Link Building

Ефективни тактики за Link Building (създаване на връзки към сайт) с оглед значението им за SEO

1. Linkbait и създаване на вирусно съдържание
67% твърде високо значение

2. Блогване и взаимодействие в блогосферата (коментари)
66% високо значение

3. Създаване на важно съдържание (полезно, интересно и качествено) без използване на маркетинг за промотирането му
58% високо значение

4. Public Relations (без да се ограничава до press release публикации)
56% високо значение

5. Пряко купуване на връзки от сайтове (уебмастъри)
54% средно значение

6. Widgets и съдържание за вграждане (embed – теми за блогове, уиджети с връзка към сайт)
54% средно значение

7. Организация на конференции и събития
54% средно значение

8. Съдържание генерирано от потребителите
53% средно значение

9. Авторитетни директории (DMOZ и Yahoo!)
52% средно значение

10. Тематични социални мрежи
51% средно значение

11. Връзки от регионални източници – Local Link Building (каталози, директории и портали по географски признак)
51% средно значение

12. Портали за социални новини с гласуване – Social Voting (Digg, Reddit, Mixx, Svejo.net)
50% средно значение

13. Badges
50% средно значение

14. Връзки от сайтове за Social Bookmarking (StumbleUpon, Delicious, Dao.bg)
49% средно значение

15. Връзки от сайтове на фондации, неправителствени организации или събития
45% средно значение

16. Използване на Twitter за последващ Link Building
43% ниско значение

17. Връзки от общи директории (BOTW, JoeAnt, Business.com)
42% ниско значение

18. Безвъзмездно получаване на връзки посредством пряк контакт с уебмастъри или сайтове
41% ниско значение

19. Офлайн реклама и брендинг
39% ниско значение

20. Съобщения към медиите (Press Releases)
39% ниско значение

21. Long Tail връзки от директории (тематични директории, малки общи директории)
39% ниско значение

22. Връзки от социални мрежи (Facebook, MySpace, LinkedIn)
37% ниско значение

23. Купуване на връзки от Link Brokers (сайтове за търговия с връзки)
37% ниско значение

24. Създаване на мрежа от микросайтове с последващо пренасочване (301 redirect)
36% ниско значение

25. Купуване на стари домейни и поставяне на връзки към сайта
36% ниско значение

26. Купуване на стари домейни и пренасочване към сайта (301 redirect)
32% minimal значение

27. Пряк обмен на връзки (Reciprocal Linking)
29% минимално значение

28. Коментари в DoFollow блогове
29% минимално значение

29. Интернет реклама (банери, PPC)
25% минимално значение

30. Връзки от форуми – Forum Link Building (сигнатури)
23% твърде минимално значение

31. Автоматизиран СПАМ с коментари по блогове, книги за гости и форуми
10% твърде минимално значение

Тези ефективни тактики за създаване на връзки към сайт (Link Building) са били оценени от група от 72 SEO експерти в проучване на SEOMoz през 2009 година. Пълното изследване е публикувано на адрес : http://www.seomoz.org/article/search-ranking-factors

Google+ коментари

Коментари