Добре ли храните аудиторията си със съдържание?

Добре ли храните аудиторията си със съдържание?

Бари Фелдман за рока, вкусната храна и съставките на балансираното съдържание.

Храните ли читателите си със здравословно съчетание от качествено съдържание?

Представяме ви една история на Бари Фелдман, експерт в създаването на стратегии за съдържание, в която се преплитат рок, вкусна храна и съставките на балансираната порция съдържание.

Представете си, че …

Read more →

Как да провеждате поредица от хенгаути в Google+

Как да провеждате поредица от хенгаути в Google+

Браян Хонигман за възможностите, които хенгаутите дават на бизнеса ви

 

Един от най-добрите начини да ангажирате аудиторията си в Google+ е като използвате богатството от функции на платформата, които я превръщат в уникална общност.

Хенгаутите в Google+ са широко познати като едни от най-успешните функции на социалната мрежа, …

Read more →

Линкбилдингът през 2014

Линкбилдингът през 2014

Резултати от новото изследване на Moz за изграждането на връзки

Мнозина от вас са виждали резултатите от изследването на Skyrocket SEO’s ( Link Building Survey results), публикувани в Moz по същото това време миналата година. Те бяха приети фантастично и затова решихме да продължим, превръщайки начинанието в годишна поредица, …

Read more →

Колко по-добри?

Колко по-добри?

(Новите препоръки на Google за оценка на качеството на страниците)

Напътствия за оценяване на качеството на резултатите от търсене

За да оценяват качеството и ефективността на промените, които инженерите на Google правят в алгоритмите на търсачката, от компанията използват помощта на хора, които тестват ефекта на новите хипотези и отраженията …

Read more →

Бизнесът и културата на социалните мрежи

Бизнесът и културата на социалните мрежи

Не бъдете поредният бранд, който добавя още от шума на саморекламата в социалната сфера!

В епохата на все по-социално ориентирания маркетинг и бизнес, много организации и идейни лидери подчертават важността на създаването на култура, която възприема и поощрява използването на социалните мрежи отвън и отвътре.

Овладелият социалните мрежи бизнес насърчава сътрудничеството между екипите, изважда …

Read more →

Бил Славски: Все още си струва да си направите авторство

Бил Славски: Все още си струва да си направите авторство

Чрез концепцията Agent Rank Google изчислява репутацията на различни агенти, свързвайки ги със съдържанието им чрез дигитален подпис.

 

Препоръчваме на клиентите си да си правят профили в Google+ сами и да участват активно в социалната мрежа заедно с други социални канали, които могат да им помогнат да разширят видимостта си в Мрежата.

Това е нещо, в което …

Read more →

53 грешки на фрийлансърите, които ви струват клиенти, пари и доверие

53 грешки на фрийлансърите, които ви струват клиенти, пари и доверие

Не бъдете фрийлансър, който чака неговите грешки да навредят на бизнеса му. Бъдете фрийлансър, който ги открива и поправя, преди това да стане!

Не знам за вас, но когато аз започнах да работя на свободна практика като писател, правех един тон грешки.

И под „един тон“ имам предвид, че всичко, което правех, беше голяма катастрофа.
Слава Богу, можете да поправяте грешките. И обратно …

Read more →

Сбогом, моя снимчице

Сбогом, моя снимчице

Защо премахването на снимката на авторите в Google не е толкова съществено?

В края на юни Google решиха да премахнат изцяло авторските снимки от резултатите при търсене. Официално новината за премахването на снимките на авторите от резултатите излезе под формата на публикация в Google +. На 26 юни Джон Мюлер (John

Read more →

SWOT-анализ за копирайтъри

SWOT-анализ за копирайтъри

Защо за копирайтъра е полезно периодично да си прави SWOT-анализ?

 

Ако сте учили маркетинг и мениджмънт, понятието “SWOT-анализ” ви е познато.

Единствено остава открит въпросът: Кой от нас на практика някога се е занимавал с това по отношение на себе си или близките си?

Ако сте се занимавали – …

Read more →

Как да говорите на маркетингови конференции

Как да говорите на маркетингови конференции

Bръзките, направени между „истински“ хора в „реалния“ живот, са безценни

Говоренето на конференции е подценена маркетингова стратегия. Едно е да се фокусирате, например, върху SEO, социални медии и генериране на потенциални продажби, но това е изцяло онлайн и безлично. Полезно е и да бъдете в реалния свят и да се …

Read more →

Как семантичното търсене променя онлайн маркетинга

Как семантичното търсене променя онлайн маркетинга

Оптимизацията за търсачки не е заместител на качеството

Попитайте Google “Коя е най-добрата книга за семантично търсене?” [ “What’s the best book on semantic search?”] и в осем от десетте предложени линка на първата страница ще става дума за книгата ми  Google Semantic Search. А сега променете …

Read more →

Съставяне на семантично ядро

Съставяне на семантично ядро

Семантичното ядро представлява списък с основните заявки, по които един сайт се оптимизира и извежда на по-предни позиции в търсачките.

Такъв един списък трябва да съдържа фрази, които възможно най-добре подхождат на смисъла и основното съдържание на сайта ви. Правилно …

Read more →