Семантичната мрежа – от идеята към технологиите

Семантичната мрежа – от идеята към технологиите

За човек е лесно да определи смисъла на понятието в зависимост от контекста. За компютърните алгоритми това не е толкова лека задача. Те трябва да анализират взаимоотношенията между двата термина, да приоритизират един от тях и да извлекат смисъл.

 

За малко повече от 20 години съществуване интернет се разви до състояние на “преливане”, колкото и парадоксално да звучи това. Главните причини, поради които се стигна до такъв етап от развитието на Мрежата са две:

  • Огромният ръст на генерираното

Read more →

Възможностите на Circloscope за Google +

Възможностите на Circloscope за Google +

Управление на кръгове, последователи и събития за хора и страници в Google +

Circloscope е инструмент, с който можете да управлявате кръговете си в Google + и да проследявате хората, които се ангажират с публикациите и събитията ви.

Circloscope home image

С помощта му лесно може да се следи активността и ангажираността, която получавате за всеки …

Read more →

Защо Google+™?

Защо Google+™?

С появата на Google+ на сцената, интернет пейзажът се променя значително. Използването на платформата е от полза за всички. Някои от възможните защо по-долу.

Вместо увод

Може би трябваше да напиша за това още в началото, преди две години, когато започнах активно да помагам на българската общност в платформата. Сега вероятно поставям “каруцата пред коня”, но едно такова разяснение на темата няма да е …

Read more →

Уеб страниците ви като тематични центрове

Уеб страниците ви като тематични центрове

За да оптимизирате сайта си за новия вид семантично разбиране, което Google има за заявките за търсене, е необходимо да мислите в рамките на същностни понятия, а не в рамките на ключови думи.

Преди дни Джанлука Фиорели направи видео за MOZ, в което засегна много интересна и важна тема за съдържанието в контекста на промените, които Google правят в алгоритмите и начина на работа на търсачката си.

Представяме ви текста от видеото на …

Read more →

Youtube e лидерът на онлайн продажбите през 2014 г.

Youtube e лидерът на онлайн продажбите през 2014 г.

YouTube е най-силният онлайн маркетингов канал в представянето на нови продукти и привличането на интерес към тях, както и в затварянето на продажбения цикъл с решение за покупка.

Когато става въпрос за платена реклама в социалните платформи, YouTube е абсолютният победител.

Според ново проучване на AOL Platforms, лидерската позиция на платформата важи особено, когато става дума за представяне на нови продукти и помагане на потребителите

Read more →

Таралежчето и копирайтингът

Таралежчето и копирайтингът

Един интересен експеримент, проведен в руската борса за текстове textbroker.ru

В една студена ноемврийска вечер авторът Сергей Абдулманов намира на улицата таралежче – само, недохранено и с много малки шансове да оживее през настъпващата зима. Животинката щяла да загине, ако не си намери стопанин, който да се погрижи за нея. …

Read more →

10 съвета за страхотен и лесен за оптимизация блог пост

10 съвета за страхотен и лесен за оптимизация блог пост

Правенето на структура на статията и вниманието към употребата на нови абзаци са сред безсмъртните правила за умело писане на текстове

 

Писането на блог публикация – като всяко друго писане – е умение. За да поддържате интереса у читателя, трябва да мислите за структуриране на текста ви и атрактивен стил на писане. Трябва да помагате на читателите да схванат основната …

Read more →

Търсенето в страната на семантичните чудеса

Търсенето в страната на семантичните чудеса

Търсенето става все по-широко понятие, благодарение на технологиите, които го задвижват. Стъпка по стъпка става възможно откриването нe просто на информация, а на знания и готови отговори.

Google продължава стремглаво да се доближава до мечтата на създателите си –  Стар Трек устройство, способно да отговори на въпроса “Как Алфред Нобел е направил парите си?” (вж. Промяната в търсенето и текста). И въпреки, че засега Google Now …

Read more →

Статистики в Google + от Circlecount

Статистики в Google + от Circlecount

Как да следите активността на профила си и да анализирате публикациите си в Google +

Circlecount eдин от уеб базираните инструменти, с които можете да следите статистиките на Google + профила си – брой на последователи, кръгове, в които сте включени, най-популярни публикации, история на акаунта ви и др.

Освен за статистика и анализ на …

Read more →

Приоритизиране на SEO задачите

Приоритизиране на SEO задачите

Как да приоритизирате дейностите си по оптимизацията и да разпределите ефективно ресурсите, с които разполагате.

Не сте сигурни откъде да започнете с вашата SEO стратегия? Следвайте тези стъпки, за да идентифицирате и подредите по приоритет SEO задачите си.

Да си го кажем направо: има много различни стратегии, които можете да използвате за подобряване на стратегията …

Read more →

Семантичното търсене никога не спи

Семантичното търсене никога не спи

Какво е Knowledge Vault и какво означава използването му за бъдещето на търсенето?

 

“Придобиването на знаниe е винаги от полза за интелекта, защото така той може да прогони ненужните неща и да задържи добрите. Защото нищо не би могло да бъде обичано или мразено, освен ако първо не е познато.”

С тези …

Read more →

Авторството на Google е мъртво, но не и Author Rank

Авторството на Google е мъртво, но не и Author Rank

Google Authorship и Author Rank не са едно и също нещо. Ето защо Google Authorship може да умре, а Author Rank да остане да живее.

Google приключиха своя тригодишен експеримент с Google Authorship на 28 август 2014 г., но използването на Author Rank за подобряване на резултатите от търсенето ще продължи. Чакайте малко! Можете да имате Author Rank без наличието на Google Authorship? И какво …

Read more →