Пирамида на ангажираността

Пирамида на ангажираността

Рамка, разработена за неправителствени организации, която може да бъде полезна за всяка организация, в основата на която стои мисия, включително за обществени организации и бизнеси.

Шестте нива на Пирамидата на ангажираността

автор: Gideon Rosenblatt
Източник: The Six Levels of the Engagement Pyramid

Настоящата статия е съвсем леко редактирана версия на една рамка, която развих някъде около 2006 година, докато управлявах консултантската организация, наречена Groundwire.

Groundwire …

Read more →

Нещотърсачите и изкуството да се поддържа полезно съдържание

Нещотърсачите и изкуството да се поддържа полезно съдържание

“Светът е пълен с разни неща и наистина има нужда някой да ги потърси и намери. Именно това правят нещотърсачите. ” *

 

Писането на текстове и творческата работа не са нещо, което просто можеш да седнеш и да отметнеш по зададена формула. Не че не предполагат много изпълнителски дейности и структуриране, но в основата им не стоят никакви ръководства за перфектно …

Read more →

Дейвид Амерланд за семантичното търсене в България

Дейвид Амерланд за семантичното търсене в България

На 4 април, Зала 3 на SEO конференция 2014 беше залата за хенгаути, в която посрещнахме първия си лектор чрез хенгаут - Дейвид Амерланд.

За около час Дейвид сподели с аудиторията своите виждания за семантичното търсене и конкретно за приложението му в България и в страните, в които семантичният индекс все още предстои да бъде изграден. Представяме ви превода на разговора с Дейвид, в …

Read more →

Презентация на Google за SEO конференция 2014

Презентация на Google за SEO конференция 2014

Презентация на Мария Моева за HOA на Google за SEO конференция 2014

  • 1. ключови теми за 2014 какво е важно и за вас, и за нас Мария Моева, Адриян Христов SEO конфенция

Read more →

Олег Саламаха от Netpeak

Олег Саламаха от Netpeak

Олег Саламаха е SEO анализатор в компанията Netpeak и един от разработчиците на услугата Prodvigator.

Олег се занимава се с оптимизация за търсачки и реклама от 2005 година.

За какво ще говориш на SEO конференция 2014?

Темата ми на конференцията ще бъде “Как да разберем интересите на посетителите като използваме ключови фрази?” Ще се опитам …

Read more →

Олег Саламаха

Олег Саламаха

Олег Саламаха, SEO-­аналитик компании Netpeak и CEO сервиса Prodvigator.

Олег занимается поисковой оптимизацией и интернет-рекламой с 2005 года.

О чем будешь говорить на «SEO-конференции 2014»?

Тема моего доклада на конференции – «Как понять интересы посетителя с помощью ключевых фраз». Я попробую поднять достаточно интересную тему об интентах в запросах …

Read more →

Станислав Димитров

Станислав Димитров

Станислав Димитров е съосновател на дигиталната агенция AdAcademy и се занимава професионално с маркетинг за търсачки от 9 години. Като Certified Google Trainer Стан работи по проекти, свързани с Google AdWords, Google Analytics, Google+ и YouTube.

Стан е и един от  120-те световни SEO специалисти които през 2011 г. и 2013 г. допринасят за авторитетното изследване на Moz за определяне на основните фактори за позициониране в търсачките.

За какво ще говориш на SEO конференция 2014?

Тази …

Read more →

Дейвид Амерланд

Дейвид Амерланд

Дейвид Амерланд e автор, лектор и анализатор, който съветва големи компании по теми като търсене, социални мрежи, уеб тенденции, технологии.

Дейвид е автор на няколко книги, най-известните сред които са Google Semantic Search и The Social Media Mind. В специална секция на сайта си davidamerland.com – SEO Advice, Дейвид следи новостите и тенденциите в семантичното търсене, пишe също и

Read more →

David Amerland

David Amerland

David Amerland is a writer, speaker and analyst, advising big companies on Search, Social media, Web trends, Technology.

David is the author of several books among the most popular of which are Google Semantic Search and The Social Media Mind. He chronicles his quest to the brand new semantic world in a SEO Advice section on his

Read more →

Лари Пейдж: Какво предстои на Google?

Лари Пейдж: Какво предстои на Google?

Компютрите са все още твърде тромави: Чарли Роуз разговаря с Лари Пейдж

Знаменитият интервюиращ  Charlie Rose и съоснователят и главен изпълнителен директор на Google Лари Пейдж заемат местата си на сцената на TED за сесия с въпроси и отговори. Говорят …

Read more →

Доверието е най-ценната валута онлайн

Доверието е най-ценната валута онлайн

Доверието е най-ценната валута онлайн, направили ли сте го ваш приоритет?

Доверието винаги е било фактор в човешката икономика и днес нещата не стоят по-различно. Начинът, по който се оценява доверието, обаче, се е променил драстично през последните 100 и

Read more →

Четири стъпки към семантичния успех на бизнеса

Четири стъпки към семантичния успех на бизнеса

 

Семантичните технологии и правенето на бизнес

Превод на статията на Дейвид Амерланд (David Amеrland) с оригинално заглавие “Semantic Technologies And The Enterprise (4 Ways To Win)”, публикувана на 19 март, 2014 във Forbes.

Сърцевината на

Read more →