се променя

Уил Рейнолдс (Wil Reynolds) ни напомни, че: “Това, което ви е довело тук, няма да ви отведе там.”

Независимо дали управлявате агенция или ръководите акаунт, целите и приоритети трябва да бъдат променяни с течение на времето. Бъдете отворени към това да приемете факта, че хората и стратегиите, които са ви помогнали да стигнете там, където сте днес, могат и да не бъдат същите, които ще ви отведат към следващия важен етап.

 

Измисляйте нови начини за постигане на резултати

Уил Рейнолдс също така повдигна въпроса и за разминаването, което съществува между тактиките, които маркетинг специалистите искат да използват и резултатите, които се опитват да постигнат с тези тактики. В тези ситуации е важно да се задават въпроси, които ви помагат да стигнете до корена на проблема и да разберете защо конкретна тактика е била изискана. Това, което в повечето случаи ще откриете, е, че има много по-ефикасни начини да се постигне същият краен резултат.

Автор: by Ted Kritikos (линк към Туитър профила на автора)

Източник: 8 Simple Yet Powerful Takeaways from MozCon 2014

Подзаглавията са на СЕОМ

 

Google+ коментари

Коментари