SearchLove 2014: Как да преуспеем в дигиталния бизнес?

SearchLove 2014: Как да преуспеем в дигиталния бизнес?

Съвети за дигитални герои

В рамките на два дни, от 27 до 28 октомври 2014 г., в Лондон се проведе ежегодната конференция SearchLove.

Организатор на събитието е агенцията Distilled. Традиционно SearchLove London е посветена на оптимизацията за търсачки, вътрешните анализи на сайтовете и …

Read more →

Как се променя рекламата в ерата на социалните мрежи

Как се променя рекламата в ерата на социалните мрежи

Една история на Дейвид Амерланд за това как традиционният маркетингов микс се трансформира благодарение на нарастващата дигитална свързаност

Социалните мрежи променят всичко. Да, знам, това е неизмерима забележка. Лесно е да бъде направена, трудно да бъде измерена. Съгласен съм.

И все пак, пред нас се появява нещо от този род:

Мисия за спасяване на птици, петролни разливи, петрол …

Read more →

Стратегията за съдържание като разказ за бранда ви

Стратегията за съдържание като разказ за бранда ви

Професионални съвети от Исла Маккета за създаването на стратегия за съдържание, придружени от примерен документ, върху който можете да изграждате бъдещите си стратегии.

Представете си следното. Стая, пълна с ръководни кадри от дадена компания, за която никога не сте мислели, че ще ви стане клиент.

Те са толкова вглъбени в това, което казват, че са се наклонили напред към масата. Главният изпълнителен директор …

Read more →

Защо Google+™? – част 2

Защо Google+™? – част 2

Вече разгледахме някои от феномените на платформата, а тук ще се занимаем с някои изводи или какво следва от съществуването на платформата.

След като преди време изложих някой съображения по въпроса “Защо Google+™?”, то сега е време да кажем за някои изводи, които произтичат от тях. Благодаря на всички за коментарите и споделения инсайт. В такава среда продуктивността е несравнимо по-голяма.…

Read more →

Успешните публикации в Google +

Успешните публикации в Google +

Публикацията на изображение, придружена от описание с повече от 100 символа, е ключът към успеха в социалната платформа на Гугъл плюс.

Споделянето в социалните мрежи е един от основните инструменти за популяризиране, а когато сте в бизнеса, наречен маркетинг и промотиране, този инструмент е неизбежен.

И докато Фейсбук води в сферата на социалното споделяне с 1.3 милиарда потребители, Google+ непрекъснато намалява …

Read more →

Семантичната мрежа – от идеята към технологиите

Семантичната мрежа – от идеята към технологиите

За човек е лесно да определи смисъла на понятието в зависимост от контекста. За компютърните алгоритми това не е толкова лека задача. Те трябва да анализират взаимоотношенията между двата термина, да приоритизират един от тях и да извлекат смисъл.

 

За малко повече от 20 години съществуване интернет се разви до състояние на “преливане”, колкото и парадоксално да звучи това. Главните причини, поради които се стигна до такъв етап от развитието на Мрежата са две:

  • Огромният ръст на генерираното

Read more →

Възможностите на Circloscope за Google +

Възможностите на Circloscope за Google +

Управление на кръгове, последователи и събития за хора и страници в Google +

Circloscope е инструмент, с който можете да управлявате кръговете си в Google + и да проследявате хората, които се ангажират с публикациите и събитията ви.

Circloscope home image

С помощта му лесно може да се следи активността и ангажираността, която получавате за всеки …

Read more →

Защо Google+™?

Защо Google+™?

С появата на Google+ на сцената, интернет пейзажът се променя значително. Използването на платформата е от полза за всички. Някои от възможните защо по-долу.

Вместо увод

Може би трябваше да напиша за това още в началото, преди две години, когато започнах активно да помагам на българската общност в платформата. Сега вероятно поставям “каруцата пред коня”, но едно такова разяснение на темата няма да е …

Read more →

Уеб страниците ви като тематични центрове

Уеб страниците ви като тематични центрове

За да оптимизирате сайта си за новия вид семантично разбиране, което Google има за заявките за търсене, е необходимо да мислите в рамките на същностни понятия, а не в рамките на ключови думи.

Преди дни Джанлука Фиорели направи видео за MOZ, в което засегна много интересна и важна тема за съдържанието в контекста на промените, които Google правят в алгоритмите и начина на работа на търсачката си.

Представяме ви текста от видеото на …

Read more →

Youtube e лидерът на онлайн продажбите през 2014 г.

Youtube e лидерът на онлайн продажбите през 2014 г.

YouTube е най-силният онлайн маркетингов канал в представянето на нови продукти и привличането на интерес към тях, както и в затварянето на продажбения цикъл с решение за покупка.

Когато става въпрос за платена реклама в социалните платформи, YouTube е абсолютният победител.

Според ново проучване на AOL Platforms, лидерската позиция на платформата важи особено, когато става дума за представяне на нови продукти и помагане на потребителите

Read more →

Таралежчето и копирайтингът

Таралежчето и копирайтингът

Един интересен експеримент, проведен в руската борса за текстове textbroker.ru

В една студена ноемврийска вечер авторът Сергей Абдулманов намира на улицата таралежче – само, недохранено и с много малки шансове да оживее през настъпващата зима. Животинката щяла да загине, ако не си намери стопанин, който да се погрижи за нея. …

Read more →

10 съвета за страхотен и лесен за оптимизация блог пост

10 съвета за страхотен и лесен за оптимизация блог пост

Правенето на структура на статията и вниманието към употребата на нови абзаци са сред безсмъртните правила за умело писане на текстове

 

Писането на блог публикация – като всяко друго писане – е умение. За да поддържате интереса у читателя, трябва да мислите за структуриране на текста ви и атрактивен стил на писане. Трябва да помагате на читателите да схванат основната …

Read more →