Да списваш или да не списваш блог?

Да списваш или да не списваш блог?

Ранди Миланович за предимствата и недостатъците на това да закриете блога си

 

Готови ли са социалните инструменти да заменят блоговете?

Ще последват ли скоро блоговете съдбата на вълнестите мамути и дънките чарлстон? Някои лидери в областта на онлайн маркетинга със сигурност си мислят така. В действителност, много от тях се отказват …

Read more →

Запознаване с видео срещите в Google +

Запознаване с видео срещите в Google +

Какво трябва да знаят гостите ви за предстоящото им участие в хенгаут?

С малки последователни стъпки, вече няколко години Google + успява да заслужи позициите си в маркетинговите стратегии на компаниите по света. В България нещата също започват поетапно да отиват от крайността “В Google + няма хора, ужас” към осъзнаването “В …

Read more →

Отлично съдържание всеки ден

Отлично съдържание всеки ден

Наръчник на подготвения автор за създаване на добри текстове ежедневно.

Пиша само когато имам вдъхновение. За щастие, всеки ден, в 9 часа сутринта, имам вдъхновение.

~ Уилям Фокнър

Авторите често твърдят, че писането на книга е като това да имаш бебе – необходими са както усилия така и продължителен период …

Read more →

Публикуването в LinkedIn

Публикуването в LinkedIn

Бонус съдържание: Христо Стоянов от Lifehack.bg с неговия опит в публикуването в платформата

Създаването на съдържание в LinkedIn става все по-популярна тактика за привличане на аудитория и последователи. Социалната мрежа от професионалисти вече дава възможност хората с по-голям брой последователи да водят своя рубрика на профилите си. Мнозина се отнасят към тази възможност …

Read more →

Съвети за писане: 50 идеи за 30 минути

Съвети за писане: 50 идеи за 30 минути

Колкото повече поемате, толкова повече страхотни идеи за теми ще имате. Попивайте, четете, събирайте информация. Винаги.

Основният въпрос за много специалисти по маркетинг чрез съдържание е следният: Как да измислям теми за статии? Без теми нямате никакви статии, нямате съдържание и, следователно, нямате маркетинг чрез съдържание. Очевидно е, че трябва да разберем как да направим така,

Read more →

8 прости, но много въздействащи изводи от MozCon 2014

8 прости, но много въздействащи изводи от MozCon 2014

Не можахте да присъствате на MozCon 2014? Ето осем изпълними съвети от предварително разпродадената конференция.

Когато работата ви се върти около разговори с маркетинг специалисти и изграждане на взаимоотношения, откривате, че неизбежно задавате един и същи въпрос, отново и отново: “Ще ходиш ли на някакви конференции тази година?”

Девет от десет пъти отговорът, който получавате, …

Read more →

Изкуството на хубавите постове в Google +

Изкуството на хубавите постове в Google +

Съвети за съдържанието на публикациите в социалната мрежа на Гугъл


Не може да се отрече: обичаме Google+.

Разбира се, оползотворили сме възможността си да се възползваме от други социални мрежи като Twitter, Facebook и Pinterest. Това е така, защото e разумно да бъдем там, където е аудиторията ни. Да ги …

Read more →

Структурираните данни и видимостта при семантично търсене

Структурираните данни и видимостта при семантично търсене

Какво можете да направите, за да помогнете на Google да разбере съдържанието на вашия сайт по-добре?

Когато става дума за семантичното търсене (за което трябва да мислим просто като за търсене) въпросът за структурираните данни внася особено усещане. В действителност семантичното търсене изцяло се отнася до структурираните данни.

Ботът на Google индексира мрежата, събирайки всичко, което …

Read more →

" link="" lightbox="yes" url="http://cdn.seom.bg/wp-content/uploads/2014/07/Kelsey-Libert1.jpg" ]

Съвети за вирусно съдържание [Проучване]

Отговорите на над 500 водещи издатели на дигитални издания, за това какво искат и какво не искат от създателите на съдържание и от хората, които разпространяват това съдържание.

43 съвета за създаване на вирусни кампании за съдържание

В миналото, повечето от нас правеха предположения на базата на опита и знанията си относно това “Как да създадат вирусно съдържание”, както и за “Най-добрите практики за публикуване.”

Но кое е

Read more →

Колибри, 10 месеца по-късно

Колибри, 10 месеца по-късно

Ерик Енге оценява въздействието на Колибри върху търсенето.

На 26 септември 2013 г., Google се изпусна, че се е състоял ъпдейт на цялата платформа за търсене, наречен от тях Колибри (Hummingbird). В тази публикацията ще обърна поглед назад към изминалата година, за да видя какво е било въздействието …

Read more →

Добре ли храните аудиторията си със съдържание?

Добре ли храните аудиторията си със съдържание?

Бари Фелдман за рока, вкусната храна и съставките на балансираното съдържание.

Храните ли читателите си със здравословно съчетание от качествено съдържание?

Представяме ви една история на Бари Фелдман, експерт в създаването на стратегии за съдържание, в която се преплитат рок, вкусна храна и съставките на балансираната порция съдържание.

Представете си, че …

Read more →

Как да провеждате поредица от хенгаути в Google+

Как да провеждате поредица от хенгаути в Google+

Браян Хонигман за възможностите, които хенгаутите дават на бизнеса ви

 

Един от най-добрите начини да ангажирате аудиторията си в Google+ е като използвате богатството от функции на платформата, които я превръщат в уникална общност.

Хенгаутите в Google+ са широко познати като едни от най-успешните функции на социалната мрежа, …

Read more →