Опростен анализ на съдържание (Част 2)

Опростен анализ на съдържание (Част 2)

Показатели, които измерват споделянето, ангажираността, потенциалните клиенти и продажбите

В публикацията Опростен анализ на съдържание, който всеки може да направи  (Част 1), Бари Фелдман представи опростени метрики за това как да бъде измервана консумацията на съдържание и споделянето му. Следва опростено представяне на още няколко метрики, свързани със споделянето, …

Read more →

Опростен анализ на съдържание, с който всеки може да се справи

Опростен анализ на съдържание, с който всеки може да се справи

Бари Фелдман за лесния начин, по който да използвате данните от посещенията на сайта ви, за да измервате ефективност на съдържание

Някои хора пируват с анализ на съдържание. Повечето не го правят. Ако сте от втория тип, тази публикация е за вас. Истината е, че анализът на съдържание не получава дължимото внимание.

Когато лидерите в онлайн маркетинга ни предоставят своите изводи …

Read more →

Структурираните данни, представени на SMX 2014

Структурираните данни, представени на SMX 2014

Най-добрите примери за структурирани данни и тяхното използване

На годишната конференция SMX East 2014 бяха представени “25 от най-добрите примери за структурирани данни” (Smart Examples Of Structured Data You Can Use Now).

В рамките на раздела участниците обсъдиха как  SEO експертите имплементират Schema.org и релевантните микроданни, като например …

Read more →

SearchLove 2014

SearchLove 2014

Правила за създаване на ефективни лендинг страници

На 27 октомври 2014 г. в Лондон започна конференцията SearchLove 2014 г. Събитието бе посветено на SEO, вътрешния анализ на сайтове, SEM, разработване на стратегии за оптимизация и промоция чрез връзки и маркетингови кампании.

На първия ден на конференцията …

Read more →

SMX East 2014: Алгоритъмът Колибри и революцията в света на търсенето

SMX East 2014: Алгоритъмът Колибри и революцията в света на търсенето

Бъдещето е в диалогичното търсене

На годишната конференция SMX East 2014 в раздела «What Is Hummingbird & The Entity Search Revolution?» Маркъс Тобер (Marcus Tober), основател и главен технологичен директор Searchmetrics Inc, Лий Уорън (Lee Warren), вицепрезидент на Lee и Бил Славски, директор …

Read more →

Семантичното търсене, графът на знанието и промените в Google SERP

Семантичното търсене, графът на знанието и промените в Google SERP

Ключови изводи от Pubcon 2014

В рамките на юбилейната 15-та конференция Pubcon Las Vegas 2014 се състоя секция, наречена “Семантично търсене, Граф на знанието и други промени в SERP” (Semantic Web, Knowledge Graph, and Other Changes to SERPS).

Маркирането на действия, телевизия и радио, маркирането …

Read more →

SearchLove 2014: Как да преуспеем в дигиталния бизнес?

SearchLove 2014: Как да преуспеем в дигиталния бизнес?

Съвети за дигитални герои

В рамките на два дни, от 27 до 28 октомври 2014 г., в Лондон се проведе ежегодната конференция SearchLove.

Организатор на събитието е агенцията Distilled. Традиционно SearchLove London е посветена на оптимизацията за търсачки, вътрешните анализи на сайтовете и …

Read more →

Как се променя рекламата в ерата на социалните мрежи

Как се променя рекламата в ерата на социалните мрежи

Една история на Дейвид Амерланд за това как традиционният маркетингов микс се трансформира благодарение на нарастващата дигитална свързаност

Социалните мрежи променят всичко. Да, знам, това е неизмерима забележка. Лесно е да бъде направена, трудно да бъде измерена. Съгласен съм.

И все пак, пред нас се появява нещо от този род:

Мисия за спасяване на птици, петролни разливи, петрол …

Read more →

Стратегията за съдържание като разказ за бранда ви

Стратегията за съдържание като разказ за бранда ви

Професионални съвети от Исла Маккета за създаването на стратегия за съдържание, придружени от примерен документ, върху който можете да изграждате бъдещите си стратегии.

Представете си следното. Стая, пълна с ръководни кадри от дадена компания, за която никога не сте мислели, че ще ви стане клиент.

Те са толкова вглъбени в това, което казват, че са се наклонили напред към масата. Главният изпълнителен директор …

Read more →

Защо Google+™? – част 2

Защо Google+™? – част 2

Вече разгледахме някои от феномените на платформата, а тук ще се занимаем с някои изводи или какво следва от съществуването на платформата.

След като преди време изложих някой съображения по въпроса “Защо Google+™?”, то сега е време да кажем за някои изводи, които произтичат от тях. Благодаря на всички за коментарите и споделения инсайт. В такава среда продуктивността е несравнимо по-голяма.…

Read more →

Успешните публикации в Google +

Успешните публикации в Google +

Публикацията на изображение, придружена от описание с повече от 100 символа, е ключът към успеха в социалната платформа на Гугъл плюс.

Споделянето в социалните мрежи е един от основните инструменти за популяризиране, а когато сте в бизнеса, наречен маркетинг и промотиране, този инструмент е неизбежен.

И докато Фейсбук води в сферата на социалното споделяне с 1.3 милиарда потребители, Google+ непрекъснато намалява …

Read more →

Семантичната мрежа – от идеята към технологиите

Семантичната мрежа – от идеята към технологиите

За човек е лесно да определи смисъла на понятието в зависимост от контекста. За компютърните алгоритми това не е толкова лека задача. Те трябва да анализират взаимоотношенията между двата термина, да приоритизират един от тях и да извлекат смисъл.

 

За малко повече от 20 години съществуване интернет се разви до състояние на “преливане”, колкото и парадоксално да звучи това. Главните причини, поради които се стигна до такъв етап от развитието на Мрежата са две:

  • Огромният ръст на генерираното

Read more →