SEO конференция 2010

За втора поредна година в България се организира SEO конференция с атрактивни лектори и богата програма. SEO конференция 2010 ще се проведе на 11 юни 2010 от 9 до 18 часа в Интер Експо Център София

SEO конференция 2010 е предназначена за програмисти, уебдизайнери, рекламисти, мениджъри и специалисти в компании, занимаващи се с подобряване на присъствието и видимостта на сайтовете в интернет.

Основната цел на SEO конференция 2010 е изучаването на актуалните тенденции в SEO и получаване на практически знания (решения) за по-доброто позициониране на сайтове в основните търсачки

Целодневна конференция, включваща два потока с 10 лекции по 35 минути и кръгла маса с дискусия за оптимизацията и маркетинга за търсачки. Този формат дава възможност по време на всяка лекция както да бъде представена подробно темата, така и да се дадат отговори на всички въпроси на присъстващите. Кръглата маса в края на конференцията помага за обобщаване на информацията и позволява задаването на още въпроси към всеки от лекторите.

Цена за участие във всички потоци на SEO конференция 2010 – 48 лева (с включен ДДС)

Лектори

Имената на лекторите на конференцията са познати на всеки, който дори за малко е работил в бранша и по общо мнение всеки от тях е сред най-добрите експерти в областта си. Още веднъж искаме да подчертаем, че това са хора заемащи практически, а не управленски длъжности в компаниите за които работят.

Огнян Младенов (SEOM)

Огнян Младенов е основател на агенция SEOM, специализирана в Search Engine Optimization (SEO) и Social Media Marketing (SMM). Занимава се с оптимизация за търсачки от 2000-та година, като е работил, провеждал консултации и обучения в над 400 фирми и организации.
Един от съорганизаторите на SEO конференция 2009 и лектор на много от големите събития на IT бранша в България. Сред хобитата му са фотография и футбол, почитател на Силва Метод и непоправим фен на Man Utd. Води личен блог на адрес oggin.net

Васил Тошков (Cloxy)

Васил Тошков е основател на Клокси ЕООД (cloxy.com) и от 2005-та година се занимава професионално с оптимизация за търсачки. Води личен блог на адрес toshkov.info, където описва своя опит и новости по темата SEO и не само. Освен с оптимизация за търсачки се занимава и с програмиране. Завършва магистратура по Софтуерни Технологии. Страстен почитател на свободния софтуер, отворените стандарти и качественото уиски.

Георги Георгиев (Web Focus)

Георги Георгиев е SEO и SEM консултант с професионална кариера в сферата от 2004-та година. Собственик и управител на компанията за интернет маркетинг услуги Уеб Фокус ЕООД. Консултирал е десетки бизнеси, сред които редица от най-успешните български сайтове. Създател е на търсачката за сравнение на цени Izgodnobg. Сертифициран е от Google за експерт по анализи с Google Analytics.

Станислав Димитров (ICYGEN)

Станислав Димитров има 7-годишен професионален опит в сферата на SEO и PPC реклама. Работи като Search Marketing мениджър в интерактивна агенция ICYGEN от 2006-та година и като фрилансър по UK проекти. Образование и след дипломна квалификация от University of Westminster и Griffith College Dublin.
Заклет англофил, привърженик на футболен отбор Ливърпул и винаги с един крак в любимия си град Лондон. Сред клиентите за които работи са Nokia, Holiday Inn, Konika Minolta, AVON, Ideal Standard, Bulgaria Air, Sterling Office Group, Централна Кооперативна Банка и други.

Александър Георгиев (AdvertiseBG)

Александър Георгиев се занимава с интернет маркетинг от около 6 годиним, а в момента работи в Адвъртайз БГ където се занимава основно с реклама в Google AdWords. Има бакалавърска степен BSc eCommerce и магистратура MSc Wireless Enterprise Business Systems. Занимава се с AdWords от 2003 година и е работил съвместно и като част от няколко фирми включително: Advertise PPC Ltd., Tron Media, Broadplace Advertising, Advertise BG и AdWords Lab Ltd.

Мартин Линков (Favit)

Мартин Линков в маркетингов директор и community manager в българския стартъп с глобален обхват – favit.com. Част от услугите, които favit предлага на потребителите си e двупосочна интеграция с twitter & facebook, а Мартин следи отблизо развитието на двата гиганта, както и всичко което обявиха и вече реализират съответно на chirp и f8 конференциите си, за да може favit да продължава работата си с тях, както на оперативно, така и на маркртингово ниво. Мартин вече е водил редица лекции и панели свързани със социалните мрежи и медии на няколко ИТ събития в България и Гърция. В свободното си време кара колело или пътува. Личният му блог е на адрес marfuzii.net

Мартин Попов (Interactive Share)

Мартин Попов е основател на дигитална агенция Interactive Share, специализирана агенция в областта на интернет маркетинг и реклама, разработване на онлайн стратегии и медийно планиране, SEO, перформънс реклама (Pay Per Click), социален и email маркетинг. Създател на популярният уеб блог за онлайн маркетинг и реклама – interactive-share.com. През годините е бил жури на MediaMixx и БГ Сайт, също така е автор на много статии в списание и уеб сайтове. Преподава онлайн маркетинг в различни обучителни центрове и организира редовно неформални срещи на интернет бранша.

