Реклама

SEOM се фокусира основно върху Pay-Per-Click рекламата, използвайки платформи като Google AdWords и Facebook. Нямаме никакви ограничителни договори за PPC услугите ни и затова непрекъснато се стараем да достигнем възможно най-ниската цена за придобиване (CPA) за вашата компания.

Реклама в Google

Най-популярната форма на PPC реклама е Google AdWords. Понастоящем, по данни на ComScore, Google притежава дял от 66.7 % от световния пазар. Много компании избират професионално управление на AdWords кампаниите си заради повишаващите се изисквания на AdWords платформата. Ако искате вашата AdWords кампания да се управлява от един от най-способните екипи в България, не се колебайте да се свържете с нас на тел. 0700 300 89.

Google AdWords

Съчетана с оптимизацията за търсачки, Google AdWords може да е изключително ефективен посредник в днешната силно конкурентна среда. И все пак, ако кампанията е неадекватна, има вероятност, вместо да ви помогне, тя да доведе до загуба на време и пари. От друга страна, когато една такава кампания бъде управлявана правилно, тя се превръща в един от най-бързите начини за привличане на релевантен и мотивиран трафик към сайта ви. Именно това може да ви спечели водеща позиция в търсачката и продажби.

Имате ли нужда от професионално управление на кампании в Google AdWords?

SEOM предлага управление на Google AdWords кампаниии, независимо от това дали ви трябва ефективна оптимизация на вече съществуващ акаунт или се нуждаете от изцяло нова кампания. Нашите високо квалифицирани мениджъри по управление на Google AdWords кампании имат богат и ценен опит в оптимизацията в широк спектър от сфери на дейност в България.

Увеличете конверсиите, спрете разходите

Защо да изберете SEOM?

• Стартиране и редовен анализ на Google Analytics
• Без ограничаващи договори (можете да се откажете по всяко време, ако не сте удовлетворени)
• Опит с местния бизнес и с големи корпоративни клиенти
• Достъп до текущата информация

Управление на AdWords кампании

• Начинът, по който се управлява един AdWords акаунт, може да бъде решаващ за успеха или провала на повечето видове бизнес, които рекламират в AdWords. SEOM предлага модерно управление на AdWords за всякакъв тип, като съдейства за по-ниски разходи и увеличаване на конверсиите. Нашите квалифицирани AdWords специалисти са изградили и оптимизирали стотици кампании, помагайки на фирми от цялата страна да развият бизнеса си и да достигнат висока възвръщаемост на инвестициите (ROI).

Във всеки пакет са включени:
• Вграждане на Google Analytics (при нужда)
• Проследяване на конверсиите
• Ad split тест (Ad split testing)
• Пълен достъп и права върху акаунта
• Анализ чрез Analytics
• Увеличаване на ключовите думи и оптимизация
• Опити с разнообразни елементи като покани, график, landing page и др.

Без ограничаващи договори!

Всички изброени услуги, включени в пакет, ви осигуряват следните резултати:
• По-ниска стойност на един клик (CPC)
• Засилено навлизане на пазара
• Подобрена възвръщаемост на инвестицията (ROI)
• Повишаване на качеството или транзакциите от продажби
• По-силна онлайн видимост
• По-ниска цена на конверсията
• Увеличена разпознаваемост на бранда
• Увеличаване на дела на импресиите

Ако вашият акаунт в момента се управлява професионално и искате да смените компанията, за да повишите възвръщаемостта на инвестицията си, или сами си управлявате акаунта и нямате време или сте достигнали до края на познанията си, SEOM може да помогне. Имаме разнообразни SEM пакети на различни цени. Към тях ви даваме и гаранцията, че всеки ваш лев е вложен в реални работни часове. Това, наред с опита в модерното управление на кампании и без ограничаващите договори, прави SEOM една от водещите SEM компании в България.

PPC Реклама

Какво е PPC?
Pay Per Click е един от видовете реклама под шапката на маркетинга за търсачки. Най-популярните компании, които предлагат PPC реклама, са Google, Yahoo, Bing и Facebook.

Как работи PPC рекламата?

Както се вижда от самото име, плащате за всеки клик, който получавате, като се надявате, че той ще се превърне в потенциален клиент или направо в продажба.
При създаване на акаунт в Google AdWords, трябва да изберете ключови думи, реклама и още редица други опции за таргетиране. След тяхното настройване влизате в система за наддавания срещу други компании (вашите конкуренти), където се търси по избраните от вас ключови думи. Ако човекът, който търси, реши да кликне върху вашата реклама, ви се начислява такса, като се очаква този клик да се конвертира в продажба или потенциален клиент.

