8 прости, но много въздействащи изводи от MozCon 2014

8 прости, но много въздействащи изводи от MozCon 2014

Не можахте да присъствате на MozCon 2014? Ето осем изпълними съвети от предварително разпродадената конференция.

Когато работата ви се върти около разговори с маркетинг специалисти и изграждане на взаимоотношения, откривате, че неизбежно задавате един и същи въпрос, отново и отново: “Ще ходиш ли на някакви конференции тази година?”

Девет от десет пъти отговорът, който получавате, …

Read more →

Изкуството на хубавите постове в Google +

Изкуството на хубавите постове в Google +

Съвети за съдържанието на публикациите в социалната мрежа на Гугъл


Не може да се отрече: обичаме Google+.

Разбира се, оползотворили сме възможността си да се възползваме от други социални мрежи като Twitter, Facebook и Pinterest. Това е така, защото e разумно да бъдем там, където е аудиторията ни. Да ги …

Read more →

Структурираните данни и видимостта при семантично търсене

Структурираните данни и видимостта при семантично търсене

Какво можете да направите, за да помогнете на Google да разбере съдържанието на вашия сайт по-добре?

Когато става дума за семантичното търсене (за което трябва да мислим просто като за търсене) въпросът за структурираните данни внася особено усещане. В действителност семантичното търсене изцяло се отнася до структурираните данни.

Ботът на Google индексира мрежата, събирайки всичко, което …

Read more →

" link="" lightbox="yes" url="http://cdn.seom.bg/wp-content/uploads/2014/07/Kelsey-Libert1.jpg" ]

Съвети за вирусно съдържание [Проучване]

Отговорите на над 500 водещи издатели на дигитални издания, за това какво искат и какво не искат от създателите на съдържание и от хората, които разпространяват това съдържание.

43 съвета за създаване на вирусни кампании за съдържание

В миналото, повечето от нас правеха предположения на базата на опита и знанията си относно това “Как да създадат вирусно съдържание”, както и за “Най-добрите практики за публикуване.”

Но кое е

Read more →

Колибри, 10 месеца по-късно

Колибри, 10 месеца по-късно

Ерик Енге оценява въздействието на Колибри върху търсенето.

На 26 септември 2013 г., Google се изпусна, че се е състоял ъпдейт на цялата платформа за търсене, наречен от тях Колибри (Hummingbird). В тази публикацията ще обърна поглед назад към изминалата година, за да видя какво е било въздействието …

Read more →

Добре ли храните аудиторията си със съдържание?

Добре ли храните аудиторията си със съдържание?

Бари Фелдман за рока, вкусната храна и съставките на балансираното съдържание.

Храните ли читателите си със здравословно съчетание от качествено съдържание?

Представяме ви една история на Бари Фелдман, експерт в създаването на стратегии за съдържание, в която се преплитат рок, вкусна храна и съставките на балансираната порция съдържание.

Представете си, че …

Read more →

Как да провеждате поредица от хенгаути в Google+

Как да провеждате поредица от хенгаути в Google+

Браян Хонигман за възможностите, които хенгаутите дават на бизнеса ви

 

Един от най-добрите начини да ангажирате аудиторията си в Google+ е като използвате богатството от функции на платформата, които я превръщат в уникална общност.

Хенгаутите в Google+ са широко познати като едни от най-успешните функции на социалната мрежа, …

Read more →

Линкбилдингът през 2014

Линкбилдингът през 2014

Резултати от новото изследване на Moz за изграждането на връзки

Мнозина от вас са виждали резултатите от изследването на Skyrocket SEO’s ( Link Building Survey results), публикувани в Moz по същото това време миналата година. Те бяха приети фантастично и затова решихме да продължим, превръщайки начинанието в годишна поредица, …

Read more →

Колко по-добри?

Колко по-добри?

(Новите препоръки на Google за оценка на качеството на страниците)

Напътствия за оценяване на качеството на резултатите от търсене

За да оценяват качеството и ефективността на промените, които инженерите на Google правят в алгоритмите на търсачката, от компанията използват помощта на хора, които тестват ефекта на новите хипотези и отраженията …

Read more →

Бизнесът и културата на социалните мрежи

Бизнесът и културата на социалните мрежи

Не бъдете поредният бранд, който добавя още от шума на саморекламата в социалната сфера!

В епохата на все по-социално ориентирания маркетинг и бизнес, много организации и идейни лидери подчертават важността на създаването на култура, която възприема и поощрява използването на социалните мрежи отвън и отвътре.

Овладелият социалните мрежи бизнес насърчава сътрудничеството между екипите, изважда …

Read more →

Бил Славски: Все още си струва да си направите авторство

Бил Славски: Все още си струва да си направите авторство

Чрез концепцията Agent Rank Google изчислява репутацията на различни агенти, свързвайки ги със съдържанието им чрез дигитален подпис.

 

Препоръчваме на клиентите си да си правят профили в Google+ сами и да участват активно в социалната мрежа заедно с други социални канали, които могат да им помогнат да разширят видимостта си в Мрежата.

Това е нещо, в което …

Read more →

53 грешки на фрийлансърите, които ви струват клиенти, пари и доверие

53 грешки на фрийлансърите, които ви струват клиенти, пари и доверие

Не бъдете фрийлансър, който чака неговите грешки да навредят на бизнеса му. Бъдете фрийлансър, който ги открива и поправя, преди това да стане!

Не знам за вас, но когато аз започнах да работя на свободна практика като писател, правех един тон грешки.

И под „един тон“ имам предвид, че всичко, което правех, беше голяма катастрофа.
Слава Богу, можете да поправяте грешките. И обратно …

Read more →