Мартин Христов (Averank)

Мартих Христов се занимава с оптимизация за търсачки от 2003 г. Основател и администратор на българския форум за SEO и интернет маркетинг WebmasterBG. През 2009 основава агенция Averank, специализираща в SEO и управление на PPC кампании.

Калин Василев (ORM.BG)

Калин Василев е основател на ORM.BG, компанията занимаваща се с онлайн репутация и популяризиране в Интернет пространството. Със SEO оптимизация се занимава вече близо 5 години, като заедно с екипа си е провеждал оптимизация на сайтове за над 160 клиента. Освен това, Калин е провеждал и анализирал резултати от usability и user interface тестове за Microsoft – проект Windows Vista, уеб проекти, собственост на Embient.eu, Shell Int., DHL и правителствени уеб проекти.

Иво Апостолов (Joomla BG)

Иво Апостолов се занимава с уеб разработки от 1999 г., участвал е в разработването на няколко приложения с отворен код, между които Joom!Fish, чиято роля е да позволи изграждането на мултиезични сайтове. Бил е част от екип, който се е занимавал с изграждането на комплексни мултиезични сайтове на глобално ниво.

Презентации

Програмата на SEO конференция 2010 е съставена така, че да даде на посетителите възможност не само да се запознаят с актуалните тенденции в SEO и SЕМ, но и да получат изчерпателни отговори на интересуващите ги въпроси. Нарочно сме се спрели на приложни теми, за да направим тази конференция изключително полезна от гледна точка на практическото използване на SEO.

  • SEO за нови сайтове Васил Тошков

    Оптимизацията на нови сайтове се различава от тази при сайтове с възраст над шест месеца. Новите сайтове се следят по-стриктно от търсачките и лесно активират защитни филтри. От значение е какво първо впечатление прави даден сайт на търсачките. Научете какви са добрите практики при SEO на нов сайт и какви са основните разлики.

  • Планиране на ефективни SEO кампании Георги Георгиев

    SEO е инструмент с висока ефективност, но това не означава, че не можете да си отрежете пръста с него. Как да заложим бизнес целите в SEO кампанията, как да определим правилно целевата аудитория и да оценим реалните инвестиции и възможности за възвръщане ще научите в тази лекция.

  • Новите възможности за SEO – локални резултати, видео и резултати в реално време Станислав Димитров

    Как последните промени на Google създават възможности за SEO. Основни фактори за локално SEO, видео SEO и резултати в (почти) реално време. Какво е бъдещето на SEO.

  • Фактори за позициониране през 2010 Огнян Младенов

    Кои фактори за позициониране в Google повишават и кои намаляват своята тежест. Onpage, onsite и връзки.

  • The Buying Cycle & Google AdWords Александър Георгиев

    „Цикъла на купуване” е нещо, през което всеки от нас минава когато пазарува онлайн. Но много малко хора oсъзнават, че този цикъл играе важна роля при планиране и имплементация на рекламни кампании в Google AdWords както и при оптимизация за търсачки. В тази лекция ще се запознаем по-подробно с това понятие и също така ще разгледаме различните инструменти, които ни предоставя AdWords, за да достигнем до потребителите през различните етапи на покупката.

  • Видове ефективност в интернет рекламата Мартин Попов

    Каква ефективност можем да постигнем чрез Premium реклама и Performance реклама (Performance мрежи и Google Adwords), Social маркетинг, Email маркетинг ? Как да измерваме ефективността в интернет и кои елементи са важни при анализиране на интернет рекламните кампании ?

  • От оптимизация за машини и алгоритми към оптимизация за хора Мартин Линков

    “Как twitter и facebook планират да променят света на SEO и търсенето и как да се възползваме максимално от възможностите свързани с платформата @anywhere на twitter както like бутона на facebook, open graph – предизвикателствата и иновациите свързани с тях.”

  • Как социалните медии влияят на SEO

    Какво означават последните новости и тенденции в социалните медии за SEO стратегията на един сайт. Използване на социална медиа за SEO цели.

  • Дискусия и въпроси с участието на всички лектори на SEO конференция 2010

Презентации в зала 2

  • SEO за конкретен сайт Мартин Христов

    Ревюта на предварително предложени и обявени сайтове. Правилен подбор на целеви ключови думи, проблеми в онпейдж оптимизацията, проблеми в структурата на сайта, проучване на конкуренцията, връзки към сайта. Въпроси и предложения за подобрения от присъстващите в залата.

  • SEO и Usability Калин Василев

    Презентацията ще засегне основните моменти пред които е изправен един уеб сайт, когато трябва да бъде добре оптимизиран за търсачките и в същото време да е полезен за потребителите. Взаимовръзката SEO – Usability за един успешен уеб сайт и как да се възползваме максимално от възможностите и. Ще се наблегне на добрите практики и методи на съчетаването на тези фактори, както и ще бъдат разгледани примери за тях. В презентацията ще се дадат отговори на въпроса защо SEO и Usability трябва да вървят ръка за ръка в името на успешният проект и кога да започнем с оптимизацията за търсачките – преди или след тестовете за ползваемост.

  • Изграждане на мултиезични сайтове Иво Апостолов

    Какви са трудностите при изграждане на мултиезични сайтове, как се подхожда при структурирането на съдържанието на такива и някой от най-добрите практики? Основни разлики между едноезичен и многоезичен сайт. Често срещани проблеми и техните решения. Влияние на проблемите при мултиезични сайтове върху SEO.

  • Въпроси към лекторите

Google+ коментари

Коментари