Звучи лесно ? Да, звучи лесно, въпреки че има много фактори, които могат да доведат до провала на акаунта или до по-слаби резултати от желаните. Погрешните реклама, ключови думи, таргетирано място, целеви страници (landing pages), неточен времеви диапазон или негативните ключови думи както и много други фактори могат да причинят съществена загуба на време и пари.

Но за съжаление не е лесно

Маркетингът рядко е лесен. Маркетингът през 21-и век и технологиите, които ни позволяват да го насочваме към потребителите, непрекъснато се променят. Затова управлението на кампанията е заетост на пълен работен ден и точно тук ние можем да ви бъдем много полезни.

SEOM ще ви помогне

Маркетингът, особено този, който използва онлайн канали, е нашата ежедневна работа, която вършим с интерес и отдаденост. Можем да помогнем не само при управлението на вашата PPC кампания, но и за всички останали аспекти на онлайн маркетинга. PPC експертите в SEOM имат опит с различен тип бизнес и независимо от това дали сте голяма корпорация, или малък семеен бизнес, ще ви помогнем.

Избирам SEOM, какво предстои?

Ако желаете безплатна оферта, която не ви обвързва с нищо, обадете ни се на тел. 0700 300 89 или пратете запитване чрез страницата Контакти. Следва 30-минутна сесия, в която професионалистите от SEOM ще преценят дали са в състояние да отговорят на изискванията на вашия бизнес.
Оценка на качеството

Екипите от центъра за поддръжка на Google AdWords обясняват оценката на качеството (т.нар. Quality Score) по следния начин:
“Системата AdWords изчислява Оценка на качеството на всяка от вашите ключови думи. Тя следи разнообразни фактори, за да измери доколко релевантна е дадена ключова дума спрямо вашия рекламен текст и потребителското търсене. Най-общо, висока оценка на качеството означава, че вашата ключова дума се цели в реклами с по-висока позиция и с по-ниска цена на клик.”

Справка: Google AdWords help centre “AdWords Quality Score Explained”

Оценката на качеството от Google показва важността на разнообразни фактори, които влияят върху ефективността на всяка PPC кампания. Тези фактори не винаги имат еднаква тежест и се различават в зависимост от акаунта или кампанията. Голяма част от модела за Оценка на качеството на Google AdWords e логическо приложение на основни идеи като релевантност (съответствие) и може да бъде пригодена към други PPC платформи като Yahoo!.

SEM експертите на SEOM внимателно ще проучат вашия PPC акаунт, конкурентите ви и разнообразни други елементи, за да определят най-подходящия PPC пакет и насоките на кампанията, като ви гарантираме, че PPC акаунтът ви ще спазва принципите на AdWords.

Стратегия
В нашата SEM стратегия използваме различни методи, за да осигурим отлична възвръщаемост на инвестицията и възможно най-добри резултати за клиентите си.
Постоянно се появяват нови инструменти и техники, които дават възможност на маркетолозите да увеличават ефективността и ефикасността на SEM акаунтите, и тяхното разбиране е от голямо значение за нас. Освен владеенето на тези настройки, редовно ползваме следните концепции и инструменти за постигане на най-добри резултати:

Намаляване на цената на придобиване (Reduce cost per acquisition, CPA)
Продължителното подобряване на релевантността на кампанията чрез придържане към модели като системата Google Quality Score е само един от начините, по които се стараем да подобрим вашето CPA.

Увеличаване на конверсиите
SEOM разработва икономически стратегии, като изследва данни от Google Analytics. Използваме тактики от типа на Ad split тест, експанзия/разширение на ключови думи и експерименти с AdWords за стимулиране на ръста на конверсиите.

Отвъд SEO услугите

Основният фокус на SEOM е върху оптимизацията за търсачки, но към това предлагаме и други услуги като PPC реклама, оптимизация на конверсията (conversion rate optimization), оптимизация за социални медии, вирусен маркетинг, писане на съдържание, уеб дизайн, мултимедия, програмиране.

SEM услуги

SEOM предлага рекламни решения, разработени на много платформи за всеки бизнес, фокусиран върху подобряване на онлайн присъствието и ефективното таргетиране. Това се постига чрез създаване и продължителна оптимизация на акаунти от опитни онлайн маркетолози. Ние предлагаме не само управление на PPC кампании, но можем да ви помогнем и със следните услуги: оптимизация за търсачки (SEO), маркетинг за социални медии (SMM) и конверсия на оптимизацията (CRO).
Работим с платформите: Google AdWords, Yahoo! Search Marketing, Bing.

За въпроси, цени и допълнителна информация, моля свържете се с отдел реклама на SEOM на телефон 0878-289-289 или чрез тази форма за контакти :