Semantic Search Checklist

Semantic Search Checklist

Заключителен списък за семантичното търсене, превод на The Final Semantic Search Checklist от книгата Семантичното търсене на Google™ [Google™ Semantic Search, David Amerland, Copyright © 2014 by Pearson Education, Inc.

Това е краят на книгата, макар далеч да не е краят на пътя. Семантичното търсене едва започва да обсъжда. Уеб технологиите, които използваме, тепърва ще оказват директно влияние върху ежедневието ни, на наистина дълбоко ниво. Мрежата се превръща, отново, в много по-вълнуващо място, жужащо с онзи тип енергия, която не съм виждал от последните години на миналия век.

Изграждането на устойчив на бъдещето уеб сайт, който да издържи на бързата атака на промените в семантичното търсене, зависи от желанието ви да приложите на практика всичко това, което сте научили досега.

Преобладаващата идея тук е, че Мрежата отново е великият уравнител. Един сайт от само няколко страници със силно съдържание и огромна мотивация зад него, задвижван от гореща страст и свежи идеи, има същия шанс за успех, какъвто и мултинационалната корпорация, която която хвърля своите маркетинг екипи в Мрежата и произвежда лъскаво съдържание, което струва хиляди.

Окончателният списък има за цел да гарантира вие да сте този сайт, независимо от бюджета ви за маркетинг и размера на компанията ви.

• Проучете как проектирате имиджа и ценностите на вашата компания или бранд във всички дигитални места, които са ваша собственост, и избройте всички различни начини, които ви помагат да изградите автентичност. Помнете, че да бъдеш автентичен е част от усилията ви за създаване на онлайн идентичност. Това помага по отношение на достоверността, която е основният двигател на индексирането при семантично търсене. Пътят, който трябва да се извърви към затвърждаването на репутация и доверие, е дълъг.

• Уточнете какво още бихте могли да направите, за да помогнете на компанията или бранда си да развие своя уникален глас в онлайн пространството. Тук включете всичките канали на социалните мрежи, както и дигиталните медии, които притежавате и контролирате (като например уеб сайта на компанията ви, профилите ви в социалните мрежи, блогове)

• Обяснете всички различни начини, които използвате, за да превръщате вашите служители и клиенти в заинтересовани страни така, че те да могат по-пълноценно да участват в онлайн диалога с вашия бизнес.

• Опишете всички различни дигитални места, които притежавате, от уеб сайтове до онлайн профили в социалните мрежи, канали за видео излъчване, сайтове, където пускате прес рилийзи или където участвате като гост автори. Проверете дали всеки от тях е във възможно най-голяма степен взаимообвързан с другите.

• Уточнете стратегията си за съдържание за мобилен маркетинг. Обяснете как я свързвате със стратегията си за съдържание за настолни компютри, обръщайки специално внимание на общите точки между двете стратегии, които помагат на аудиторията ви да преминава между двата типа съдържание.

• Опишете в подробности как създавате прозрачност за търсенето, по отношение на всеки един аспект от бизнеса ви.

• Обяснете как ще мащабирате прозрачността, когато бизнес дейностите ви се увеличат и бизнес интересите ви се разширят.

• Уточнете как понятията за идентичност, поток, контекст и релевантост се изразяват във всяка ваша онлайн дейност, с която компанията или брандът ви се заемат. Обяснете как оценявате ефективността на това и какви мерки можете да предприемете, за да решите потенциални проблеми, които изникват.

• Обяснете как измервате доверието към бизнеса си и репутацията му. С какви процеси разполагате, които ви позволяват непрестанно да следите прогреса, и какви мерки можете да предприемете, ако откриете, че нещата се движат в грешна посока и е необходимо да ги поправите?

• Опишете всички услуги на Google , където има присъствие. Това трябва да включва Google Maps , Google Local , YouTube, Gmail и Google+ , както и всякакви услуги за мониторинг като Google Alerts, Google Webmaster Tools и така нататък.

• Обяснете как точно планирате да направите страстта, която движи бизнеса ви, основната мотивация, която стои зад развитието на неговите маркетинг, услуги и онлайн присъствие. Опишете всички предизвикателства, пред които се изправяте в постигането на това и обяснете как планирате да ги преодолеете.

Виж всички списъци от книгата :
Списък за подготовка за маркетинг на влиянието
Списък за подготовка за първа страница в Google
Social Media Marketing Preparation Checklist
Списък за подготовка за създаване на съдържание
Trust Rank Checklist
Author Rank Checklist
Knowledge Graph : Списък за подготовка за Графа на знанието
Списък за подготовка за семантичното търсене
Подготовка за новото SEO
Search Query Intent Preparation Checklist
Semantic Search Checklist
Volume, velocity, variety, veracity

Content Protection by DMCA.com

Google+ коментари

One thought on “Semantic Search Checklist

Коментари